F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Moguće drastične promjene na stazi u Monzi

Viktor Šprajc

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Uprava legendarne staze u Monzi pokušat će provesti radikalan plan potpunog micanja jedne od svojih šikana te redizajna Lesma 2, kao dio velikog preuređenja, vrijednog 100 milijuna eura, koje bi obilježilo stoljeće utrkivanja na toj glasovitoj stazi u 2022.

Usred prijelomnih rasprava o zadržavanju VN Italije u F1 kalendaru i nakon 2019.,  predsjednik Talijanske trkaće federacije (ACI) Angelo Sticchi Damiani naveo je obilje promjena za koje očekuje da će biti izvršene do 2022. 

Prema izvještaju Gazzette dello Sport, Damiani priželjkuje novu, bržu konfiguraciju staze koja bi za sva vremena zapečatila Monzin status “hrama brzine”. Početni prijedlog je micanje jedne od tri šikana, najvjerojatnije druge (Variante della Roggia) te svojevrsno otvaranje drugog Lesma kako bi taj zavoj ponovo postao brzinski izazov kakav je i bio prije svoje zadnje modifikacije u 1994.

Osim izmjena u konfiguraciji, staza u Monzi bi trebala doživjeti proširenje, izgradnju novih pristupnih puteva, potpuno nove glavne tribine te moguće preuređenje zone za gledatelje pokraj staze. Damiani ističe da bi takva moderna zona mogla pretvoriti Monzu u jedinstvenu atrakciju sa stazom dugačkom, teoretski, 10 kilometara.

Trošak projekta procjenjuje se na 100 milijuna eura, no Damiani nije zabrinut – smatra da se sredstva mogu prikupiti kroz doprinose lokalne i državne vlasti.

“Novac će se već nekako pronaći.”

– Angelo Sticchi Damiani

Ključna za napredak projekta je obnova ugovora VN Italije za 2020. i nadalje, koja je još na čekanju jer promotori utrke i Liberty Media nikako ne mogu pronaći zajednički jezik oko cijene samog događaja.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Viktor Šprajc
Pulsmedia autor
16 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    zanimljivo.
    nije mi baš jasan plan o produženju staze na ‘teoretski’ 10 km, ali sve ostalo podržavam.



    3

    0
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Malo sanjam, ali kakva bi atrakcija bila da produze Lesmo 2 i naprave nakrivljeni izlaz na ravninu do Ascarija pa bi onda bio slipstream fest level 9999, ni DRS ne bi trebao vise.



    4

    1
  3. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Odlično izgleda, stavite slike.



    3

    0
  4. Uhh kakva bi to poslastica bila za gledatelje. Jos kad bi se do 2022 malo izjednacio grid.



    3

    0
  5. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Ako bolidi ostanu s trenutnom konfiguracijom downforcea, iz novog Lesma 2 bi izlijetali kao ispaljeni iz praćke. Kakav bi to spektakl bio, čak i bez DRS-a



    2

    0
  6. Mclaren KERS Prikaži

    Kaj god 10km..cca 30 krugova utrke i dovidenja..nemoguce i bezveze.


    0

    5