Tatiana Calderon testirala Sauberov C37

Nikola Klobučarić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Tatiana Calderon testirala Sauberov C37

Nikola Klobučarić

Tatiana Calderon, vozačica GP3 serije, u utorak je isprobala aktualni bolid momčadi Saubera. Calderon je testna vozačica švicarske momčadi, a ovo joj je bilo prvi puta da vozi bolid Formule 1.

Kolumbijska vozačica je odradila filmski dan na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez tijekom kojeg je odvezla 23 kruga s najboljim vremenom 1:23.170.

Calderon kaže da je lakše upravljati Sauberom nego GP3 bolidom.

“Srce je kucalo malo jače, pogotovo kad vidiš toliko kamera i kad upališ motor, ali momčad me dobro pripremila kako bi znala što moram raditi,” rekla je Calderon.

“Bilo je nevjerojatno, ostvarenje sna. Nemoguće je opisati kakav je osjećaj voziti bolid Formule 1. Kad sam prvi put dodala gas, činilo se kao da sam na PlayStationu, sve se događalo vrlo brzo.”

“Instrukcije su bile da idemo korak po korak. Iskreno, nisam imala fizičkih problema. To znači da je moja fizička priprema išla u pravom smjeru.”

“Nekako mi je lakše upravljati ovim bolidom nego onim iz GP3. Nadam se da ću nastaviti dokazivati da ne postoje fizički nedostaci za nas djevojke. Sad kad je ovo prošlo, ne želim se vratiti u GP3 bolid, želim ostati ovdje!”

“Nadam se da ću nastaviti sa skidanjem barijera i ostvariti svoj san, a to je Formula 1,” zaključuje Calderon.

25-godišnjakinja je mogla odraditi maksimalno 100 km, a gume koje je koristila morale su biti razvojne.

Sauberov direktor inženjeringa na stazi Xevi Pujolar dodao je:

“Imali smo limitirani test, no Tatiana je dokazala da je profesionalka. Nije imala niti jedan problem i to je ono što smo očekivali od nje.”

Uoči finala GP3 prvenstva u Abu Dhabiju, Calderon se nalazi na 16. mjestu, a u bodove se upisala ukupno pet puta. Sve bodove (9) osvojila je tijekom drugog dijela sezone, koji je za nju bio puno bolji od prvog.

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9487 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Calderon#Sauber

Komentiraj

18 komentara

  1. Alfa Romeo rapante Prikaži

    Baš mi je lijep ovaj Sauber.



    2

    0
  2. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Vrijeme je bilo 9 sec sporije od leclerecevog… I uz to tesko da zena moze cijelu trku u ovom bolidu izdrzat



    4

    6
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Leclerc nije vozio na drvenim gumama. Ona je odvezla svojih prvih 100km u tom bolidu, a on je do sad napravio jedno 10.000km u istom tom bolidu i još toliko u C36.



      4

      0
      • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

        Neznan bas, kako nando loris odma tu bio vandorne prvi put kad je sia odma je bia tu na pola sekunde, dok je kimi sa supersofton starima 50 krugova vozia 1: 21.6 , doduse je ferrari, al kratka je to staza, uz to sve mislim da je mogla bar jos 1 1.5 sec dole i bio bi pristojan krug, jer ja mislim da je od leclereca najsporiji krug bio brzi od njenog najbrzeg



        1

        1
      • wapi … ma je , sve stoji ali npr lani je wehrlein vozija prvu sezonu sauber koji je koristija STARI ferrariev motor pa je najbrži krug u Q mexika odvozija 1’19”333 u trci 1’21”638 šta je 3,83 s brže ako gledamo Q ili 1,53 s brže ako gledamo trku nego tataiana sa NOVIM motorom ferraria i vjerovatno sama na stazi za razliku od pascalovih krugova dok su drugi bolidi “zujali” ( a time i smetali ) oko njega . već se i prije par ( ili više ? ) godina o ovome pisalo na GP 1 kad su došle maria de villota ( nažalost umrla posli nesriće koju je doživila tokom testiranja) i suzie wollf i nisam bija za to “miješano” prvenstvo jer u povjesti F 1 žene koje su pokušavale NIKAD nisu prošle ni Q . jedina koja je nešto uspila bila je lombardi . naime trka je prekinuta u 30. krugu zbog velike nesriće , lella je tada bila 6. i osvojila je 0,5 boda . btw od 25 vozača , trku je završilo njih 8 . tada mi se ka dobra ideja učinilo da ako žene već žele vozit najjače bolide možda bi ženska F 1 bila OK i eto kako se nešto šuška izgleda da sam bija na dobrom “tragu” mada virujem da to žene baš neće zadovoljit jer … nije mi jasno zašto je ženama stalo da u F 1 “odmjeravaju” snagu sa muškarcima ? i to samo u F 1 , a ne npr u nogometu , rukometu , atletici , boxu tenisu … no kad sam kod tenisa … jedna od sestara williams je “žugala” kako su muškarci iz vrha renkinga bolje plaćeni od žena iako bi one mogle sa njima . neki “šaljivđina” plasiran negdje oko 200. mista je predložija meč konta williamsove . mislim da je prvi set završija 6 : 0 , a u drugom kod 4 : 1 williamsova je demostrativno napustila teren . ako je to bila serena ( a moglo bi bit ) nebi se moglo reć da je bila fizički inferiorna s obzirom na mišićnu masu , snagu koju posjeduje ali jbga sa muškarcem makar bija i tako nisko rangiran s obzirom na nju No 1 …… btw , lani je u meksiku u Q spori stroll odvozija 1’19”159 s ( 4 s brže od tatiane ) najbrži seb 1’16”488 s tj 6,68 s brže …. e da , u moto 3 je sa muškarcima vozila španjolka ana carrasco i uglavnom nije se baš proslavila po pitanju bodova , plasmana ….



        3

        1
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        ispodprosječna (da ne kažem neku goru riječ) susie wolff je odradila 3 normalna fp1 u karijeri. silverstone 2014. je 4. fp1 u kojem je odvozila samo jedan krug zbog problema sa motorom.

        hockenheim 2014:
        11 Massa Williams 1:20.542 1.411
        15 Wolff Williams 1:20.769 1.638
        španjolska 2015:
        8 Massa Williams 1:28.831 2.003
        14 Wolff Williams 1:29.708 2.880
        silverstone 2015:
        10 Massa Williams 1:36.469 2.195
        13 Wolff Williams 1:37.242 2.968

        izdržat f1 utrku za profesionalnog vozača, bio on muško ili žensko nije problem.

        talent je problem. pare su problem. nedostatak infrastrukture je problem.



        1

        1
      • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

        Aal jedino sta se moze dat najboljoj da proba paa kad budevosramocena spora nek se maknu… Williamsice vise nespominju da bi protiv tenisaca cudno ?



        1

        1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        @avalon
        Promaklo ti je na kojim gumama je ona vozila. To su gume za “filmski dan”. One su puno tvrđe nego bilo koje gume za utrku jer je poanta da se momčadi spriječe da imaju relevantno testiranje dok kao snimaju reklame. Ovo nije bio fp1 niti regularni test.



        2

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Jbt ne mogu da vjerujem šta ljudi ovdje porede. FP1 sa filmskim danom…



        2

        1
      • Mclaren LH44 Donator Prikaži

        Realno treba napraviti posebno takmičenje samo za žene, nije da mislim da žensko ne može izdržat trku, ako može da izdrži porod(bolovi koje nijedno muško ne bi izdržalo), može i par krivina sa visokim G-silama. Uostalom ko ne zna, Hanna Zellers je prije par dana vozila trku izdržljivosti i bila je DRUGA od 70 učesnika. Jedini problem je što muškarci čine 90% motorsporta i logično je da će od 90 muških se naći njih 20-30 koji će zasjeniti ovih 10 žena. A omjer u procentima je vjerovatno još više na strani nas muškaraca.


        0

        0
      • ma da , koja sam ja konjina , uspoređujem FP1 sa filmskim danom :( ma još sam veća konjina jer nisam uspoređiva FP 1 nego vrimena iz Q i najbrže krugove iz trka sa rezultatom tatiane . sad bi se posuja pepelom da se grijem na drva ili pelate …. mada sam komentar počeja sa “wapi … ma je , sve stoji ali … na njegou repliku VRSV546 “Leclerc nije vozio na drvenim gumama. Ona je odvezla svojih prvih 100km u tom bolidu, a on je do sad napravio jedno 10.000km u istom tom bolidu i još toliko u C36.” možda to znači da sam ipak obratija pažnju , da mi nije promaklo na kojim gumama je cura vozila i koliko je krugova odvozila jer sam za usporedbu uzeja vrimena wehrleina kojemu je to bila prva sezona u sauberu . kako nisam moga usporedit njihova vrimena na istim gumama vrimena pascala su više nekako “oirjentacionalna” pa sam i napomenija da je sve ostvareno sa starim motorom ferraria na “zakrčenoj” stazi šta su sve bile otežavajuće okolnosti za wehrleina . Q je sigurno vozija na najbržim gumama ( da nešto pokuša sa lani podosta lošijim sauberom u odnosu na ovog novog ) ali opet … ako su najbrže gume ( one za trku ) brže od najsporijih bar 2 s po krugu nije valjda vrag da su ove “reklamne” sporije bar 4 s . opet napominjem …. nova PU ferraria + prazna staza kontra stare PU ferraria ( za kur u odnosu na ovu ) + promet na stazi pa se možda shvati poanta ;) tim više šta sam spomenija i “uspjehe” drugih žena u F 1 + anu carrasco koja trke sa muškarcima u moto 3 sigurno nije vozila na “reklamnim” gumama . pošto su žene ukras prirode ( kako govori jedna pisma buldožera ) neka F 1 ali za žene isto ka šta postoji ženska atletika , MMA , nogomet , boks itd . još nešto , nadam se da niko neće krivo shvatit … žene koje bi eventualno došle u F 1 bi bile mlade , nijedna ne bi bila u menopauzi šta znači da bi sve bile na “udaru” onih dana u misecu . pa sad možda bi trebali pitat djevojke , svoje žene kako se osjećaju par dana prije , za vrime i možda koji dan posli “divljanja” hormona ? a trke se voze po unaprijed utvrđenom kalendaru zar ne ? ili bi možda trebalo odabrat talentirane žene kojima će mjesečnica bit usklađena ( isti dan svima ) i prema tome kreirat kalendar . ili bi da izbjegnu “problem” trebale piti tablete da ih “smire” .. a to bi ka bilo dobro za njihovo zdravlje ?



        1

        1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        @avalon
        Menstruacija je odavno riješen problem u vrhunskom sportu. O zdravlju se nitko ne brine kad je vrhunski sport u pitanju, samo je rezultat bitan….

        A ako malo bolje pogledaš kakve su to gume, vidjet ćeš da podsjećaju na intermedie ili čak full wet (imaju žlijebove) Dakle 9 sekundi je super rezultat na tome.



        1

        0
    • David Croft Ferrari Prikaži

      I uz to tesko da zena moze cijelu trku u ovom bolidu izdrzat

      Gluposti. Naravno da može…

      Ovdje govorimo o fizičkoj pripremi koja ne bi trebala biti problem. Što se tiče mišićne mase ona u F1 nije bitna, kardio je bitan.



      1

      2
  3. Sergio Perez 11 LedeniSplicanin Prikaži

    Bravo mala, a sad minjaj getribu..



    1

    0