Izdvojeno

Raikkonen novinarima: Pišete gluposti

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kimi Raikkonen, Ferrari

Kimi Raikkonen, Ferrari

Tijekom zadnja dva dana, u talijanskim medijima su se vodila mnoga nagađanja oko budućnosti Kimija Raikkonena u Ferrariju. Na kraju ove sezone Kimiju istječe ugovor, ali Ferrari ima opciju da ga produži ako želi. Mnogi su tvrdili da će Fincu biti ponuđena jako niska plaća, a sumnjalo se da će zbog svoje dobi teško pronaći mjesto u drugoj momčadi, te da će biti prisiljen pristati na male brojke. Raikkonen je danas izjavio da su to sve samo gluposti i da mediji nemaju nikakve realne informacije o njegovom ugovoru. Prema njegovim riječima, Ferrari i on još nisu raspravljali o produženju ugovora, ali zbog toga nije ni malo zabrinut.

“Oni imaju ugovor, oni ga trebaju potpisati, jednostavno je. To nije moja odluka i morate pitati tim za više informacija. Ali, ako ne ostanem u Ferrariju, ne ostajem u Formuli 1. Čini mi se da vi novinari brinete više o mojoj budućnosti nego ja. Uvijek sam govorio da nije kraj svijeta ako ne budem ovdje i sljedeće godine, F1 nije jedina trkaća serija. Moja želja je da ostanem, ali odluka nije na meni.”

Na spomen novog ugovora s malom plaćom, Raikkonen se naljutio na novinare.

“Zanima me tko je to napisao. Vi nemate pojma o detaljima mog ugovora i nikad nećete imati. To je obično sranje, samo pišete glupsti, iako nemate pojma o čemu pišete.”

Prema riječima stranih novinara, u jednom trenutku Kimi je povisio ton i počeo napadati novinara te ga optuživati za nagađanja, ali sve se mirno završilo.

Komentiraj

6 komentara

  1. Rekao bih, klasični Kimi. :D


    0

    0
  2. https://pbs.twimg.com/media/CHz6KvtWoAA43dZ.jpg:large

    Ova je najslađa :D
    Kimi to the Italian journalist:
    “Okay, so if your colleagues want to know something about my contract, they can always ask you.”

    _____

    I jedna današnja izjava oko aktualca sa presice (Hulkova pobijeda u WECu):
    Kimi:
    “I’ve seen part of qualifying but on Sunday I wasn’t at home so I haven’t seen anything from the race. As you ask, I guess that Nico won the race, and that’s very good for him. But I have not seen it, so I can’t really comment. It was good for Porsche and the guys who have won, but that has nothing to do with me.”

    Kimi about Le Mans:
    “I tested the Peugeot few years ago and it was a good test, at that time I was driving many cars of different categories. ..so if Ferrari in the future will be present with its own car… I spoke with Toni Vilander but as a joke I told him that I would be at Le Mans with a race car, not a road car. I would like to drive in the higher classes, but these are things that we will see in the future.”

    Znači ako ode u penziju do tada će Ferrari vjerovatno složiti najvišu klasu WECa, jer kimi nema namjeru voziti serisku klasu koju trenutno Ferrari ima u tom natjecanju.


    0

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Iceman Donator Prikaži

      Hm pa ono vjerojatno će voziti još jednu godinu u F1, ali da li će Ferrari od 2017 imati race car u najvišoj klasi?
      Nikad ne reci nikad, sigurno da je moguće, ali možda ne tako brzo.
      Ali nekako vjerujem da bi Ferrari mogao ući u taj izazov s obzirom da se u zadnje vrijeme pojavljuje nova konkurencija u LMP1.
      Ono ipak je 24h Le Mans utrka za prestiž, a vjerujem da bi uz dobar dio sponzora mogli izfinancirati WEC projekt.


      0

      0
      • Volio bih vidjeti Ferrarijev auto u LMP1 klasi. Znamo da je to priličan zalogaj, ali eto FIAT je pod Sergiom stao na noge kako treba, pa bi se možda to i moglo isfinansirati. Takođe, ponavljam kao papagaj, kada Kimi napusti Ferrari, na njegovom mjestu bi volio vidjeti Hulka.


        0

        0
      • Zašto to mora biti anjbrža klasa, nema potrebe, ima Ferrari jako dobre timove GTE Pro, može se lako upariti s zemljakom Vilanderom, a na Le Mansu Kimi, Toni i Fisichella, kakav trio :D


        0

        0
  3. ” Just leave me alone”. Kimi Raikkonen je definitivno tip čovjeka koji bi i ruski rulet igrao sa svim metcima osim jednog. Pa bi i u tom primjeru imao vjerovatno velike šanske da preživi. Mislim da je flegmatičnost prejaka rječ za njegov karakter.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni