Izdvojeno

McLaren: Formula 1 se mora boriti protiv otpora određenih ekipa

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLarenov CEO Zak Brown kaže da Formula 1 mora slomiti otpor određenih ekipa prema promjenama koje, po njemu, nužno moraju biti provedene.

Liberty Media želi velike promjene za 2021. godinu s novim konceptom bolida, ograničenjem budžeta i drukčijom raspodjelom novca. Naravno, sve u cilju neizvjesnijeg utrkivanja i boljeg konačnog proizvoda koji bi privukao više široke publike.

Međutim, ne slažu se sve ekipe oko toga kako doći do boljeg “proizvoda”, a najskeptičniji su Mercedes i Ferrari. Zak Brown kaže da se Liberty ne smije previše osvrtati na to:

“Znamo da su promjene u F1 teške, a također znamo da je F1 trenutno slomljeni model – kako na stazi tako i kao biznis. To će se morati mijenjati.”

“Očigledno, oni koji danas pobjeđuju će biti protiv tog plana, a oni koji ne pobjeđuju će biti za plan. Neizbježno je da Chase [Carey] predloži nešto što će naići na pomiješane reakcije. No, sport mora ići naprijed i mora raditi ono što misli da je u najboljem interesu sporta.”

“Na kraju krajeva, ono što je u najboljem interesu sporta je također u najboljem interesu svih sudionika. Ako ljudi mogu prijeći preko kratkoročnih ciljeva i gledati širu sliku. Danas, u ovom stadiju u kojem F1 trenutno jest, mislim da svi gube.”

Brown kaže da je Liberty konzistentna u svojoj viziji i pravcu u kojem vodi sport. Osnovne smjernice za 2021. godinu izložene su momčadima već u Bahreinu prošle godine, a sad se razgovara o finim detaljima.

“Mislim da većina ekipa podržava ono što je izloženo u Bahreinu i sad se raspravlja detaljnije o određenim stvarima poput ograničenja budžeta. Znam da se ne slažu sve ekipe, ali većina da.”

“Mi u McLarenu podržavamo Bahreinski prijedlog i mislim da moramo što prije implementirati te ideje. Vjerujem da Chase i Ross [Brawn] rade na tome.”

— Zak Brown

Komentiraj

5 komentara

  1. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    ” Danas, u ovom stadiju u kojem F1 trenutno jest, mislim da svi gube.”
    Da svi osim Mercedesa.. I Ferraria.. Zato i njima ne pašu promjene.. Uredu razumijem da su oni do sad uložili ogromne novce u razvoj bolida pogotovo u razvoj pogonskih jedinica ali mislim da će i oni morati popustiti prije ili kasnije.. Ako ništa drugo malo po malo.. A u konačnici mislim da je to i najbolje za sve.. Pogotovo za nas navijače.. Da ponovno bude napeto i neizvjesno do zadnje utrke.. Da se grizu nokti i sjedi na rubu stolca i razbijaju televizori od tuge i vrišti i skače od veselja i uzbuđenja.. Ah da već dugo nismo imali takvu sezonu..



    2

    0
    • Dakle, promjernom pravila o motorima nitko ne dobiva, troše se dodatni novci koje će svi platiti, stečeni status približenih performansi se razmdrava i netko drugi će opet imati nekoliko godina prednosti u motoru.



      5

      1
  2. Nekad davno i McLaren nije bio za ograničenje budžeta.



    3

    0
  3. Hoš prije 10-tak godina “veliki” Ron Dennis je bio vrlo glasan u borbi protiv ograničenja budgeta rekavši da Formula 1 nije sport za siromašne. E pa gospodo iz McLarena, tko vam je kriv što ste siromašni – sad osjećajte posljedice onoga što ste sami posijali


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni