Izdvojeno

Vettel najbrži na prvom danu testiranja u Abu Dhabiju

Piše: Marko Rakić

Prije 4 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prije nešto više od sat vremena završio je prvi dan poslijesezonskih testiranja u Abu Dhabiju, a najbrži je bio Sebastian Vettel u Ferrariju. Nijemac se danas izvrtio te oštetio zadnje krilo, no to ga nije zaustavilo u pohodu na najbrže vrijeme dana.

Dosta je promjena bilo u vozačkim postavama, a vidjeli smo i neka nova lica. Najveća promjena je Raikkonenon prelazak u Sauber, pa je tako Finac danas vozio bolid švicarske momčadi po prvi put nakon 17 godina, kada je kao debitant nastupio za ekipu Petera Saubera. Lance Stroll odradio je test s Force Indijom, Lando Norris počeo je zagrijavanje s McLarenom, Pietro Fittipaldi vozio je za Haas, novopečeni prvak Formule 2 George Russell za Williams te Sean Gelael u Toro Rossu, koji je danas odvozio najveći broj krugova, čak 150.

Danas se radilo na ispitivanju guma za sljedeću godinu, a momčadi su to ispitale metodom usporedbe aktualnih guma te novih mješavina koje će vrlo vjerojatno biti u upotrebi na gridu VN Australije 2019. Pirelli je potvrdio da su svi vozači osim Maxa Verstappena svoja vremena postavili na najmekšoj mješavini (hyper). Nizozemac je bio sporiji od Vettela nešto više od jedne sekunde, a svoje je vrijeme odvozio na ultra mekanim gumama.

Sutra nas očekuje još jedan dan testiranja, zadnji u 2018., čime se sezona kompletno zatvara te se svi događaji okreću ka 2019.

Komentiraj

16 komentara

  1. Malo krugova za Ferrari



    1

    0
  2. Alain Prost
    aleneoprosti Prikaži

    A Ricciardo nije vozio za Renault!?



    1

    0
  3. opet smo natukli najviše krugova, fakjea!



    5

    0
  4. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Piše Motorsport da je MB opet bio lukav.
    Naime zabranjeno je dodavati bilo kakve senzore za test, može se voziti bolid samo kakav je bio na nekoj od utrka ove sezone.
    Izgleda da su prije Abu Dhabia dodali senzore koji mjere brzinu protoka zraka oko zadnjih kotača.
    Nema popuštanja kod Švaba.
    https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-sensors-abu-dhabi-test/4304296/



    10

    0
  5. Ovi compoundi za 2019. odgovaraju ovogodisnjim gumama po bojama kako su napisani?
    1 – hard
    2 – medium

    I nema supersofta (crvene)?


    0

    0
    • Ima, ali će biti soft
      Soft – crvena
      Medium – žuta
      Hard – bijela
      I tako će se zvati i biti označene na svim trkama.
      E sad, drugi level su tvrdoće, pa tako ćemo imati tvrdoće 1, 2, 3, 4 i 5.
      Negdje će soft biti 1, medium 2 i hard 3.
      A negdje će soft biti 2, medium 4 i hard 5.
      Itd,…., varijacije na temu….



      2

      0
      • Pa da, zašto bi bilo jednostavno kad može biti komplicirano?



        3

        2
      • Fernando Alonso
        Lovro Andraka urednik Prikaži

        Pa ovo i je jednostavnije i logičnije. Neće biti apsurdnih situacija u kojima se najtvrđa guma zove supersoft, imat ćemo 5 komponenti za cijelu sezonu, a na svakom vikendu će se odabrane 3 jednostavno zvati soft, medium i hard te će uvijek biti jednako obojene. Razumljivije za one koji F1 ne prate toliko detaljno, dok oni koji je detaljno prate mogu lako saznati o kojoj se točno komponenti radi.



        5

        0
      • Apsurdno da je najtvrđa guma supersoft?
        Zar nije veći apsurd da će hard po novome biti supersoft,soft,medium i hard ovisno stazi na kojoj se vozi?



        5

        3
      • Hard nikad nece biti soft ili supersoft jer je najtvrda komponenta i ako se bude uopce koristila uvijek ce biti hard kao . Soft moze biti hard ako npr supersoft bude midium a ultrasoft bude soft. Itd. No najmeksa komponenta ne moze biti hard jer je najmeksa kao niti sto hard nemoze biti nista drugo osim toga sto je.



        1

        0
      • Pa da, jednostavno do boli …



        1

        2
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Imaš komponente od 1 do 5. Tako da ne može najmekša komponenta biti Hard, jer se za svaku utrku biraju tri. Pa ako su izabrane 3 najmekše komponente, a to bi bile 3, 4 i 5. komponenta, onda će 3. komponenta biti Hard. Znači Hard ne može nikada biti 4 i 5. komponenta, samo 1, 2 ili 3. komponenta.



        1

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni