Izdvojeno

Vettel ostvario najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu

Piše: Marko Rakić

Prije 7 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vettel, Ferrari

Nakon problematičnog prvog slobodnog treninga, Sebastian Vettel postavio je najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga. Tek 11 tisućinki iza njega se smjestio Nico Rosberg, dok je na trećem završio Kimi Raikkonen s nešto manje od tri desetinke zaostatka.

Najbrži čovjek danas je na prvom slobodnom treningu odvozio samo četiri kruga zbog problema s mjenjačem. Iako se činilo da je sve rješeno za drugi trening, nakon 28 krugova se prilično sporo vratio u boks gdje je ustanovljen problem, ponovno na istom dijelu bolida. Dugo vremena je Hamilton držao čelnu poziciju, no na bržim gumama (super mekane) nije uspijevao poboljšati vrijeme, te je nekoliko puta izletio sa staze. S druge strane, njegov timski kolega je uspio popraviti vrijeme te je bio vodeći dok Vettel nije postavio najbrže vrijeme dana.

Vozači Lotusa i Force Indije su došli na svoje u Kanadi te sada u Austriji, što pokazuju i vrlo dobra vremena njihovih vozača, pogotovo Maldonadovo četvrto mjesto. Izgleda da je Pastorova forma vrlo dobra u zadnjih nekoliko utrka, te predstavlja izazov za Grosjeana. Vozači Williamsa već tradicionalno imaju “penzionerske” vožnje petkom, stoga valja vidjeti što će sutra pokazati Bottas i Massa.

Domaćini nikako nemaju razloga za veselje. Kvjat je završio na 12. mjestu, dok se Ricciardo smjestio između dvije McLaren Honde na 17. mjestu. Toro Rosso trenutno pokazuje nešto bolju formu, a bolji od njihovih vozača, Verstappen, se smjestio na 8. mjesto.

1 Sebastian Vettel  Ferrari  1m09.600s  28
2 Nico Rosberg  Mercedes  1m09.611s  0.011s  50
3 Kimi Raikkonen  Ferrari  1m09.860s  0.260s  41
4 Pastor Maldonado  Lotus/Mercedes  1m09.914s  0.314s  44
5 Lewis Hamilton  Mercedes  1m10.137s  0.537s  49
6 Nico Hulkenberg  Force India/Mercedes  1m10.160s  0.560s  49
7 Romain Grosjean  Lotus/Mercedes  1m10.267s  0.667s  38
8 Max Verstappen  Toro Rosso/Renault  1m10.356s  0.756s  48
9 Felipe Nasr  Sauber/Ferrari  1m10.495s  0.895s  39
10 Sergio Perez  Force India/Mercedes  1m10.585s  0.985s  46
11 Carlos Sainz  Toro Rosso/Renault  1m10.631s  1.031s  50
12 Daniil Kvyat  Red Bull/Renault  1m10.686s  1.086s  48
13 Marcus Ericsson  Sauber/Ferrari  1m10.744s  1.144s  40
14 Valtteri Bottas  Williams/Mercedes  1m10.746s  1.146s  34
15 Felipe Massa  Williams/Mercedes  1m11.011s  1.411s  42
16 Fernando Alonso  McLaren/Honda  1m11.517s  1.917s  17
17 Daniel Ricciardo  Red Bull/Renault  1m11.676s  2.076s  38
18 Jenson Button  McLaren/Honda  1m11.919s  2.319s  17
19 Will Stevens  Marussia/Ferrari  1m12.522s  2.922s  34
20 Roberto Merhi  Marussia/Ferrari  1m13.094s  3.494s  34

Komentiraj

1 komentar

  1. denisistra . vidim da poznaš kimijev put u F1 btw , uvjneta licenca mu je izdana za čini mi se 3 trke . da si pažljivije čita moj post vidija bi da sam ono kra set up stavija u navodnike jer dalje u postu i piše da je kimi kopira nickov set up . misliš kimi još nije zna slagat set up , a ne da nije bija u mogučnosti ? pa šta ako je kimi u prvoj trci osvojia bod za sauber jer je završija ka šestoplasirani ? u toj trci je heidfeld osvojia 3 boda za sauber jer je završija trku ka 4. da bi sudija o vozačima ( u ovom slučaju o kimiju i nicku ) trebaš ponešto znat o obojici i biti objektivniji nick je sa 20 bija prvak german F3 formule , sa 21 viceprvak F 3000 , a sa 22 prvak F 3000 . impresivni rezultati za jednog 22godišnjaka zar ne ? da se danas pojavi neko sa 22 godine i takvim rezultatima sve top ekipe bi se otimale za takvog vozača ali nick nije ima sriće u karijeri dok je kimi ima . jer je odma posli saubera ( u svojoj drugoj sezoni F1) uskočija u kokpit mclarena , a posli u ferarria . neobjektivan si kad pišeš ,o nicku i napominješ da je Nick vrhunski vozac, nekad bi nesto bio postigao u F1 , a zaboravljaš da je nick počeja u kanti prost GP , vozija saubera ( di je bija bolji od kimija ) najbolji bolid koji je vozija u karijeri mu je bija BMW sa kojim je usezoni 2007. osvojia na kraju sezone 5. misto odma iza 2 mclarena i 2 ferarria . btw , tada mu je timski kolega bija kubica , a nick je od 4 sezone zajedničkih vožnji u 3 bija bolji od kubice . u ovoj sezoni je sa lošim renaultom osvojia u 8 završenih trka skoro više bodova od petrova i senne a trka je do kraja sezone . interesantno je da je kimi vrhunski , kubica takođe , a nick koji je od obojice bija bolji ka timski kolega je loš jer ništa nije postiga u F1( kako pišeš) . objektivno razmisli u kakvimje bolidima vozija nick u odnosu na npr kimija i šta je više moga napravit s obzirom da nikad nije vozija ni mclarena ni ferarria ka kimi ? btw , nisam navijač nicka ali mi zaista smeta potcjenjivanje jednog vrlo talentiranog vozača koji je sve ima šta treba za uspjeh u F1 osim sriće .


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni