Izdvojeno

Leclerc najbrži na posljednjem danu testiranja 2018.

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc, novi Ferrarijev vozač za 2019., ostvario je najbrže vrijeme posljednjeg dana testiranja u 2018. voženog na stazi Yas Marina u Abu Dhabiju.

Leclerc je vremenom 1:36.450 bio 1.7 sekundi sporiji od najbržeg vremena trkaćeg vikenda kojeg je postavio Lewis Hamilton u kvalifikacijama, ali je zato bio 4 desetinke brži od momčadskog kolege Vettela koji je jučer bio najbrži. Leclerc je najbrže vrijeme postavio na komponenti 5, najmekšoj komponenti za 2019., dok je Vettel jučer vozio na ovogodišnjem hypersoftu.

Pierre Gasly, još jedan mladić koji napreduje u top momčad, bio je 1.5 sekundi sporiji od Leclerca. Vrijeme je postavio na istoj gumi.

Lance Stroll danas ni sa kime nije morao dijeliti Force Indiju te je na kraju dana imao treće najbrže vrijeme, desetinku sporiji od Gaslyja u Red Bullu.

Valtteri Bottas završio je četvrti, dok je peto vrijeme imao Carlos Sainz Jr u svojoj prvoj vožnji s McLarenom.

Iza njih se smjestila skupina ovogodišnjih vozača Formule 2, Artem Markelov je s Renaultom bio 2 desetinke brži od prvaka Russella u Williamsu. Louis Deletraz prvi je put bio za volanom F1 bolida s Haasom te je postavio deveto vrijeme. Između njega i Russella ugurao se povratnik Daniil Kvjat u svojoj prvoj vožnji za Toro Rosso od svoje posljednje F1 utrke, VN SAD-a 2017. Rus je bio najmarljiviji vozač dana sa 155 krugova.

Dno tablice s vremenima pripalo je Antoniju Giovinazziju koji je zaustavljanjem u tunelu izazvao jedinu crvenu zastavu dana te povratniku Robertu Kubici koji je odradio samo prvi dio dana bez reprezentativnijeg vremena.

Bilo je ovo posljednje testiranje 2018., a idući put kad ćemo vidjeti sve momčadi na stazi bit će 18. veljače na predsezonskim testiranjima u Barceloni.

# Vozač Momčad Bolid Vrijeme Zaostatak Krugovi Gume
1 16 Charles Leclerc Ferrari SF71H 1’36.450 135 5
2 10 Pierre Gasly Red Bull RB14 1’37.916 1.466 129 5
3 18 Lance Stroll Force India VJM11 1’38.044 1.594 122 hypersoft
4 77 Valtteri Bottas Mercedes W09 1’38.448 1.998 143 5
5 55 Carlos Sainz Jnr McLaren MCL33 1’38.547 2.097 150 5
6 46 Artem Markelov Renault RS18 1’38.590 2.140 129 hypersoft
7 63 George Russell Williams FW41 1’38.802 2.352 55 hypersoft
8 26 Daniil Kvjat Toro Rosso STR13 1’38.862 2.412 155 5
9 50 Louis Deletraz Haas VF-18 1’39.069 2.619 117 5
10 36 Antonio Giovinazzi Sauber C37 1’40.435 3.985 128 5
11 40 Robert Kubica Williams FW41 1’44.208 7.758 39 5

[Brojčano označene gume su komponente za 2019. (1 – najtvrđa, 5 – najmekša), gume s nazivima su komponente iz 2018.]

Komentiraj

17 komentara

  1. I danas najviše krugova .



    2

    0
  2. Charles Leclerc 16
    Hazard Donator Prikaži

    Zadnji dan postsezonskih testiranja, totalno irelevantan dan, ali svaki Ferrarijevac u ovome vidi 1-2, Merc iza RB i pomisli “Sljedeca sezona je nasa”. Malo utjehe u ove dane kad je u ustima jos gorak okus.



    8

    0
    • to mozda vidis tako ti….Btw ove godine Ferrari i nije bas kriv za gubitak titule koliko njihov vozac. Ove godine su sklepali dobar stroj a to sto je netko drugi usro motku je druga prica. Tako da svaki Ferrarijevac ima dobre temelje za optimizam za razliku od nekih drugih ekipa.



      7

      12
      • Charles Leclerc 16
        Hazard Donator Prikaži

        Optimistican sam, kao i uvijek, al ne mogu prezalit ovu sezonu jos. Poanta recenog je da smo napokon imali nekakve sanse u ovoj mercedesovoj eri, ali kako nista od toga nije izaslo (gorak okus) svi nekako vidimo 1-2 na ovim testiranjima jer je to nesto sta smo trebali, ali i tako htjeli vidat u utrkama. A u “Sljedeca sezona je nasa” vjerjujem kao i svaki put dosad!



        1

        0
      • Mislim da su krivi vettel i inženjeri zaduženi za taktiku prije i tokom utrke.



        4

        1
  3. Lance Stroll danas ni sa kime nije morao dijeliti Force Indiju

    Tata je sve kupio ?



    8

    4
  4. Za sad realno vremena ne znače ništa u komparaciji s SV, ali pokazuju kvalitetu vozača. Pokazuju spremnost da se brzo prilagodi novoj momčadi.



    1

    0
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Russell samo 0.8 sporiji od Strolla u FI. Nije loše.



    2

    2
    • vidiš kako je sve relativno . kad je stroll zaostaja za massom 0,8 s to je bilo za izrugivanje momčiću , a kad je russell sporiji od strolla 0,8 onda to nije loše . izgleda da je sve pitanje simpatija jer omalovažavani , ismijavani stroll je jako dobro odvozija oba testiranja . u utorak 3. vrime tj 0,18 s sporije od bottasa , 0,56 s brže od novog kolege pereza , a drugi dan testiranja 0,4 s brži od bottasa . ne znam kolika je razlika u “mekoći” hyper i komponente 5 iako su obe mješavine najmekše . ovo je “adresirano” na tebe , a zapravo je za sve samo šta si ti spomenija russella i strolla pa mi je to dalo dobar povod da skernem pažnju :) btw , ovo može ne značit ništa ali nije baš da ništa ne znači … pogledat npr kroz rezultate /vrimena leclerca i vozača williamsa ;)



      4

      0
  6. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Iznenadio me toliki zaostatak Kubice za vodećim, pa čak i za Giovinazziem. Ne izgleda uopće dobro. I malen broj krugova isto ne govore ništa dobro.


    0

    0
  7. Mclaren
    KERS Prikaži

    Ima li kakvih osvrta Sainza na Mclaren?



    2

    0
  8. šteta što nema klasifikacija vremena po određenoj komponenti.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni