F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

F1 otkrila što bi moglo zamijeniti kazne na gridu [anketa]

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Formula 1 je putem svoje online zajednice F1 Fan Voice odlučila istražiti što bi obožavatelji sporta željeli vidjeti umjesto trenutnog sustava kažnjavanja pozicijama na startnom gridu.

Kazne pomicanjem vozača unatrag na startnom gridu godinama su uobičajena praksa u Formuli 1, ali se u zadnjih nekoliko godina počelo pričati o mogućim boljim rješenjima.

Sve restriktivnija pravila oko dozvoljenog broja elemenata pogonskih jedinica uvedenih 2014. dovela su iznimno velikog broja kazni u zadnjih nekoliko godina te nekih poprilično apsurdnih situacija u slučaju kazni za velik broj vozača. Upravo je to i dovelo do potrebe za razmatranjem alternativnih rješenja.

Formula 1 je tako u najnovijoj službenoj anketi ponudila osam različitih alternativnih načina kažnjavanja. Prije ankete je naglašeno kako u obzir treba uzeti da svaki sustav kažnjavanja mora biti lako razumljiv i samo privremena prepreka za vozača, te da ne smije poticati vozača na izbjegavanje nastupa u kvalifikacijama i ne smije biti vezan uz financije.

Ponuđene opcije su sljedeće:

  • Smanjenje broja setova guma za trkaći vikend tijekom treninga
  • Smanjenje dozvoljene količine testiranja u zračnom tunelu
  • Dodavanje balasta (dodatne težine) na bolid tijekom kvalifikacija
  • Stop-Go kazna za vrijeme utrke
  • Oduzimanje bodova vozaču ili momčadi, ovisno o tome tko je počinio prekršaj (uz napomenu glasačima da to nije praksa ni za koji prekršaj u F1)
  • Smanjeno vrijeme slobodnih treninga na idućoj utrci
  • Smanjen protok goriva ili električna energija tijekom kvalifikacija
  • Zabrana korištenja DRS-a tijekom kvalifikacija

Kratkoročnih promjena neće biti, sustav s kaznama na gridu još će neko vrijeme sigurno ostati u F1, ali ovo bi istraživanje moglo biti ključno ako u budućnosti F1 procjeni da je promjena potrebna.

Treba li Formuli 1 promjena sustava kažnjavanja?

  • Ne, kazne na gridu su dobre (29%, 20 glasova)
  • Da (napišite u komentare koja!) (71%, 49 glasova)

Ukupno glasova: 69

Loading ... Loading ...

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
694 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

19 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Dodavanje balasta, smanjenje protoka, ukidanje DRSa
    Mada bi ja najviše volio vidjeti da nema ograničenja komponenti PU i mjenjača, pa bi iste bile na limitu, pa bi samim tim bilo više i crkavanja, čak i više puta u toku vikenda, a to je samo po sebi dovoljna kazna,….
    Kao nekad.
    Ali, što bi rekli

    “In my dreams, baby”

    :chill:



    10

    0
  2. Opcija oduzimanja bodova je glupost jer smatram da nebi bilo definirano koliko bodova i za kakav prekrsaj tako da bi Charlie direktno imao sve konce u rukama da Hamsti omoguci jos naslova…
    Covjek bi vjerojatno skinuo bodove svima koji su ispred Hamste u poretku i to zadnju utrku…???



    8

    5
  3. Ne sviđaju mi se kazne koje u bilo kojem smislu, koje idu na štetu vozača, jer se tako smanjuje uzbuđenje, neizvjesnost.

    Uveo bih određeni kazneni postotak na osvojene bodove u toj utrci ( za bodove momčadi). n.p.r. za preranu zamjenu mjenjača gubi se cca 10% osvojenih timskih bodova na toj utrci

    Tako bi bio veći pritisak na ekipe i bilo bi zanimljivije ekipno prvenstvo



    2

    0
  4. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Trebali bi imati tri profi suca za cijelu sezonu…kada već žele kažnjavati.



    5

    0
  5. Od svih ponuđenih opcija po malo i to na nacin da se tokom trkaćeg vikenda primjenjuju tri opcije koje se sljedeći vikend ne smiju ponavljati već primjeniti neke nove. Isto tako nisu sve opcije za sve ekipe već su različite za Ferrari u onosu na Red Bull ili na Mercedes . Vozačima sa drugim samoglasnikom u imenu ako nije ” a” ove mjere se neće primjenjivati .



    4

    0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Ne znam šta si mislio sa ovim samoglasnikom, ali je ispalo potpuno pogrešno, kako god okreneš. U imenu? ili si mislio u prezimenu? Drugi samoglasnik? ili drugo slovo? Jer ako misliš na samoglasnik, i pretpostavljam na Hamiltona. U prezimenu drugi samoglasnik mu je “i”. Kao i u imenu…



      1

      0
  6. Mika Hakkinen mikaH Prikaži

    ak radi zamjenu motora kazna stop-go kazna.
    u utrci ce vjerovatno onda imati brzi “nabrijaniji” motor pa nek napravi prednost i onda u box.


    0

    0
  7. Jebale ih kazne. Najbolje bi bilo nakon sto potrose ta tri motora, nema vise drugih. idite doma i cekajte sljedecu sezonu.



    1

    0
  8. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Rekoh 100 puta…navijači su zadnji koje F1 treba slušati.. Od toga samo više štete nego koristi.



    4

    0
  9. Williams Montoya Prikaži

    Stop & Go bilo kad tokom utrke onoliko sekundi koliko se do sad pomicao na starting gridu. Safety car, naravno, isključen, pa sad ti taktiziraj oćeš odma odgulit pa jurišat, ili ćeš taktizirat u smislu da ti se možda posreći da stvoriš prednost tokom utrke pa te to neće koštat. Tada bi i onaj koji je trenutno u utrci u relativno povoljnom položaju morao gonit pun gas da si stvori prednost jer je dužan stop & go.



    4

    0