Izdvojeno

Raikkonen se veseli ponovnom “čistom utrkivanju”

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kimi Raikkonen se raduje idućoj sezoni u kojoj će se ponovo baviti “čistim utrkivanjem” nakon što je objavljeno da će iz Ferrarija prijeći u Sauber. Očigledno, boravak u Ferrariju sa sobom nosi i određene marketinške i druge aspekte posla koji Raikkonenu nisu omiljeni.

“Zaista se radujem. Bit će drukčije u mnogo stvari, ali cilj je još uvijek isti. Ovdje je više čistog utrkivanja nego drugdje. Nadamo se da će sve ispasti dobro za mene i za njih, to je cilj.”

“Mislim da to možemo odraditi, ali možda sam potpuno u krivu. No, imam dobar predosjećaj i zato sam pristao otići tamo.”

Raikkonen je dobio priliku voziti Sauberov bolid već na postsezonskom testu u Abu Dhabiju, ali nije htio donositi nikakve zaključke.

“Zaista nisam mislio puno o tome, vidjet ćemo kad dođu novi bolidi. Vidjet ćemo gdje smo i slijedit ćemo osjećaj.”

“Očigledno, ovo je drukčiji izazov, ali meni se to sviđa, zato sam i došao. Ako pitate puno ljudi dobit ćete puno različitih mišljenja o tome što će biti. Saznat ćemo uskoro, a mi ćemo se potruditi da učinimo neke dobre stvari. Gdje će nas to odvesti, tko zna… Saznat ćemo!”

— Kimi Raikkonen

Komentiraj

6 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alen Šmit Prikaži

    Vraća nam se “Lotus Kimi”!



    8

    1
  2. Kimi je Car, pa kad govori o čistom utrkivanju, pa makar i u Sauberu, ja mu vjerijem !



    4

    0
  3. Ma u Sauberu je on kralj Kimi prvi Ledeni.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni