Izdvojeno

Buttonu kazna od 25 mjesta na startu!

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jenson Button i Fernando Alonso, McLaren Honda

Jenson Button i Fernando Alonso, McLaren Honda

Jenson Button dobit će kaznu od 25 pozicija na startu, nakon što su se u McLaren-Hondi odlučili na promjenu cijele pogonske jedinice. Poslije sastanka u petak navečer, osoblje McLarena i Honde je došlo do zaključka da je promjena cijele pogonske jedinice neophodna. S obzirom na to da je nemoguće pasti za 25 mjesta na startu (jer je na startu 20 bolida), Button će drugu utrku uzastopno prije samog starta dobiti kaznu prolaska kroz bokseve, koju mora odraditi u prva tri kruga.

Njegov momčadski kolega Fernando Alonso nije prošao ništa bolje, za Španjolca se znalo još jučer da će dobiti kaznu od 20 mjesta na gridu, što znači da će i on dobiti kaznu prolaska kroz bokseve, osim ako se ne kvalificira među prvu četvoricu. Nakon ovakvog početka vikenda, iz McLarena su izjavili da će utrku u Austriji iskoristiti za testiranje novog aero paketa i da će pokušati izvući maksimalne performanse iz bolida. Button je očekivano razočaran, ali shvaća situaciju i smatra da će teške utrke tek dolaziti u narednom periodu.

“Trebalo bi biti bolje, ali sljedećih 5-6 utrka će biti jako teško za nas. Među njima bih istaknuo Mađarsku kao stazu na kojoj imamo najbolje šanse za neki dobar rezultat. Silverstone bi isto trebao biti dobar, na njemu očekujemo pomak. Situacija je frustrirajuća, ali tako je kako je. Naravno da želite biti među vodećima, a ako niste među njima želite barem imati dobru utrku, zabaviti se na stazi. To nije bio slučaj u Kanadi, a neće biti ni ovdje.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Emerson Fittipaldi
    diesel Prikaži

    Nemojte više o ovim forama da starta iz Graza, Beča, Poljske ili slično, dosadilo je već. Hvala!


    0

    0
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    Sad se vidi (ma vidi se odavno) kolko je maFIA napravila loša pravila. Moglo bi se reći sumanuta. Kazna vozaču što mora promijeniti PJ 25 mjesta??? Šta je tu vozač kriv? On se smo želi utrkivati, a ovako,vjerujem, frustriran ulazi u bolid. Zamislite da netko osvoji pole i bude vraćen ne začelje ili starta iz boxa i još prolazak korz taj isti box jer nema dovoljno ekipa da odradi punu kaznu, a i za to , što ih nema, je isključivi krivac dotična organizacija. Kao da je ekipama drago što moraju skupo plačati dodatne motore. Najgore je što ekipe nisu složne, pa da ustraju u namjeri da se nešto promjeni, već je spomenutoj organizaciji( ne zaslužuju da ih se nazove pravim imenom) dat bianco ček da radi šta hoće. Od oktanskog cirkusa napravili su komediju, a ovo sad postaje horror


    0

    0
    • Imaš pravo. Da malo okrenem na komediju, to ti je ko ono kada netko u USA dobije zatvorsku kaznu npr. tri puta po 75 godina.


      0

      0
    • Haha, raca, u pravu si, ali kako sam veliš – oktanski cirkus, to ime je već desetljećima sada u optjecaju, praktički od Bernijevog preuzimanja formule, ako ne i prije, i to govori da tu odavna nije sve čisto sa sportske strane.
      Ali za trenutnu situaciju zahvali Totu, i ekipi iz Merca koja je kod od ovih pravila to i napravila – ekipa se snašla, a Berni se sad češka i pita kako su me prej… ej,ej!
      Mislim da nije Woking team usamljen u negodovanju, ni austijska ni francuska ekipa koja troši i zarađujue ovdje u F1 nije u oblacima, definitivno ni švicarska, a sigurno ni talijanska – koja je zadovoljnija nego lani, ali jako daleko od toga da je zadovoljna situacijom!
      Gledaj to ovako – što je gore stanje – to je izvjesnije da će se prije stvari mijenjati, jer neće se ostatak svijeta (bogatog i prebogatog za nas) složiti sa tim da svi oni gube pare dok samo jedni zarađuju, a i oni znaju da tako sami sebi režu granu na kojoj sjede, ali teško je pustit pilu, kada tako dobro pili! :)


      0

      0
    • Ma najmanji jad je u pravilima kakva jesu tu su da se poštuju i mijenjaju. Jad i nevolja je u pravilima koja cementiraju postojeća pravila tehničkog pravilnika. Ovo riješenje je imbecilno jer onemogučava boljitak i progres. Nek još uvedu i zabranu pretjecanja u utrci. Uvođenjem tog ograničenja manje bi se raubale gume i smanjila potrošnja goriva.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni