F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda: Ova godina nam je bila potpuno drukčija od prošlih

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što je Honda ove sezone počela opskrbljivati Toro Rosso svojim motorima, njihov najbolji rezultat ostvaren je već na početku sezone – u Bahreinu. Četvrta pozicija Pierrea Gaslyja je bolja od svega što je McLaren uspio napraviti u četiri godine suradnje s Hondom.

McLaren je u 2017. godini imao devet odustajanja direktno ili indirektno povezanih s pogonskom jedinicom, a ove sezone su Gasly i Hartley imali samo tri takva problema.

Osim toga, Hartleyevo jedino odustajanje povezano s Hondom je rezultat užurbanog popravka bolida nakon sudara na treningu u Britaniji.

“Bilo je jako teško postaviti očekivanja za ovu sezonu jer smo imali novog partnera. Imali smo puno problema i odustajanja prošlih godina. Ove godine nam je prvi prioritet bio pouzdanost. I, naravno, performanse. Zadovoljni smo s pouzdanošću motora. Ovo je bilo potpuno drukčije od prošlih godina.”

— Toyoharu Tanabe

Honda je imala problem već na prvoj utrci u Australiji kad je Gaslyjev motor bio oštećen zbog problema na turbopunjaču i MGU-H. No, to je bio dobro poznat problem jer je Honda sezonu započela s prošlogodišnjom specifikacijom MGU-H, dok su novu verziju uveli na idućoj utrci u Bahreinu.

Sve to uvjerilo je Red Bull da iduće sezone i oni prijeđu na Hondine motore.

“Možete odraditi puno testova na dinamometru, ali ne možete nikad stvoriti iste oscilacije i otkriti prave karakteristike pogonske jedinice,” kazao je Franz Tost.

“Pritiskali smo do kraja sezone da dobijemo nove specifikacije. Nije bilo nužno mijenjati motore u Meksiku ili u Americi, ali smo mi to htjeli.”

“Honda je razvila nešto i htjeli smo znati koliko je to dobro. Uklapa li se u bolid? Što je s oscilacijama, mijenjanjima brzina…”

“Zaista smo htjeli vidjeti kako stojimo po pitanju performansi. Ne samo čista isporuka snage, već i detalji.”

— Franz Tost

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3324 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Dogodine najdrukčija!



    7

    2
  2. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Bas me zanima koliko su japanci pronasili hpa, za Renault se govori da su nasli 50ak.



    3

    0
  3. Nazdravlje nova 2019-ta svima a “nasem” F1 Pulsu da bude jos bolji i jaci ??



    1

    0