F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Michelin se želi vratiti u Formulu 1!

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Michelin

Michelin je danas objavio da će se prijaviti na FIA-in natječaj za dobavljača guma u Formuli 1 od 2017. godine. Rok prijave je do danas, i kako stvari stoje izgleda da će Michelin ući u borbu s trenutnim dobavljačem guma, Pirellijem.

U razgovoru za Autosport, Michelinov direktor za motosport Pascal Couasnon, izjavio je da žele dobavljati gume za F1 i da su puni novih ideja koje bi se mogle svidjeti gledateljima i momčadima.

“Razlog zašto smo ušli u ovaj projekt je što imamo mnogo novih ideja. Već smo se izjasnili da nismo zadovoljni trenutnim stanjem guma u Formuli 1. Ali, ne možemo samo pričati o problemima, a ne uraditi ništa da ih riješimo. Zato smo odlučili iznijeti naše ideje i vidjeti sviđaju li se gledateljima. Sada nam nitko ne može reći da se samo žalimo, a ništa ne poduzimamo. Želimo promijeniti situaciju u Formuli 1, ali ne znatno. Gume koje se koriste nekoliko krugova a zatim ih bacite ne prave dobru sliku za našu industriju. Vidjeli ste za vikend, na utrci Le Mans 24 sata, da se može dobiti pravi show i s gumama koje pružaju bolje prianjanje. Želimo promijeniti stvari u Formuli 1.”

Bernie Ecclestone tvrdi da bi Michelin napravio gumu koju možete ‘staviti na bolid u siječnju i skinuti ih u prosincu’, što se nikako ne slaže s njegovim trenutnim mišljenjem.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Ja osobno nisam za “rat s gumama” jer nam je već poznato kako to može završiti.. nešto tipa ovog sa ovim “zaključanim” mašinama, ako ne i puno gore. Timovi će se prikloniti nekom od proizvođača i nakon nekog vremena 50% grida će skužiti da su na “krivoj strani ulice”, tj. u nemilosti onog lošijega. Na kraju ćemo imati dvije klase koje će biti po performansama odvojene, a timovi će biti nemoćni da išta promjene. Sjetimo se što se dogodilo Šumaheru na Brigestonu.. Renault je sa svojim Michelinkama bio dvije stepenice bolji, a Ferrari deplasiran radi lošeg proizvođača. Tu si tim ne može pomoći, jer bolji proizvođač neželi zastupati dva konkurentska tima, i jedan je obavezno u banani. Pretpostavljam da danas većina nema pojma što se tada događalo, vjerovatno nemaju pojma zašto je Alonso te godine dobio Šumahera, niti ima pojma što će se desiti ako se to ponovi. Btw.. čak je bilo vrlo osnovanih tvrdnji kako su ostali timovi koji su vozili na Michelinu bili zakinuti i dobivali lošije gume od Renaulta koji je bio glavni partner.

    Sad si vi razmislite što bi dobili sa takvom firmom.
    Mislim da u F1 treba biti manje-više sve standardizirano osim onog što proizvode sami timovi ili konstruktori. Te ako žele uštedjeti također bi neke komponente trebalo standardizirati kao što je već učinjeno sa Powertrain Control Unit (PCU kompjuter) od McLaren Applied Technologies ili elektronike na volanu. Svi imaju isti kompjuter i svi imaju isti program u PCU. Tako bi moglo biti i kod nekih drugih komponenti.. npr. MGU-K. i hrpa sličnih “kotačića i šarafića” koji ne donose bitnu razliku u dizajnu šasije, mašine i pneumatika. Proizvodnju tih “nebitnih” komponenti podjeliti po timovima kako bi svi oni imali svoju isplativost.. sa tim bi rapidno pala cijena proizvodnje i omogućila viši fokus i sredstva za razvitak “bitnih” stvari koje donose razliku za neki tim… mislim da je to ono što čini DNK same F1, a ne gume.

    Za gume bi trebalo možda imati četverogodišnji ugovor sa jednim dobavljačem i nakon toga imati obaveznu promjenu dobavljača (ali doslovno obaveznu, osim ako se baš nitko ne javi na natječaj). Tada bi se svake četiri godine taj određeni proizvođač morao dokazati u F1, a time i na samom tržištu.. ako bude lošiji od prethodnika dobro će si razmislit hoće li ponovo dolaziti sa tako lošom komponentom kad ponovo dođe red na njega.. ti tako bi riješili dvije muhe jednim udarcem. Unijeli konkurentnost i performanse sa gumama, i izbjegli nepoštenu razliku na gridu.


    0

    0
  2. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Nemam ništa protiv, ali neka bude onda samo Michelin, tj. samo jedan proizvođač. Vidjeli smo šta se dešavalo prije 10-godina. Što reče hattrick, neko bi mogao imati sjajan auto što se tiče motora i/ili aerodinamike ali biti loš zbog guma. A što se tiče Bernarda i njegovog mišljenja, isto to može napraviti i Pirelli, ili Goodyear, ili bilo koji proizvođač. A ja sam trubio na drugim portalima i u društvu, odgovarajući ljudima koji su govorili da Pirelli pravi smeće od guma, da oni samo rade ono što glavešine iz cirkusa, na čelu sa Bernardom, traže od njih.


    0

    0