Izdvojeno

Grosjean optimističan pred utrku u Austriji

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Romain Grosjean

Romain Grosjean se nada da će zaboraviti utrku u Kanadi na kojoj je mogao ostvariti sjajan rezultat uz pomoć dobre forme Lotusa, ali je imao incident s Willom Stevensom koji ga je koštao puno vremena, te je na kraju uspio osvojiti samo jedan bod, iako je većinu utrke proveo na petom mjestu. Francuz je nakon utrke priznao da je on kriv za incident, ali to mu nije pomoglo kod sudaca koji su mu dodijelili dva kaznena boda na njegovu licencu, i sada ima ukupno četiri.

U Kanadi je propustio sjajnu priliku da osvoji hrpu bodova, kada smo po prvi put nakon dosta vremena vidjeli brz i konkurentan Lotus. I pored svih problema s kojim se suočio u Kanadi, Grosjean je optimističan pred vikend u Austriji, i kaže kako obožava Spielberg.

“Spielberg je prelijepo mjesto i sjajna staza. Vrhovi planina i svjež zrak me podsjećaju na Švicarsku, obožavam ovo mjesto. Staza je odlična i jako zanimljiva, krug ne traje dugo, ali ima dobre karakteristike. Imamo relativno dug startno-ciljni pravac, a zatim se penjemo uzbrdo gdje se nadamo da će snaga našeg motora doći do izražaja. Sviđa mi se drugi zavoj, kočenje je uvijek zabavno jer idemo uzbrdo, a dopada mi se i zadnja sekcija staze.”

Romain se osvrnuo i na prošlogodišnju utrku u Austriji. Grosjean je tada utrku završio na 14. mjestu, čitav krug iza pobjednika Rosberga.

“Prošle sezone smo se zbilja mučili na ovoj stazi, ali ove godine imamo potencijal za dobar rezultat. Radujem se ovom vikendu. Prošle sezone smo došli na ovu stazu po prvi put nakon desetljeća i bilo je jako teško, imali smo dosta toga za naučiti, a niti naš bolid nije bio savršen u to vrijeme, suočavali smo se s puno problema. Mučili smo se s podešavanjima bolida, previše smo trošili gume i nismo imali dovoljno dobre kočnice za ovu stazu, a da ne spominjem probleme s pouzdanošću. Bilo je jako frustrirajuće. Ali ove godine očekujemo bolji rezultat i jedva čekam da izađem na stazu.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni