F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Buttonu kazna od 25 mjesta na startu!

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Jenson Button i Fernando Alonso, McLaren Honda

Jenson Button i Fernando Alonso, McLaren Honda

Jenson Button dobit će kaznu od 25 pozicija na startu, nakon što su se u McLaren-Hondi odlučili na promjenu cijele pogonske jedinice. Poslije sastanka u petak navečer, osoblje McLarena i Honde je došlo do zaključka da je promjena cijele pogonske jedinice neophodna. S obzirom na to da je nemoguće pasti za 25 mjesta na startu (jer je na startu 20 bolida), Button će drugu utrku uzastopno prije samog starta dobiti kaznu prolaska kroz bokseve, koju mora odraditi u prva tri kruga.

Njegov momčadski kolega Fernando Alonso nije prošao ništa bolje, za Španjolca se znalo još jučer da će dobiti kaznu od 20 mjesta na gridu, što znači da će i on dobiti kaznu prolaska kroz bokseve, osim ako se ne kvalificira među prvu četvoricu. Nakon ovakvog početka vikenda, iz McLarena su izjavili da će utrku u Austriji iskoristiti za testiranje novog aero paketa i da će pokušati izvući maksimalne performanse iz bolida. Button je očekivano razočaran, ali shvaća situaciju i smatra da će teške utrke tek dolaziti u narednom periodu.

“Trebalo bi biti bolje, ali sljedećih 5-6 utrka će biti jako teško za nas. Među njima bih istaknuo Mađarsku kao stazu na kojoj imamo najbolje šanse za neki dobar rezultat. Silverstone bi isto trebao biti dobar, na njemu očekujemo pomak. Situacija je frustrirajuća, ali tako je kako je. Naravno da želite biti među vodećima, a ako niste među njima želite barem imati dobru utrku, zabaviti se na stazi. To nije bio slučaj u Kanadi, a neće biti ni ovdje.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Nemojte više o ovim forama da starta iz Graza, Beča, Poljske ili slično, dosadilo je već. Hvala!


    0

    0
  2. Možda će biti isto i Alonsu.


    0

    0
  3. Mclaren raca Prikaži

    Sad se vidi (ma vidi se odavno) kolko je maFIA napravila loša pravila. Moglo bi se reći sumanuta. Kazna vozaču što mora promijeniti PJ 25 mjesta??? Šta je tu vozač kriv? On se smo želi utrkivati, a ovako,vjerujem, frustriran ulazi u bolid. Zamislite da netko osvoji pole i bude vraćen ne začelje ili starta iz boxa i još prolazak korz taj isti box jer nema dovoljno ekipa da odradi punu kaznu, a i za to , što ih nema, je isključivi krivac dotična organizacija. Kao da je ekipama drago što moraju skupo plačati dodatne motore. Najgore je što ekipe nisu složne, pa da ustraju u namjeri da se nešto promjeni, već je spomenutoj organizaciji( ne zaslužuju da ih se nazove pravim imenom) dat bianco ček da radi šta hoće. Od oktanskog cirkusa napravili su komediju, a ovo sad postaje horror


    0

    0
    • Imaš pravo. Da malo okrenem na komediju, to ti je ko ono kada netko u USA dobije zatvorsku kaznu npr. tri puta po 75 godina.


      0

      0
    • Haha, raca, u pravu si, ali kako sam veliš – oktanski cirkus, to ime je već desetljećima sada u optjecaju, praktički od Bernijevog preuzimanja formule, ako ne i prije, i to govori da tu odavna nije sve čisto sa sportske strane.
      Ali za trenutnu situaciju zahvali Totu, i ekipi iz Merca koja je kod od ovih pravila to i napravila – ekipa se snašla, a Berni se sad češka i pita kako su me prej… ej,ej!
      Mislim da nije Woking team usamljen u negodovanju, ni austijska ni francuska ekipa koja troši i zarađujue ovdje u F1 nije u oblacima, definitivno ni švicarska, a sigurno ni talijanska – koja je zadovoljnija nego lani, ali jako daleko od toga da je zadovoljna situacijom!
      Gledaj to ovako – što je gore stanje – to je izvjesnije da će se prije stvari mijenjati, jer neće se ostatak svijeta (bogatog i prebogatog za nas) složiti sa tim da svi oni gube pare dok samo jedni zarađuju, a i oni znaju da tako sami sebi režu granu na kojoj sjede, ali teško je pustit pilu, kada tako dobro pili! :)


      0

      0
    • Ma najmanji jad je u pravilima kakva jesu tu su da se poštuju i mijenjaju. Jad i nevolja je u pravilima koja cementiraju postojeća pravila tehničkog pravilnika. Ovo riješenje je imbecilno jer onemogučava boljitak i progres. Nek još uvedu i zabranu pretjecanja u utrci. Uvođenjem tog ograničenja manje bi se raubale gume i smanjila potrošnja goriva.


      0

      0