Gasly iznenađen što Sauber nije osvojio više bodova

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 5 komentara

Sauber je na kraju 2017. godine bio uvjerljivo na začelju sa samo 5 bodova, što je bilo čak 25 manje od pretposljednjeg McLarena. Te bodove osvojio je Pascal Wehrlein, a Marcus Ericsson i Antonio Giovinazzi su ostali na nuli cijele sezone.

Ove godine su se preporodili i uz bolju vozačku postavu i financijsku injekciju Alfa Romea uspjeli su preskočiti Toro Rosso i Williams, te se trenutno nalaze na 8. mjestu u poretku konstruktora sa 42 boda. Od toga je Charles Leclerc osvojio 33, a Marcus Ericsson 9.

Ipak, Toro Rossov vozač Pierre Gasly kaže da je iznenađen što Sauber nema veću prednost u odnosu na njegovu momčad.

“Na neki način sam iznenađen što nemaju još veću bodovnu prednost u odnosu na nas jer su sad već neko vrijeme konstantno u Q3. Mislim da im je jako pomogla suradnja s Ferrarijem po pitanju razvoja i svakog vikenda su donosili nadogradnje. Tempo bolida je bio puno bolji od onog što smo vidjeli od njih na početku godine,” kaže Gasly.

“Trenutno su zaista kompetitivni i neće ih biti lako uhvatiti. Ali, znali smo da će do ovog doći u nekom trenutku jer su od sredine sezone pokazali zavidan tempo i znali smo da će ih biti teško pobijediti.”


Odgovor

5 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Gledajući formu Saubera zadnjih par utrka jest iznenađenje na prvu što nemaju više bodova, ali je Leclerc kao glavni sakupljač bodova u Sauberu u zadnje 2/3 sezone imao mnogo odustajanja (od Monaka čak 6x) u utrkama kad je imao fine izglede za nove bodove, a u zadnjih pet utrka je 3x bio sedmi i 2x odustao, što znači da je iskoristio što je iskoristiti mogao.

    Gasly s druge strane je u Bahrainu osvojio više od trećinu svojih i Toro Rossovih bodova, a Sauber ni jednom tijekom sezone nije bio u prilici da toliko bodova na jednoj utrci skupi.



    4
    4

    0
  2. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Pa jesu bili u q3 cesto ali su i imali peha. A uz to Ericsson je osvojio puno manje bodova od Leclerca. No isto tako su u pocetku sezone bili medu losijim ekipama pa su se polako dizali . Mogli su imati vise bodova da nije bilo peha i da je broj 2 u ekipi bio malo bolji. No meni je npr nevjerovatno malo bodova sakupio Hass a imali su sigurno bolid za 4 mjesto u konstruktorima. No ocito im vozaci nisu na nivou nego svaku petu utrku.



    3
    2

    1
  3. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ove godine su se preporodili i uz bolju vozačku postavu i financijsku injekciju Alfa Romea

    Ne znam koliko je to bolja vozačka postava. Ericsson je tu bio i prošle godine, a Leclerc je zamjenio Wehrleina. Neću da ulazim u to koliko je ko bolji, jer nema se na osnovu čega to odrediti. Činjenica je da je bolid dosta konkurentniji ove godine, pa samim tim je i veća motivacija tima da se bori za bodove. A glavna stvar što su ove godine konkurentniji je što imaju dvije godine noviji Ferrarijev motor, a i ta finansijska injekcija im je pomogla da napokon ozbiljnije počnu razvijati bolid.



    1
    1

    0
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      U kvalifikacijama je Wehrlein imao samo 11:9 protiv Ericssona, iako je prije toga odradio već punu sezonu u Manoru i nije debitant kao Leclerc. Razmak u kvalama je u prosjeku bio manji od 0.1s. Leclerc ima preko sekunde u prosjeku, mislim da tolika razlika mora biti znakovita.

      Utrke ne trebamo dodatno komentirati.



      3
      3

      0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ma dobro, ja to pripisujem nemotiviranosti. Kad bih se sam stavio u njegovu poziciju, gdje se većinu sezone ne možeš boriti za bodove, i ja bih bio nemotiviran. A i tim se ne razvija, nego samo preživljava… Znam da je bilo utrka, gdje je ubjedljivo dobijao Ericssona, kada su donekle se mogli boriti, barem za ulazak u Q2. Pogotovo kad je tek u trećoj utrci startao sezonu. A kasnije su bili sve dalje od ikakve borbe.



        1
        0

        1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.