F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Haas uložio protest protiv Force Indije

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA je upravo potvrdila da je Haas pokrenuo postupak protiv oba bolida Force Indije.

Naime, poznato je kako u Haasu nisu presretni što će Racing Point Force India primiti bonus iznos iako su na papiru nova momčad nakon što je stara otišla u stečaj, a sad i službeno protestiraju “protiv bolida 11 i 31”.

Točan razlog nije objavljen, ali je navodno riječ o tome da F1 pravilnik zahtjeva od svake ekipe da sama napravi svoj bolid, što nije slučaj za Racing Point Force Indiju koja je svoje resurse kupila od Force Indije.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

41 komentara

  1. Marlboro Hey You Prikaži

    Dno dna. Američka posla. Eto vi ste “napravili” svoj bolid.



    6

    10
    • Fernando Alonso 14 Marci Prikaži

      Nije Haas sam napravio svoj bolid, ali je kupio dijelove koje smije od Ferrarija, a za ostatak je platio Ferrarijevim inženjerima i Ferrariju da im pomognu oko nekih sitnica. K tomu su prvi bolid slagali gotovo dvije godine. Racing Point je uzeo gotovu Force Indiju.
      To je ogromna razlika…
      Da su FIA i Liberty pravedni, naslove ne bi naslove i utrke osvajale samo 2(naslove: RB i Merc) – 3(utrke: oni + Ferrari) momčadi toliko godina uzastopno, uveo bi se limit na potrošnju i došle bi nove momčadi i svi bi bili jednaki, a ne ovo kupovanje momčadi i dovođenje tatinih sinova…žalosno



      8

      3
    • Marlboro Hey You Prikaži

      Aha sad mi je sve jasno. Strollomanija tj. mržnja prema Strollu je prešla na Force Indiju. Kad Haas kupi sve dijelove od Ferrarija i jos plati da im pomognu oko svega toga to je ok. Kad Momcad promjeni ime iako su svi ljudi ostali isti i bolid i razvoj i apsolutno sve nevalja jer je Tata Stroll novi vlasnik i dovest ce sina….

      Kakvih licemjera ima na ovom portalu…

      A svaki bi guzice dao da može bit Stroll.



      4

      4
      • Ta ista momcad je tu istu stvar napravila drugoj ekipi…



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Kakve veze Stroll ima sa ovim? Postoji pravilo koje kaže kako nove ekipe ne mogu dobijati nagradni fond dok ne budu učestvovali u F1 barem 3 sezone. Pa tako ni Haas nije imao pravo na nagradni fond do treće godine učestvovanja. Force India više ne postoji, ovo je sada nova ekipa. FIA je tu smutila nešto sa oduzimanjem bodova, a novoj ekipi dala da zadrži nagradni fond od Force Indije. To je svima koji nešto znaju odmah bilo jasno. Haas ima potpuno pravo da tuži. Force Inida se protivila da Marussia nastupi sa prošlogodišnjim bolidom, samo da bi mogli uzeti siću od podjele Marussijinog nagradnog fonda na ostale ekipe, kada ova propadne…



        5

        0
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Misliš kao renault kada je kupio lotus? I još odmah dobili povijesni bonus.



        1

        2
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Nije to kao Renault Lotus…..

        Kao prvo taj Lotus je do nekoliko godina ranije bio Renault.

        Renault je u F1 odavno….. ja ih se sjećam iz ranih 80tih s turbo motorima….

        Treće, Stroll nije kupio FI nego njenu imovinu i zaposlio ljude. FI je ostala kao firma u stečaju…. Da je kupio FI onda nikakvog zapleta ne bi niti bilo. Kao što nije bilo kad je Brawn kupio Hondu ili Mercedes Brawna ili Red Bull Jaguara ili…. milijun primjera kroz povijest F1.



        1

        0
      • Marlboro Hey You Prikaži

        Alosno da i zato mi ih nije žao uopće samo ističem da je licemjerno pljuvat po FI a branit Haas koji je isti kurac ko i oni.


        0

        1
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Oni od početka tvrde da imaju nešto protiv tog koncepta spašavanja FI koji je pola nova momčad, a pola nije i da traže pravna objašnjenja od FIAe. Sad im je zadnja prilika da FIAu natjeraju da se objasni.

    Kod spašavanja FI je sporno što su im obrisali bodove i time rekli da su nova momčad, a ostavili su im sudjelovanje u nagradama kao da nisu nova momčad, dok je Haas kao nova momčad dvije godine bio isklljučen iz svih novčanih primanja od FOMa. Dakle Haas traži da i oni dobiju udio u nagradama za protekle dvije sezone, a ko to daju FI ili da ne daju niti njima.

    Ovako kako je sad nije fer postavljeno.



    17

    0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Nisu fer ni povijesni bonusi za ekipe, pa f1 to ima.


      0

      0
      • Da odredene ekipe nemaju to mogu otic kad pozele a onda bi te pitao na sto bi licio sport koji pratis. Povjesni bonus se daje ekipama za dugi niz godina sudjelovanja u sportu pa tako taj bonus dobiva i mclaren i RB i Renault i Honda skupa s Ferrarijem.



        1

        1
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @alo
        te bonuse ne dobija niti renault niti honda.
        a npr. sauber je duže od rb u f1, pa ne dobija nikakav bonus. :chill:

        sport bi puno ljepše izgledao bez bonusa kojeg primaju 5 povlaštenih ekipa.



        9

        2
      • da itekako dobiva Renalut i to je lijepo pisalo kada se Renault vracao u F1 da je jedna od stavki taj bonus ukoliko se vrate kao tvornicka ekipa. Za hondu nisam siguran jer daju svoj motor dok momcad nemaju.


        0

        2
      • I sport bi ti izgledao tako da Ferrari McLaren isl ekipe nista ne veze uz F1 i mogu pokrenuti svoje natjecanje iza kojeg bi F1 pala u drugi plan.


        0

        0
      • Ne znam dali su to sluzbene informacije zeko ali se jako dobro sjecam kada se renault vracao u f1 da je bila rijec da ce ukoliko se vrate dobiti i oni taj bonus. Uostalom nebitno 4 ili 5 ekipa. Znaci pola ih dobiva taj bonus jer su tu dugi niz godina. Zasto netko kao Sauber nije dobio taj bonus ne znam. No znam jednu stvar da bi F1 bez odrdenih ekipa bila neki drugi sport sa daleko manje intetesa nego danas. A taj bonus nije ne znam ja sto velik naspram nekih drugih timova. Jer to na kraju krajeva i nije neka ogromna cifra. Npr Stroll raspolaze s novcem kojeg nemaju sve ostale ekipe zajedno. A nikako ne bi biko fer da istu kolicinu novca dobije jedan hass koji je tu 2 godine ili jedan Ferrari i Mclaren. Uostalom pogledaj tv prava i raspodjelu u euro ligama. Neki klubovi dobiju daleko veci dio kolaca nego neki drugi klubovi neovisno o poziciji u prvenstvu. A to je tako jer je takav ugovor potpisan. A na kraju krajeva ljudi prate F1 radi Ferrarija McLarena Mercedesa Rba a ne zbog saubera hasa ili TR samim time i imaju pravo na veci kolac u cijelom smislu a da nepricam i da ulazu u sport daleko vise. Tako je i u nogometu . Real i Barca su konstantno u top 3 kluba po zaradi? Zasto? zaro sto ljudi zele gledati njih a ne neke tamo sevile i valenciju. Na ovom portalu je vise od pola navijaca Ferrarija a vjerovatno trecina je njih koja navija za Mercedes i Mclaren. Da neke od tih ekipa napuste F1 interes bi itekako pao. Koliki bi to bio gubitak u finacijskom smislu za F1? Njima se taj bonus isplati itekako jer za 30, 40, 50 miliona dobiju natjecatelje koje ljudi zele gledati. A da im taj novac znaci nesto vise u razvoju bolida , pa i ne bas jer vozace plate vise nego sto je taj bonus dok manje ekipe ni blizu. Bilo je i ekipa koje su imale veci proracun nego trenutno najbolji kao BMW ili Toyota pa nisu napravili nista. Tako da ni sam novac nije garancija uspjeha. Uostalom i Dani spominje tu istu stvar dolje kod kupovine Lotusa od strane renaulta. Koliko je pouzdan ovaj portal sto si to zaljepio ne znam ali citao sam par puta o tome da je Renault dobio taj bonus takoder.


        0

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        bili su pregovori o tom bonusu, ali očito nisu završili u renaultovu korist.

        ako si najbolji i/ili najpopularniji onda već u startu imaš najviše navijača i najbolje sponzore. protivim se ikakvim dodatnim isplatima,. agree to disagree.



        1

        0
      • Robert Kubica Stipe Prikaži

        ako se smijem uključiti u raspravu, na ovom linku može se pronaći koliko ekipe dobivaju i projekcija za 2021
        http://thenewswheel.com/how-formula-1-prize-structure-works-how-it-will-change-2021/

        “McLaren and Williams also receive $30m and $10m heritage bonuses, respectively (McLaren has been in F1 since 1966 and Williams since 1977; along with Ferrari, they are the oldest teams in the sport).
        There are additional bonuses, the most important of which is the Constructor Champions’ Bonus (CCB)”
        Prema ovom jedino ferrari ima LST (long Standing Team), velike ekipa imaju novac od tzv Heritahe bonus, dok Renalut ne dobiva ništa (osim bonusa na prvenstvo).



        1

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @stipe
        Slobodno se pridruži, naravno.
        Ovaj tvoj link je zanimljiv i podržavam promjenu u tom smjeru.
        Samo treba imati na umu da to još ništa nije dogovoreno, teško pregovori su u tijeku.



        1

        0
  3. Ferrari PhillSF Prikaži

    Objektivo gledano, i ja da sam na Haas-ovom mjestu istu stvar bih napravio. Tehnicki RP FI je nova momčad, prema tome FIA treba postupati prema njima kao prema novoj momčadi. Neće tatica Stroll bankrotirati, neka kao i sve momcadi priceka te 2 sezone, a i ako se budu djelile pare za FI onda ih dat bivsem vlasniku, jer koliko sam skuzio FI je otisla za kikiriki (ako grijesim se ispricavam)…



    5

    1
  4. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Podrzavam HAAS u ovom protestu.. 100 % su u pravu..



    7

    3
  5. Marlboro MrDoomroom Prikaži

    Ahahahaha Stroll umjesto da si ostavio isto ime bilo bi para ????


    0

    1
  6. čitajući neke komentare čini mi se da bi najbolje bilo da se FI “ugasila” . da se to dogodilo onda bi ovde nazočni žalili za “gašenjem” dobrog tima ali kad su kupljeni i nastavljaju sad je to problem jer ih je kupija ( i pokrija sve troškove ) lik sa prezimenom stroll koji već “preko” sina nije omiljen , a i bogatun je . da je to uradija tj kupija i podmirija sve obaveze FI neko drugi možda bi se digla kuka i motika na haas . npr neko siromašniji ali kako bi neko siromašniji moga sve poplaćat ? ali u neku ruku mi je i drago jer ako se ne varam i FI je negodovala i žalila se kad je tim u “propadanju” tj marussia 2014. osvojlia 2 boda i time “zaradila” neke novčiće ( 40 milja $ ? ) od kojih je dio želila i FI . sad to isto haas radi njima i potvrđuje onu ” karma is bitch ” mada bi haas – u bilo bolje pokrenut postupak protiv FIA koja je ovo dozvolila kad je tim “upa” u stečaj čini mi se 8 trka prije kraja prvenstva ! ako su želili spasit vrlo solidan tim možda ga je FIA mogla/trebala “kreditirat do kraja prvenstva , a onda omogučit strollu Sr da ga kupi ,a njima nadoknadi “kredit” mada ovo izgleda ka SF . jer naravno da je bilo NEMOGUČE 8 trka prije kraja uz izmjenu sa FI na Racing Point Force India doč u belgiju ( valjda ) sa kompletno novim , drugačijim bolidom !?!??! neka u haas – u budu zadovoljni oduzetim bodovima FI dok je tim bija “onaj stari” jer da nisu FI bi prvenstvo završila ispred haas – a , a time bi “ameri” dobili manje novčića . kako bi tek onda reagirali ? naravno , lakše je pokrenut postupak protiv ex FI nego se bost sa rogatim ( pokrenut postupak … možda opravdani ? ) tj sa FIA :)



    4

    1
  7. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Ovo kad čitam vidim koliko je Haas licemjeran. Pravi Amerikanci.



    3

    4
    • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

      Zasto je licemjeran? Oni to gledaju kao biznis i ako oni 2 godine nisu primali nagradu od prava, zasto bi drugi novi tim trebao dobiti tu nagradu iako su tehnicki u istoj situaciji kao sto je haas bio???



      6

      1
      • Marlboro Hey You Prikaži

        Zato što to nije drugi novi tim issa ti krista kolko vam triba objašnjavat. Jedino je ime novo i da to je retardirano izvedeno sa preuzimanjem zato i je sada kentra. Tim je identican. Isti ljudi isti pogoni isti bolid isto sve osim gazde i pola imena.


        0

        3
      • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

        @Hey You Force india kao tim nije kupljena,kupljena je njihova oprema i zadrzani su zaposlenici te su otplaceni svi dugovi i napravljen je novi tim Racing Point Force India…FI je ostala i dalje u stecaju a RPFI je novi tim…i drugi timovi su bili u tako sj*baniim situacijama i zašto bi se sada nekima gledalo kroz prste…svi smo mi jednaki samo su neki jednakiji od drugih



        3

        0
      • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

        I nemoj ni pokusat igrat na kartu tate Strolla jer cak stovise Stroll mi je fora lik i nemam nista protiv ako je pay driver(ima i drugih pa ih se ne spominje) i zivcira me kad se lose pise o njemu bez veze iako je imao super rookie sezonu….ako williams bude u istom stanju nece ni kubica napravit nista vise od njih,ali ga necete pljuvat



        2

        0
  8. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Haas ima legitimno pravo da brani svoj poslovni interes.
    Mene interesuje hoće li opet biti iznenađeno dugo lice u g. Steinera, kad mu se pojavi slična situacija kao sa Renaut-om ljetos.
    Tada je rekao nešto kao, mi nikad ne bismo prijavili drugu ekipu. Mi gledamo svoja posla…



    2

    1
  9. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Haas se nece lako oprostiti od nekoliko desetaka milijuna. Da bi mogli tuziti moraju iscrpiti druge mogucnosti. Ova utrka je zadnja prilika.


    0

    0
  10. Mclaren KERS Prikaži

    Jeb..ne su te pare samo probleme rade..ali teška srca moram priznati da je Haas u pravu.



    1

    0
  11. a oni svoje sami izraduju…..
    hahahahahahahaha sugavi ameri


    0

    1