Izdvojeno

Hamilton: Ove godine želim pobjedu u Austriji

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton, Mercedes

Lewis Hamilton je u Kanadi pokazao svoju mentalnu snagu i nakon katastrofalne utrke u Monaku uspio je prekinuti niz pobjeda momčadskog kolege Rosberga, te povratiti bodovnu kontrolu u ukupnom poretku. Prednost sada iznosi 17 bodova. Kako je i sam potvrdio nakon Vn Kanade, cijelo je vrijeme imao dovoljnu prednost da zadrži Rosberga iza sebe, i pored visoke potrošnje goriva, imao je nekoliko trikova u rukavu i dovoljno brzine da u završnoj fazi utrke napravi prednost dovoljnu da po četvrti put u karijeri slavi u Montrealu.

“Bio je sjajan osjećaj ponovo pobijediti u Kanadi, imam prelijepe uspomene s te staze. Zbilja sam uživao. Ali sada je vrijeme da se okrenemo sljedećoj utrci.”

Aktualni svjetski prvak se prisjetio prošlogodišnje utrke na Red Bull Ringu, svih problema koje je imao tijekom vikenda, ali i sjajno odvožene utrke.

“Prošle sezone sam imao problem u kvalifikacijama, i startao sam tek s 9. pozicije. Bilo je jako zabavno boriti se s ostalim vozačima i probijati se do vodećih. Mislim da sam bio četvrti ili peti na kraju prvog kruga, a zatim sam samo nastavio stiskati i vrijedno radio da se domognem postolja. Sve u svemu, bilo je jako zanimljivo. Naučio sam dosta s prošlogodišnjeg vikenda i nadam se da ću biti u boljoj poziciji za pobjedu.”

Lewis se osvrnuo i na sjajnu atmosferu na tribinama prošle godine.

“Što god da se dogodi u utrci, možete biti sigurni da će atmosfera oko staze biti odlična. Prošle godine tribine su bile potpuno popunjene i gledatelji su bili nevjerojatni. Radujem se utrkivanju pred njima, i nadam se da ćemo napraviti dobru predstavu u kojoj će uživati.”

Komentiraj

1 komentar

  1. Pa sa obzirom da če Nico biti 2 u Q…Massa i Kimmi nešto zajeb… u Q i biti daleko iza…RedBull mi više nije nikakva prijetnja…
    Ustvari jedino mu može pomrsiti račune Vettel…
    Ali sve u svemu 85% sam uvijeren u novu pobijedu Hamiltona….


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni