F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mateschitz: Ferrarijev motor u Red Bullu? Glupost!

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault, Red Bull

Vlasnik Red Bulla i istoimenog Formula 1 tima, Dietrich Mateschitz, tvrdi da njegova momčad neće koristiti Ferrarijeve motore za sljedeću sezonu. Glasine su se početkom ovog tjedna pojavile na brojnim stranim portalima, a izgleda kako od toga neće biti ništa.

“U ovim glasinama nema ništa osim gluposti. Za 2016. nemamo nikakvu alternativu i nastupit ćemo s Renaultom.”

Spominjalo se da bi se prelazak ipak mogao dogoditi 2017., no Mateschitz je i to opovrgnuo:

“Kada kupujete motore od tvrtke koja se natječe u Formuli 1, uvijek ćete biti u zaostatku za njima. Moći ćete se boriti sa sličnim timovima oko par bodova, ali nikad nećete moći pobijediti tvorničku momčad.”

“Kada vidimo da nemamo nikakve šanse za osvajanje prvenstva, tada gubimo želju za natjecanjem u Formuli 1. Nismo dobri u glumljenju “fenjeraša”.”

Mateschitz kaže da ne može garantirati da će njegova momčad biti u Formuli 1 za nekoliko godina, ali polaže nade u Renault.

“Još uvijek mislimo da će se Renault popraviti. Nada umire posljednja.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Marros Donator Prikaži

    Ima nešto istine u tome što Mateschitz govori. Bilo bi dobro ako bi Renault malo pokrenuo stvari. I ne isplati se baš mjenjati partnera ako stvar ne ide godinu-dvije. Formula 1 je stvar na dugi rok. No tu po mojem mišljenju dolazimo do problema. Nije problem u Red Bullu, Renaultu, vozačima. Problem je u vodstvu F1. Previše mjenjanja pravila u prekratkom vremenu. Nema koninuiteta. I dolazi do zbrke. A svaka promjena pravila (pogotovo što se motora tiće) dovodi do povečavanja troškova. I onda dolazimo do problema koji se dotiće momčadi tipa Red Bull (ili nekada npr.Benetton): koliko dobivamo za novce koje ulažemo. I ako više ne pobjeđujemo da li nam se uopče isplati još nastupati. Kod Red Bulla ne govorimo o momćadima tipa McLaren, Williams ili Sauber. Govorimo o marketingu i isplativosti nastupanja u ekskluzivnom sportu. I tu bi se vodstvo F1 moralo malo zapitati. Da li je Formula 1 još uvijek najzanimljivija što se tiče samoga utrkivanja (ja kao veliki obožavatelj toga sporta mogu slobodno reči da nije) ? Da li gledatelji u moderno doba tehnologije mogu bez problema naći i druge grane auto utrka (mogu)? Da li se još uvijek isplati “maltretirati” učesnike F1 sa svojim pravilima i povečavati im troškove? Ili konačno malo donijeti više atraktivnosti za manje ulaganja i više dobiti.


    0

    0