F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Porsche i Lamborghini zasad otpisali ulazak u F1

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iako je Formula 1 novim pravilnikom za 2021. između ostalog ciljala na privlačenje novih proizvođača, čini se da to toga neće doći tako skoro.

Trenutni proizvođači ne žele velike promjene zbog ogromne količine novca uloženog u trenutne pogonske jedinice, stoga je sve izglednije da će promjene biti minimalne. Već samim time pao je interes određenih proizvođača koji su se zanimali za ta nova pravila, no čini se da ni sama pravila ne bi puno pomogla u kratkoročnom dovođenju novih proizvođača.

Porsche je bio jedan od zainteresiranih, no oni zasad otpisuju ulazak u F1. Volkswagen grupa, čiji je Porsche član, i dalje trpi posljedice dieselgate skandala te zbog toga iz Porschea kažu da je ovo “jednostavno pogrešno vrijeme za ulazak u F1”, što znači da nikakva pravila ne bi pomogla u njihovom dovođenju. Oni će se zasad fokusirati na Formulu E u koju ulaze od sezone 2019./2020.

Lamborghini je također član VW grupe te također odbacuje mogući ulazak u F1. Za njih je trenutno sport jednostavno preskup.

“Ulaganje potrebno samo za sudjelovanje, a kamoli za pobjeđivanje, je previsoko”, rekao je Stefano Domenicali, izvršni direktor Lamborghinija i nekadašnji šef momčadi Ferrarija.

“Dok god u F1 postoji društvo s dvije klase, to neće biti igralište za nas. Ako uđemo, moramo biti snažni i pobjeđivati.”

“Lamborghinijevi prioriteti su drukčiji. Ferrari je rođen u utrkivanju, a Lamborghini nije.”

Šanse za ulazak novog proizvođača u zadnje vrijeme ionako nisu bile velike, predsjednik FIA-e Jean Todt još je prije dva mjeseca izjavio kako ne očekuje prinove od 2021.

“Za mene bi zadržavanje trenutke četvorke (Mercedes, Ferrari, Renault i Honda, op.a.) sada bilo sjajno postignuće”, rekao je tada Todt.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Har Kl.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
546 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

30 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

    Svi bi htjeli uci i da odmah pobjeđuju.



    10

    0
  2. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Ne vjerujem da su uopće bili zainteresirani za ulazak u F1…..



    4

    0
  3. Honda zekohonda Donator Prikaži

    r5, gte, gt3, gt4, tcr – to su nalažost trenutni motorsport dosezi vag grupe… prokleti dieselgate!



    6

    0
  4. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Nekad su se svi borili za mjesto za F1 kao amerikanci za toster na black fridayu….Danas se ocito stide uci ?



    10

    1
  5. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Da sam najveća auto industrija na svijetu mene bi bilo sram ne nastupati u F1.



    10

    3
  6. I kada neko ovde pocne da pljuje Hondu.Formula1, Indy , Motogp, i jos jedno 10 ostalih svjetskih takmicenja manjeg znacaja.



    11

    0
  7. Mclaren KERS Prikaži

    Nema nitko toliko para viska a šansa neuspjeha je 90%. Ko bi uhvatio prikljucak sa najjacim nakon 5 sezona ove hibridne ere..



    4

    0
  8. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    hehe “ferari je rođen u utrkivanju, a lamborghini nije”
    zato se za ferari navija. jer mu je f1 u dnk. a svi ostali su privremeni gosti u f1
    :)



    4

    2
  9. Fernando Alonso 14 alonso05espana Prikaži

    Obožavam Lamborghinie i volio bi ih gledati u F1, posebno bi me livery i boja bolida zanimala (vjerovatno žuti), isto tako i s Porscheom. Što više proizvođača, meni zanimljivije.



    1

    0
  10. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …nema teoretske šanse da neki njemački proizvođač uđe u F1 i onda da ga šamara tvornička momčad merc-a…to si nebi dopustio ni neki podbrend a kamoli netko od velike trojke…aziju predstavlja honda, fra,ger,ita, imaju svoje predstavnike osim crvenih svi praktički imaju ako ne sjedište onda barem neki ured u engleskoj…time je europa pokrivena…ameri mogu samo sanjati ovu tehnologiju a i imaju svoje ‘formulice’…financijski mogla bi toyota ući ali sumnjam, wrc je jeftiniji a relativno dobro promoviran plus imaju WEC gdje su jedini veliki igrač…po meni ako se netko pojavi to bi bilo veliko iznenađenje…



    6

    1
  11. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Ako se ostvari smanjenje budžeta u narednim godinama, onda bi mogli očekivati ulazak novog proizvođača motora, tamo negdje 2023. godine…



    1

    1