F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Toro Rosso: Hondina pouzdanost je puno bolja nego što se čini

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Prema riječima Toro Rossovog glavnog trkaćeg inženjera Jonathana Eddollsa, Hondina pouzdanost je puno bolja nego što se čini izvana, bez obzira na to što je talijanska momčad promijenila najviše elemenata pogonske jedinice ove godine.

Pierre Gasly i Brendon Hartley iskoristili su po osam motora, turbopunjača i MGU-H, što je poprilično iznad limita od tri komponente po sezoni.

Bez obzira na to, Eddolls kaže da je do brojnih promjena došlo iz taktičkih razloga.

“Pouzdanost je zapravo relativno dobra,” rekao je Eddolls.

“Broj kazni zbog pogonske jedinice je jako visok i čini se da Honda nije pouzdana. Međutim, za brojne od tih kazni smo se odlučili sami kako bi motori radili što bolje, npr. nakon loših kvalifikacija. Pouzdanost se poboljšala, a i snaga sada izgleda dobro.”

Prve promjene elemenata pogonske jedinice imali su na drugoj utrci sezone kada su oba vozača dobila nove turbopunjače i MGU-H, a Gasly i novi motor.

Eddolls tvrdi da je momčad ugodno iznenađena Hondinim napretkom na području performansi. Najnovija nadogradnja stigla je u Rusiji, a premijeru na utrci imala je u Japanu.

“Iskreno, bili smo iznenađeni koliko su dobri bili na početku godine s obzirom na ono što smo viđali u medijima. Nisu bili nimalo loši i već su tad bili na razumnoj razini.”

“Kroz sezonu smo imala dvije velike nadogradnje – druga specifikacija u Kanadi i treća nedavno. Treća specifikacija donijela nam je veliki pomak u snazi, pogotovo u kvalifikacijama, i to je ono što nam je pomoglo na nekim utrkama i što će nam pomoći na sljedeće dvije,” zaključuje Eddolls.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Brazila

# Šasija Motor Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
28 Toro Rosso Honda Brendon Hartley 8 8 8 7 3 4
10 Toro Rosso Honda Pierre Gasly 8 8 8 6 3 3
3 Red Bull TAG Heuer Daniel Ricciardo 5 6 5 5 4 4
27 Renault Renault Nico Hulkenberg 5 6 5 4 4 4
14 McLaren Renault Fernando Alonso 4 4 4 4 3 3
33 Red Bull TAG Heuer Max Verstappen 4 4 4 4 3 3
77 Mercedes Mercedes Valtteri Bottas 4 4 4 3 3 3
55 Renault Renault Carlos Sainz Jnr 4 4 4 3 3 3
2 McLaren Renault Stoffel Vandoorne 4 4 4 3 3 3
9 Sauber Ferrari Marcus Ericsson 4 3 3 2 3 2
8 Haas Ferrari Romain Grosjean 3 3 3 2 2 2
20 Haas Ferrari Kevin Magnussen 3 3 3 2 2 2
31 Sauber Ferrari Charles Leclerc 3 3 3 2 2 2
5 Ferrari Ferrari Sebastian Vettel 3 3 3 2 2 2
44 Mercedes Mercedes Lewis Hamilton 3 3 3 2 2 2
11 Force India Mercedes Sergio Perez 3 3 3 2 2 2
31 Force India Mercedes Esteban Ocon 3 3 3 2 2 2
18 Williams Mercedes Lance Stroll 3 3 3 2 2 2
35 Williams Mercedes Sergej Sitorkin 3 3 3 2 2 2
7 Ferrari Ferrari Kimi Raikkonen 3 3 3 2 2 2

 

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Svakom novom ovakvom izjavom njih i RB sam sve vise uvjeren da neće biti konkurentni u sljedeće dvije godine.
    Čim moraš svakih 3 dana davati izjavu da je sve super najčešće nije sve super.



    7

    2
  2. Ayrton Senna Ayrton_Honda Prikaži

    Volim Hondu i sam ju vozim, al ne volim činjenicu da će pogonit red bull i onog arogantnog mulca.



    9

    2
  3. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Pola grida bez kazni. Ericsson je uzeo četvrti motor ono kada je imao onaj udes zbog otvorenog DRS-a. I ovu još jednu komponentu viška je uzeo na nekoj utrci kad je zbog nekog drugog razloga svejedno startao sa začelja.

    Koliko se priča o nepouzdanosti Renaulta samo u Red Bullu, a koristili su samo jednu komponentu više od fabričkog Renaulta… McLaren izgleda najpouzdaniji od Renaultovih klijenata, zanimljivo. Ali ipak su svi ušli u kazne.
    Što je bitno za Hondu, ove godine nisu imali kvarova na stazi. Osim one jedne na početku, kad je Gasly prešao preko rubnjaka.



    1

    0