Vettel najbrži na prvom danu testiranja u Abu Dhabiju

Izdvojeno

Marko Rakić

Prije 5 godina 2 min 16 komentara

Prije nešto više od sat vremena završio je prvi dan poslijesezonskih testiranja u Abu Dhabiju, a najbrži je bio Sebastian Vettel u Ferrariju. Nijemac se danas izvrtio te oštetio zadnje krilo, no to ga nije zaustavilo u pohodu na najbrže vrijeme dana.

Dosta je promjena bilo u vozačkim postavama, a vidjeli smo i neka nova lica. Najveća promjena je Raikkonenon prelazak u Sauber, pa je tako Finac danas vozio bolid švicarske momčadi po prvi put nakon 17 godina, kada je kao debitant nastupio za ekipu Petera Saubera. Lance Stroll odradio je test s Force Indijom, Lando Norris počeo je zagrijavanje s McLarenom, Pietro Fittipaldi vozio je za Haas, novopečeni prvak Formule 2 George Russell za Williams te Sean Gelael u Toro Rossu, koji je danas odvozio najveći broj krugova, čak 150.

Danas se radilo na ispitivanju guma za sljedeću godinu, a momčadi su to ispitale metodom usporedbe aktualnih guma te novih mješavina koje će vrlo vjerojatno biti u upotrebi na gridu VN Australije 2019. Pirelli je potvrdio da su svi vozači osim Maxa Verstappena svoja vremena postavili na najmekšoj mješavini (hyper). Nizozemac je bio sporiji od Vettela nešto više od jedne sekunde, a svoje je vrijeme odvozio na ultra mekanim gumama.

Sutra nas očekuje još jedan dan testiranja, zadnji u 2018., čime se sezona kompletno zatvara te se svi događaji okreću ka 2019.


Odgovor

16 komentara

  1. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Malo krugova za Ferrari



    1
    1

    0
  2. Alain Prost
    aleneoprosti Prikaži

    A Ricciardo nije vozio za Renault!?



    1
    1

    0
  3. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    opet smo natukli najviše krugova, fakjea!



    5
    5

    0
  4. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Piše Motorsport da je MB opet bio lukav.
    Naime zabranjeno je dodavati bilo kakve senzore za test, može se voziti bolid samo kakav je bio na nekoj od utrka ove sezone.
    Izgleda da su prije Abu Dhabia dodali senzore koji mjere brzinu protoka zraka oko zadnjih kotača.
    Nema popuštanja kod Švaba.
    https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-sensors-abu-dhabi-test/4304296/



    10
    10

    0
  5. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Ovi compoundi za 2019. odgovaraju ovogodisnjim gumama po bojama kako su napisani?
    1 – hard
    2 – medium

    I nema supersofta (crvene)?


    0
    0

    0
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Ima, ali će biti soft
      Soft – crvena
      Medium – žuta
      Hard – bijela
      I tako će se zvati i biti označene na svim trkama.
      E sad, drugi level su tvrdoće, pa tako ćemo imati tvrdoće 1, 2, 3, 4 i 5.
      Negdje će soft biti 1, medium 2 i hard 3.
      A negdje će soft biti 2, medium 4 i hard 5.
      Itd,…., varijacije na temu….



      2
      2

      0
      • Mercedes
        Jester Donator Prikaži

        Pa da, zašto bi bilo jednostavno kad može biti komplicirano?



        3
        1

        2
      • Fernando Alonso
        Lovro Andraka urednik Prikaži

        Pa ovo i je jednostavnije i logičnije. Neće biti apsurdnih situacija u kojima se najtvrđa guma zove supersoft, imat ćemo 5 komponenti za cijelu sezonu, a na svakom vikendu će se odabrane 3 jednostavno zvati soft, medium i hard te će uvijek biti jednako obojene. Razumljivije za one koji F1 ne prate toliko detaljno, dok oni koji je detaljno prate mogu lako saznati o kojoj se točno komponenti radi.



        5
        5

        0
      • Marlboro
        MrDoomroom Prikaži

        Apsurdno da je najtvrđa guma supersoft?
        Zar nije veći apsurd da će hard po novome biti supersoft,soft,medium i hard ovisno stazi na kojoj se vozi?



        5
        2

        3
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Hard nikad nece biti soft ili supersoft jer je najtvrda komponenta i ako se bude uopce koristila uvijek ce biti hard kao . Soft moze biti hard ako npr supersoft bude midium a ultrasoft bude soft. Itd. No najmeksa komponenta ne moze biti hard jer je najmeksa kao niti sto hard nemoze biti nista drugo osim toga sto je.



        1
        1

        0
      • idijot Prikaži

        Pa da, jednostavno do boli …



        1
        -1

        2
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Imaš komponente od 1 do 5. Tako da ne može najmekša komponenta biti Hard, jer se za svaku utrku biraju tri. Pa ako su izabrane 3 najmekše komponente, a to bi bile 3, 4 i 5. komponenta, onda će 3. komponenta biti Hard. Znači Hard ne može nikada biti 4 i 5. komponenta, samo 1, 2 ili 3. komponenta.



        1
        1

        0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.