Izdvojeno

Renault: Novi motor za 2019. pokazuje veći napredak nego bilo koji prethodnik

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renault kaže da novi motor kojeg spremaju za 2019. godinu pokazuje veći napredak nego što je bilo vidljivo kod bilo koje druge pogonske jedinice koju su spremali preko zimske pauze.

Renault je prošlu sezonu završio na četvrtom mjestu u poretku konstruktora, ali svejedno jako daleko iza velike trojice po čistoj brzini bolida. Cyril Abiteboul kaže da nema dokaza kako njihov napredak usporava, a ako išta – optimističniji je nego ikad oko potencijalnih poboljšanja.

“Ako pogledam – sve što vidim oko sebe je napredak. Napredak na ovom motoru je puno veći nego što smo ikad uspjeli napraviti tijekom zime. Poboljšanje koje vidimo u zračnom tunelu je puno veće nego ikad.”

“Teško je procijeniti što dolazi kao efekt novog pravilnika, a što kao efekt restrukturiranja ekipe. Ali, ako pogledam kapacitete za inženjering, razvoj, dizajn i proizvodnju – na svim poljima se poboljšavamo.”

Abiteboul misli da se napokon isplaćuje ulaganje u restrukturiranje koje je krenulo kad se Renault vratio u Formulu 1.

“Bolid kojim smo ove godine upravljali je uglavnom prikaz kako smo stali prije 18 mjeseci. Uzbuđen sam oko onoga što nekoliko generacija ljudi priprema za iduću godinu. Resursi koje imamo, po mom mišljenju, moraju biti dovoljni za ono što trebamo napraviti.”

“Organizacija je stabilna, imamo nove ljude koji su nam se napokon priključili, a oni razumiju organizaciju i sad rade svoj posao. Sve je pozitivno, iako znamo da je izazov ogroman.”

— Cyril Abiteboul

Komentiraj

7 komentara

  1. Sergio Perez 11
    LedeniSplicanin Prikaži

    Organizacije je stabilna, šasija baš i nije.
    Nadan se da će ih krenit, najviše zbog formule 1 kojoj očajnički triba bar još jedan “teškaš” a onda zbog face Ricciarda i nesritnog Hulkenberga jer bi bilo uzasno da ne uzme bar jedan podij u karijeri.



    7

    0
  2. Navijam za Merc (očito) ali jednako toliko i za Ricciarda ove godine, da ga zaprdi Marku, Maxu i Horneru .



    15

    2
  3. Alain Prost
    aleneoprosti Prikaži

    Haha, ako niš drugo, malo trljanja soli na ranu dr. Marku!
    Nadam se da je to tako i da će se boriti za vrh, bar kao Red Bull lani.☺️



    3

    2
  4. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Daj Bože, ali ovaj Cyril mi nije baš od povjerenja…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni