Izdvojeno

Perez: Racing Point je najbolje mjesto za vozača, ako već nije u Mercedesu ili Ferrariju

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Perez kaže da je njegova ekipa Racing Point najbolja opcija za budućnost, ako već nije u poziciji da bude u Mercedesu ili Ferrariju.

28-godišnji Meksikanac će ove godine krenuti u šestu sezonu s istom ekipom, a priključio im se nakon jednogodišnjeg izleta u McLaren.

“Bio sam ovdje puno više godina nego sam mislio da ću biti. Ugodno mi je. Optimističan sam. Mislim da je Force India najbolje mjesto za vozača ako već niste u Mercedesu ili Ferrariju.”

Prošle godine je Perez pokrenuo stečaj Force Indije što je dovelo do promjene vlasničke strukture. Lawrence Stroll je s partnerima osigurao financijsku budućnost i sad se nadaju da će se očekivanja uskoro i povećati.

“Mislim da ova ekipa ima ogroman potencijal. Bio sam najbolji od ostatka u prošle dvije sezone [2016-17], a ove godine je bilo vrlo blizu. Postoji potencijal za napredak. Vidjet ćemo kako će stvari izgledati iduće godine, ali definitivno sam vrlo uzbuđen oko budućnosti ove ekipe.”

“Puno sam razgovarao s cijelom ekipom, od mehaničara do inženjera, i svi su uzbuđeni, zaista se raduju onome što slijedi. Lawrence je također uzbuđen oko projekta.”

“Znamo da treba gledati dugoročno i imam osjećaj da šefovi znaju pravi put. Sve bi trebalo biti na svome mjestu. Moramo također biti svjesni da je potrebno nešto vremena da se ciljevi ostvare. Vidjeli smo kod nekih drugih ekipa koliko im treba. Ali, ako postoji jedna ekipa koja može napraviti korak naprijed – to je Force India.”

— Sergio Perez

Komentiraj

2 komentara

  1. Ali, ako postoji jedna ekipa koja može napraviti korak naprijed – to je Force India.”

    neznam jeli ovako baš Sergio rekao ili vaša greška, ali dogovorite se, jeli Force India ili Racing Point haha :)



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni