Prije nešto više od sat vremena završio je prvi dan poslijesezonskih testiranja u Abu Dhabiju, a najbrži je bio Sebastian Vettel u Ferrariju. Nijemac se danas izvrtio te oštetio zadnje krilo, no to ga nije zaustavilo u pohodu na najbrže vrijeme dana.
Dosta je promjena bilo u vozačkim postavama, a vidjeli smo i neka nova lica. Najveća promjena je Raikkonenon prelazak u Sauber, pa je tako Finac danas vozio bolid švicarske momčadi po prvi put nakon 17 godina, kada je kao debitant nastupio za ekipu Petera Saubera. Lance Stroll odradio je test s Force Indijom, Lando Norris počeo je zagrijavanje s McLarenom, Pietro Fittipaldi vozio je za Haas, novopečeni prvak Formule 2 George Russell za Williams te Sean Gelael u Toro Rossu, koji je danas odvozio najveći broj krugova, čak 150.
Danas se radilo na ispitivanju guma za sljedeću godinu, a momčadi su to ispitale metodom usporedbe aktualnih guma te novih mješavina koje će vrlo vjerojatno biti u upotrebi na gridu VN Australije 2019. Pirelli je potvrdio da su svi vozači osim Maxa Verstappena svoja vremena postavili na najmekšoj mješavini (hyper). Nizozemac je bio sporiji od Vettela nešto više od jedne sekunde, a svoje je vrijeme odvozio na ultra mekanim gumama.
Sutra nas očekuje još jedan dan testiranja, zadnji u 2018., čime se sezona kompletno zatvara te se svi događaji okreću ka 2019.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo krugova za Ferrari
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razbio se.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Ricciardo nije vozio za Renault!?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Blokiran od strane RBa
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
opet smo natukli najviše krugova, fakjea!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piše Motorsport da je MB opet bio lukav.
Naime zabranjeno je dodavati bilo kakve senzore za test, može se voziti bolid samo kakav je bio na nekoj od utrka ove sezone.
Izgleda da su prije Abu Dhabia dodali senzore koji mjere brzinu protoka zraka oko zadnjih kotača.
Nema popuštanja kod Švaba.
https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-sensors-abu-dhabi-test/4304296/
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
well played, mb.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet počeli razvijati bolid prije ostalih :cool:
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi compoundi za 2019. odgovaraju ovogodisnjim gumama po bojama kako su napisani?
1 – hard
2 – medium
…
I nema supersofta (crvene)?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima, ali će biti soft
Soft – crvena
Medium – žuta
Hard – bijela
I tako će se zvati i biti označene na svim trkama.
E sad, drugi level su tvrdoće, pa tako ćemo imati tvrdoće 1, 2, 3, 4 i 5.
Negdje će soft biti 1, medium 2 i hard 3.
A negdje će soft biti 2, medium 4 i hard 5.
Itd,…., varijacije na temu….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da, zašto bi bilo jednostavno kad može biti komplicirano?
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ovo i je jednostavnije i logičnije. Neće biti apsurdnih situacija u kojima se najtvrđa guma zove supersoft, imat ćemo 5 komponenti za cijelu sezonu, a na svakom vikendu će se odabrane 3 jednostavno zvati soft, medium i hard te će uvijek biti jednako obojene. Razumljivije za one koji F1 ne prate toliko detaljno, dok oni koji je detaljno prate mogu lako saznati o kojoj se točno komponenti radi.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apsurdno da je najtvrđa guma supersoft?
Zar nije veći apsurd da će hard po novome biti supersoft,soft,medium i hard ovisno stazi na kojoj se vozi?
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hard nikad nece biti soft ili supersoft jer je najtvrda komponenta i ako se bude uopce koristila uvijek ce biti hard kao . Soft moze biti hard ako npr supersoft bude midium a ultrasoft bude soft. Itd. No najmeksa komponenta ne moze biti hard jer je najmeksa kao niti sto hard nemoze biti nista drugo osim toga sto je.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da, jednostavno do boli …
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaš komponente od 1 do 5. Tako da ne može najmekša komponenta biti Hard, jer se za svaku utrku biraju tri. Pa ako su izabrane 3 najmekše komponente, a to bi bile 3, 4 i 5. komponenta, onda će 3. komponenta biti Hard. Znači Hard ne može nikada biti 4 i 5. komponenta, samo 1, 2 ili 3. komponenta.
1
0