Izdvojeno

Mateschitz: Ferrarijev motor u Red Bullu? Glupost!

Piše: Marko Rakić

Prije 7 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Renault, Red Bull

Vlasnik Red Bulla i istoimenog Formula 1 tima, Dietrich Mateschitz, tvrdi da njegova momčad neće koristiti Ferrarijeve motore za sljedeću sezonu. Glasine su se početkom ovog tjedna pojavile na brojnim stranim portalima, a izgleda kako od toga neće biti ništa.

“U ovim glasinama nema ništa osim gluposti. Za 2016. nemamo nikakvu alternativu i nastupit ćemo s Renaultom.”

Spominjalo se da bi se prelazak ipak mogao dogoditi 2017., no Mateschitz je i to opovrgnuo:

“Kada kupujete motore od tvrtke koja se natječe u Formuli 1, uvijek ćete biti u zaostatku za njima. Moći ćete se boriti sa sličnim timovima oko par bodova, ali nikad nećete moći pobijediti tvorničku momčad.”

“Kada vidimo da nemamo nikakve šanse za osvajanje prvenstva, tada gubimo želju za natjecanjem u Formuli 1. Nismo dobri u glumljenju “fenjeraša”.”

Mateschitz kaže da ne može garantirati da će njegova momčad biti u Formuli 1 za nekoliko godina, ali polaže nade u Renault.

“Još uvijek mislimo da će se Renault popraviti. Nada umire posljednja.”

Komentiraj

1 komentar

  1. Ima nešto istine u tome što Mateschitz govori. Bilo bi dobro ako bi Renault malo pokrenuo stvari. I ne isplati se baš mjenjati partnera ako stvar ne ide godinu-dvije. Formula 1 je stvar na dugi rok. No tu po mojem mišljenju dolazimo do problema. Nije problem u Red Bullu, Renaultu, vozačima. Problem je u vodstvu F1. Previše mjenjanja pravila u prekratkom vremenu. Nema koninuiteta. I dolazi do zbrke. A svaka promjena pravila (pogotovo što se motora tiće) dovodi do povečavanja troškova. I onda dolazimo do problema koji se dotiće momčadi tipa Red Bull (ili nekada npr.Benetton): koliko dobivamo za novce koje ulažemo. I ako više ne pobjeđujemo da li nam se uopče isplati još nastupati. Kod Red Bulla ne govorimo o momćadima tipa McLaren, Williams ili Sauber. Govorimo o marketingu i isplativosti nastupanja u ekskluzivnom sportu. I tu bi se vodstvo F1 moralo malo zapitati. Da li je Formula 1 još uvijek najzanimljivija što se tiče samoga utrkivanja (ja kao veliki obožavatelj toga sporta mogu slobodno reči da nije) ? Da li gledatelji u moderno doba tehnologije mogu bez problema naći i druge grane auto utrka (mogu)? Da li se još uvijek isplati “maltretirati” učesnike F1 sa svojim pravilima i povečavati im troškove? Ili konačno malo donijeti više atraktivnosti za manje ulaganja i više dobiti.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni