F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton: Alonso je mislio da kontrolira vozačko tržište

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što je Lewis Hamilton prošlog vikenda proslavio osvajanje svog 5. naslova svjetskog prvaka, Fernando Alonso mu je čestitao, a onda dodao:

“Mislim da smo svi mogli osvojiti naslove poput Lewisa ili Sebastiana. Osvojili su naslove u bolidu koji je imao pola sekunde ili sekundu prednosti ispred drugog bolida.”

“To je bio pravi trenutak, pravo vrijeme u pravom bolidu,” kaže Alonso.

“Morate biti u tim pozicijama da biste osvajali naslove.”

Lewis je to komentirao u njemačkom Auto Motor und Sportu:

“Naravno, mogao je imati više titula, ali nije da nije imao prilike. To ovisi o odlukama koje donesete izvan cockpita.”

“Ako mislite da kontrolirate vozačko tržište, kao što je on mislio – ne biste trebali biti iznenađeni kad ostanete praznih ruku. Sjetite se da je u to vrijeme na tržištu bio Seb, kao i ja.”

“Kad je prepustio svoje mjesto u Ferrariju – onda je mislio da će otići u Red Bull na Sebovo mjesto. Zatim je pomislio “O, sranje!” jer su ga popunili, a u Mercedesu kod mene nije bilo mjesta.”

“Ipak, jako ga poštujem. On je fenomenalan vozač i ne mislim da je njegova reputacija stradala prošlih godina. Ali, ne žalim što ne sjedi u pobjedničkom bolidu.”

Kad je Lewis odlučio doći u Mercedes 2013. godine mnogi su bili uvjereni da je napravio pogrešan korak. Tada je dominiralo mišljenje da je pogrešno napustiti drugu najuspješniju ekipu zbog pridruživanja novopridošlicama.

Ipak, ne smatra da se radilo o sretnom nagađanju:

“Ne smatram da sam bio sretan kad sam završio u Mercedes. Prije potpisivanja ugovora sam istražio problematiku i razgovarao s mnogim ljudima iz različitih ekipa. Napravio sam popis “za” i “protiv” i upitao suradnike prava pitanja.”

“Od Rossa Brawna sam htio znati što Mercedes ima u planu kako bi se poboljšali. Rekao sam im da oni imaju 400 ljudi, a McLaren 800 i upitao ih kako se misle nositi s nadogradnjama…”

“Odgovor koji mi je dao uvjerio me da je potpis ispravna stvar. Znao sam da će trebati pričekati, ali Mercedes je takav brend da sam bio siguran da će kad-tad pobijediti.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3329 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

23 komentara

  1. Formula1 f1zd Prikaži

    Morate biti u tim pozicijama da biste osvajali naslove.

    Krivo Fernando, moraš doći u te pozicije. Pogotovo kad je riječ o Luji. Ko je tebi kriv…

    Mogao si doći u Red Bull 2009…



    6

    5
  2. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Što nije Kvyat došao 2015. , a Max 2016? Seb je prešao u Ferrari 2015.



    2

    0
  3. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    “Odgovor koji mi je dao uvjerio me da je potpis ispravna stvar.”
    Pokazao ti motor turbo ere za koji su imali pravilnik prije ostalih :D



    37

    5
  4. Alain Prost aleneoprosti Prikaži

    Fernando, Fernando…sad bi ti najbolje bilo da zašutiš.



    6

    12
  5. Mclaren raca Prikaži

    Sumnja me je držala neko vrijeme, ali kad je Bernie izjavio da su u Mercedesu imali specifikacije ili barem veći dio, prije svih ostalih, razočaranje prema Mercedesu kao sportskoj ekipi, kod mene nikad ne će iiščeznuti



    15

    2
    • Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

      Ako se dobro sječam, Berni je to govorio u kontekstu Mercovog iskustva u toj tehnologiji. Sječam se da sam na …….sport.formula1, 2013-te, povodom odluke McLarena da napušta Merc i ide sa Hondom dalje, napisao da je Denis napravio veeeliku glupost tim potezom jer je Merc, u sličnoj tehnologiji, več imao >10g iskustva i jedini od svih ekipa. Naravno, da je Merc bio zadovoljan i zašto mu išta zamjeriti.



      2

      2
      • Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

        @zekohonda
        Jest, spominje se interes Merca za detalje poradi smjera u kojem mora ići razvoj (a gdje su bili ostali timovi?).Još jedan “bombon”, sjetimo se samo Ferrarija i njegovih, usudio bih se reči, posprdnih komentara u svezi novih (budučih) PU.. A prigovara se Mercu poradi profesionalnog pristupa tom zadatku. Napomenuo bih još jednom da su te informacije od strane FIA-e bile svima jednako dostupne. Merc je znao FIA postaviti prava pitanja da bi dobio prave odgovore. Svi su znali za nova pravila na vrijeme. Dali se želi sugerirati da su ta pravila stvorena po osnovi Mercovih želja?? Gdje je bio u to vrijeme doajen Formule 1 Ferrari? Vrlo nezgodna pitanja!



        1

        1
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @berislav
        ja sam priložio link da se referiram na racin komentar i da je berneijev kontekst ipak drugačiji od onoga što ti tvrdiš i da je merc ipak imao povlaštene informacije.

        s druge strane po stoti put moram naglasit kako mrzim bernieja, i ne vjerujem mu puno. smatram kao i ti da je meredes jednostavno na vrijeme uložio daleko najviše resursa i odradio najbolji posao.

        ova v6 1,6 , turbo, mgu-k, mgu-h pravila su konačno dogovrena u lipnju 2011.
        prije toga su se spominjali redni četverocilindraši sa svim ‘dodacima’.

        još prije toga 2009. mosley zagovora koncept ‘world engine’ koji bi u različitim konfiguracijama koristio u različitim kategorijama.
        naravno, za f1 spominje se turbo motor sa svim ‘dodacima’.

        znači tko je imao dovoljno pameti i resursa mogao je početi eksperimentirati sa novim konceptima već 2009… i tako je bio zamrzut razvoj v8-ca.



        3

        0
      • Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

        @zekohonda
        Hvala ti na pojašnjenju. I ja sam, eto, još nešto saznao.


        0

        0
  6. Mclaren KERS Prikaži

    Neka pati koga smeta…bravo Lewis….iza dobrog konja prasina se dize.



    7

    2
  7. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Dobro kaže Alonso, mogli su, ali nisu, j… opet nije rekao zašto njega nisu zvali. Kako stvari stoje Mercedes je pogodio s LH i NR, izgleda da je problem u Alonsu.



    9

    2
  8. Sebastian Vettel 5 ZamaF1 Prikaži

    Ne slažem se često sa Hamiltonom, ali sto mi je drago sto je poklopio licemjeru zvan Alonso



    8

    6
  9. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Na kakvom si ti bio trzistu 2014? Jedini koji ga je “zeznuo” je bio Sebo.



    1

    1
  10. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    Sjetite se da je u to vrijeme na tržištu bio Seb, kao i ja.

    Ne sjećam se da je bio na tržistu 2014., dapače vjerovatno mu nije ni palo na pamet izlaziti na tržiste jer je bio u dominantnoj momčadi.
    A naposljetku, možemo reći da Lewis može biti sretan što Alonso nije imao kristalnu kuglu kakvu je Brawn dao Lewisu, jer bi danas Lewis vjerovatno imao nešto manje naslova na kontu.
    A što se tiče Alonsove izjave, slažem se. Seb je imao dominantan bolid ’11 i ’13, a Lewis skoro cijelu turbo-hibrdinu eru. Opet to ne umanjuje Hamiltonove i Vettelove uspjehe, kao što je i sam Alonso bio izjavio (al se uglavnom takve izjave poznatog “egomanijaka” ne prenose).



    6

    2
  11. Hamilton prosvjetljitelj uma ???



    2

    2
  12. Ferrari karlo_b Prikaži

    hahah a odgovor koji mu je Brawn dao bio je taj da je Merc počeo raditi na V6 motorima već polovinom 2012.g. Pa se vjerojatno i Lewis nadao šta će se dogodit 2014. i kakva će razlika bit u odnosu na ostale.. :D


    0

    0