Izdvojeno

Vettel komentira sezonu: Singapur je za mene bio odlučujuć, a ne Njemačka

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 46 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel kaže da je Ferrarijev poraz u Singapuru bio odlučujući trenutak za Ferrari ove sezone.

Na upit je li Ferrarijev poraz definiran izlijetanjem u Njemačkoj ili sudar u prvom krugu Italije, Vettel kaže:

“Za mene ni jedan ni drugi, da budem iskren.”

“Za mene je to bio Singapur. Mislim da od te utrke nadalje jednostavno nismo više imali tempo da se nosimo s Mercedesom idućih par utrka.”

Vettel je u Singapuru završio treći, skoro 40 sekundi iza Hamiltona. Bila je to prva u nizu utrka u kojima je Ferrari izgubio priključak. Oporavili su se u Austinu gdje je Kimi Raikkonen pobijedio, ali je za Vettelove nade o naslovu već bilo prekasno.

Ipak, Vettel je svjestan svojih grešaka i njihovih posljedica:

“Očigledno, dogodile su se još neke stvari koje nisu pomogle i nismo osvojili određene bodove zbog pogrešaka koje smo napravili, pogrešaka koje sam ja napravio. To nije pomoglo.”

“Ne mogu biti prestrog prema sebi zbog onog što se dogodilo u Njemačkoj jer to nije kao… Radio sam puno veće pogreške ove godine, ali je ta očito bila najskuplja. Nažalost, to je dio utrkivanja – kad pritišćete – ponekad pretjerate. Odabrao sam krivi zavoj za to.”

“Svejedno, to je iza mene i ne mislim o tome previše. Smatram to dijelom utrkivanja i drugima se također događa. Ali, gledajući mučenje kroz posljednjih nekoliko tjedana, jednostavno nedostatak brzine i ritma – to je vjerojatno imalo snažniji utjecaj.”

Komentiraj

46 komentara

  1. Lako je sada biti pametan ali da nije grijesio u prvom dijelu sezone onda ovaj pad performansi nebi imao tolliki utjecaj na samu borbu za naslov prvaka kad se sve zbroji greske u Azerbajdzanu, Austriji, Francuskoj ,Njenackoj, Italiji, Japanu i Austinu je ipak bilo previse za ovakvog Hamiltona i Merc.

    S druge strane osim sto u par utrka nije bio sav svoj Hamilton njie radio greske i koristio je svaku priliku koju su Vettel i Ferrari ponudili te je zasluzeno osvojio naslov,.

    Vettel najvise moze zalit sto za razliku od prosle godine ove je imao bolid da osvoji naslov ali nekako ostaje dojam kao da je pukao pod pritiskom.

    A ono sto se moze dogodit nagodinu je da ga Leclerc pobijedi kao Ricci 2014.



    11

    6
  2. Nadam se da ce dogodine Ferrari isporuciti jos bolji bolid i da nece biti gresaka ni sa vozacke niti ss timske strane.. A pogotovo leclerc dolazi, vettel ce biti pod jos vecim pritiskom nego sto je bio ove sezone



    3

    2
  3. možda je seb u pravu ali nekakva gruba računica bi mogla pokazat suprotno . npr ta njemačka .. da je tamo zadrža vodstvo , pobjedija LH bi završija 2. i sa ona 3 boda koja je tim odlukom velikodušno prepustija kimiju u austriji bodovno stanje bi bilo 199 Vs 181 bod , do italije 242 Vs 224 boda za seba . da su u italiji imali momčadske odredbe ka šta ih je “postavija” mercedes ferrari bi vjerovatno ostvarija 1 i 2 , LH bi valjda završija 3. sve da je kimi i pobjedija ( ka P 1 starter ) , seb 2 . LH 3. stanje bi bilo ( prije singapura ) 260 Vs 239 tj 21 bod + za seba . šta bi onda singapur kojeg seb naglašava značija ? prenost seba prepolovljena tj 11 bodova + . ali zbog događanja koja su bila plod greške seba u njemačkoj , neodlučnosti ferraria da postupi ka mercedes tj “promovira” seba u No 1 ka merc LH u odnosu na VB izgubilo se 40ak bodova koje je po mom mišljenju seb želija nadoknadit recimo na silu , a to je urokovalo greške u japanu , americi i to su bili zadnji čavli u “lijes” ferraria ove sezone jer svojim “propadanjem” u poretku ove 2 trke seb nije bija sposoban uspješno umanjit štetu šta je LH uspješno radija u engleskoj , belgiji di je seb pobjeđiva + rusija di ga je bottas “đentlmenski” propustija da pobjedi . da je kimi sezonu odvozija “žilavo” ka trku u americi pomoga bi sebu ka šta je bottas pomaga LH ali … jbga . osim toga ako je virovat blažićku koji je u komentaru trke spomenija kako se u ferrariu vode unutrašnje borbe za pozicije između arrivabenea i binotta ( ako sam dobro zapamtija ) onda je jasno da ferrari uspkos odličnom bolidu nije ima šanse ….



    13

    1
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      To sam i ja procitao za unutarmomcadsku borbu u ferrariju, to im nikako ne ide u korist…. jos manje vjerujem da ce charlesa stavit kao No.2 vozaca….neka budu izjednaceni do trenutka kad bude ocigledno tko se natjece za prvenstvo cca nakon 6-7 utrka



      3

      0
  4. Ovogodišnji neuspjeh je koloplet grešaka u odabiru strategije Ferraria (gotovo svaki put pogrešno), nestrpljivosti i grešaka samog Vettela, konstantni manjak pomoći od Kimija i kronični nedostatk sreće, s jedne strane, a s druge strane ,gotovo uvijek savršene taktike Mercedesa, uloge Bottasa kao drugog vozača i izvrsnih partija Hamiltona, koji je često zaista vozio kao da mu je zadnja utrka, po meni možda najbolja Hamova sezona. Njih dvoje zaista čine razliku u odnosu na druge vozače.
    No za mene osobno, Vettelova strast, brzina, dobra pretjecanja i borba za svaku poziciju makar kretao sa kraja poretka, su ga u mojoj percepciji pomaknula korak unaprijed bez obzira na greške,svakako, cijenim ga više nego pred početak sezone.
    Što se tiče Leclerca, o tome je svakako prerano govoriti, velika je nepoznanica, apogotovo prva sezona u velikoj momčadi prepunoj očekivanja. Ima vremena za njega.



    18

    0
  5. Ako želimo biti realni i racionalni, SV je imao jaaaako male šanse bez SF momčadskih odredbi. Bio je u goroj situaciji nego da se borio protiv trojice, jer da je umjesto VB bio vozač tipa NR ili KR, SV bi uzeo prvenstvo bez problema. Najslikovitije možemo opisati kao tuču između četvorice, tako da te jedan drži drugi tuče, a tvoj prijatelj gleda okolo i svako toliko ti opali šamar.
    Računica je jednostavna ako tvoji protivnici igraju kao tim moraš i ti isto. Davno su prošla vremena kad se Mečka mogla zajebavat s duelima između svojih vozača jer su doslovno svih ostavljali za krug ili dva. Slijedeće godine je tu još i RBH možda i Reno s kojim podijem bit će gusto jedva čekam.



    11

    7
    • Kimi Raikkonen
      zoka Prikaži

      Hoćeš da kažeš da je Botas bolji od Rozberga ili Raikonena?!



      1

      3
      • Ferrari
        Nebuloz Prikaži

        Ne nego je Botttas totalno podređen Hamiltonu, i Hamilton je tokom sezone imao puno koristi od toga dok Seb od Kimija skoro pa nikakve…
        Iako kad se sve zbroji Hamilton je zaslužio ovo prvenstvo. Bio je bolji od Seba i bok.



        4

        1
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Opet krenula opravdanja i romani. Imao je bolid sa kojim bi Alonso i Hamilton bili prvaci. Koliko bolid može vidjelo se kada je na par utrka Kimi došao raspoložen. Njegove greške su ga koštale naslova. Nije imao ni jedan kvar na bolidu koliko ja znam.



      11

      7
      • Možda je imao bolid kojim bi ova dvojica bili prvaci.
        S naglaskom na “možda”.
        Ali to spada u domenu ŠBBKBB.
        Međutim, pored bolida je malo šta imao dobro.



        6

        3
      • Svejedno @Frantic, greške poput one u Njemačkoj ili ove greške u duelima gdje se sudari i padne na zadnje pozicije su stvari kakve mu se nisu smjele događati. Marranello je napravio posao sa bolidom, vozač i ljudi zaduženi da taj bolid osposobe i dovezu do pobjede su kaskali, ove sezone Vettel je od onih cca 100 prosutih bodova, kriv za barem 65-70. Ovih 30ak je peh ili loše odluke garaže i pit-walla.



        1

        1
      • Uđi malo u “korijene” grešaka.
        Nije baš sve tako crno-bijelo.
        Greške u Njemačkoj i Italiji su posljedica pogrešnih odluka ekipe.
        Naravno, u perfektno odrađenoj izvedbi od strane samog Vettela (npr. ja sam mu opet složio sve po spisku u Italiji, iako uopšte nije trebao biti u poziciji da napada Kimija, ali kad se već našao u takvoj situaciji, trebao je pustiti Lewisa).
        Baku mu ne zamjerim.
        Greške u Japanu i SADu, hmmmm. Ako se uopšte mogu nazvati njegovim greškama, ako kažemo da kontakti i nisu bile njegove greške, ali su možda greške što je pokušao to što je pokušao. Ali to je već bilo kad je bio u debelom bodovnom zaostatku. Dakle opet posljedica nekih stvari od ranije (to ti je taj korijen).
        Šta je sa 2 glupe kazne sudaca, koje su ga možda odvojile od 2 pobjede. Uz to sve desio se i zajeb u nadogradnjama.
        Dakle, vrlo je tanka linija koja je Vettela dijelila od potencijalnog osvajanja titule i odvela u ambis i zaostatak od 60-70 bodova.
        Nije Vettelu bilo nimalo lako ove godine, bez obzira na to što je bolid bio odličan.
        Zbog kamaru drugih stvari kao njegovog “back-upa”.



        3

        1
      • Složio bi se da je korijen nekih grešaka uticaj odluka u ekipi i bodovne situacije/pozicije na stazi. Ali ne bi se složio da je u Njemačkoj ekipa išta loše napravila, sa Kimijem jesu odugovlačili, ali svejedno to nije razlog da vozač na kočenju blokira točkove i udari u zid. Sve ostale greške se mogu svrstat kao uticaj drugih stvari na psihu vozača, ali u momentu kad je se on slupao je imao nekih 8 sekundi prednosti u odnosu na drugoplasiranog. U 52 krugu se slupao, znači u sljedećih 15 krugova koliko je ostalo je mogao samo privesti trku kraju, jer ovi iza i da su ga stigli, ne znači da bi ga prestigli tako lako



        1

        1
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        U Njemačkoj je imao prednost, ali je prije toga bespotrebno trošio gume iza Kimija, gdje nije trebao. A greška je još bila po kiši na slickovima. Svakome se dešavalo, i moglo desiti. Pa i na toj utrci su većina izlijetala, samo na drugim mjestima. A bilo je i curenje ulja na Sirotkinovom bolidu, baš u toj krivini…



        3

        3
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        I samo je Seb naletio na to ulje i nitko drugi? Previše je forsirso je je dobivao informacije kojom brzinom je Lewis dostizao Bottasa i Kimija. Znao je da bi ga dostigao tim tempom i zbog toga je morao voziti na nož. Ali je napravio grešku i ostalo je povijest.



        1

        1
      • Najlakše svalit na Siro… Ericssona :D


        0

        1
  6. Fernando Alonso
    Tab F1 Prikaži

    Nije u pravu, jer je bilo prilika ili bolje rečeno neprilika i prije Njemačke.
    U jednu ruklju pljuca po timu, a sam je 80% kriv za neuspijeh. Priznaj i svoje pogreške, ali maskirano sa timskim što mi se čini nekorektnim s obzirom da je većinu prvenstva imao bolid spreman za pobjedu.
    Jednostavno ove godine nije dorastao zadatku!



    8

    14
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Pa baš i nisam primjetio da pljuca po timu, nije li tek prije par dana prvi put izjavio da nadogradnje nisu funkcionirale i da ne zna zašto je trebalo toliko vremena da to u Ferrariju shvate, o mnogim drugim stvarima, a sigurno ih je bilo nije javno govorio.
      Dolje je Jody lijepo ostalo napisao.



      6

      3
      • Fernando Alonso
        Tab F1 Prikaži

        Sve pet! Njegove izjave su odmjerene, ali se da iščitati nešto između redaka. Vadi se na nadogradnje, a jednostavno je imao puno previše vozačkih pogrešaka…
        Respektiram ga maksimalno i volio bi da je osvojio naslov, ali je činjenica, kad se gleda cjelokupna sezona, da je paket koji mu je bio na raspolaganju bio Ok i da je pobjedio u ovoj sezoni bolji vozač. Psihološki je sigurno u banani! Treba se pomiri sa tim, pa iduću godinu neka uzvrati.



        5

        5
  7. Moj Sebastijane u Njemačkoj si gadno ujebo stvar!!!



    4

    3
    • A di je jos monza, baku, francuska…. Puno toga je on zajeba ove godine al ono izlijetanje u njemackoj ga je skuuupo kostalo, 32 boda preciznije. Previše.



      4

      6
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        Nemoguce je da ga kosta 32 boda,najvise ga moze kostat 25 bodova…razumijem sta si htio reci ali to nije nikako ispravno…



        4

        7
      • Williams
        Montoya Prikaži

        To smo raspravljali neki dan, al neki nikako da skuže da te ne može koštat vise od 25



        1

        8
      • ok je 32. On bi dobio 25 bodova više, a Ham 7 manje. Dakle razlika u bodovima bi bila +32 za Vettela u odnosu na sadašnje stanje.

        Evo primjer:
        Sada
        V: 100
        H: 100
        razlika nula bodova

        da je drukčiji bio ishod njemačke:
        V:125
        H: 93
        razlika 32 boda.



        14

        1
      • vi pojedinci zbilja nekuzite nista. Jbt koliko to puta treba objasniti vama? Kako ne moze kostat 32 boda? Kostala je i vise od 32 boda. Vettel 1. -25 bodova a Hamilton 4 12 bodova. Vettel nakon utrke poveceva prednost za 13 bodova. Vettel se sjebe i nakon toga Hmilton prede na prvo mjedto da nikoga nepretkene i Hamilton osvaja 25 a Vettel 0. Kolika je to razlika? Ili bi mozda Hamilton osvojio 25 bodova u njemackoj da Vettel nije izletio?



        4

        3
      • i evo vam primjer kako je moguce. Vettel i Hamilton imaju npr pred njemacku oboje 100 bodova. 1 solucija je Vettel izleti i Hamilton pobjedi bodovno stanje je Hamilton 125 Vettel 100. 2 Solucija je da zavrsi pobjedom Vettela a Hamilton neka bude 2 je Vettel 125 vs Hamilton 118 bodova. I kako nije moguce? Je samo treba razmisliti malo da bodove neosvaja 1 vozac nego dva.



        3

        1
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        Nije ok 32 i nikada matematicki to nece biti ispravno!!!! Napisao sam zato da razumijem sta je htio reci ALI to nije ispravno….



        3

        9
      • bodove osvaja vozac 1 i vozac 2 kad vozac 1 ispred vozaca 2 odustaje onda vozac 2 osvoji vise bodova koje ne bi osvojio da vozac 1 nije odustao. Ispravno je i to je tako. Tko ne kuzi njegov problem.



        8

        2
      • tooo @dzalac reci im, nisu u pravu :D



        2

        2
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        @Alonso1983 Nije ispravno i to nije tako,mozete mi puknit 100 minusa al jadna li vam majka ako budete imali posla sa nekom matematikom/statistikom. Im out. ovo treba u offtopic



        3

        4
      • Prije utrke u Njemačkoj, Vettel je bio 8 bodova ispred Hamiltona
        1. Vettel 171
        2. Hamilton 163

        Da Vettel nije blokirao točkove i zabio se u zid, gledajući prednost koju je imao, uzeo bi pobjedu i broj bodova koji idu uz to – 25.
        Hajmo pretpostavit da bi Hamilton završio drugi, iako prije SC to i nije sigurna pretpostavka – dobio bi 18 bodova.

        1.Vettel 196
        2.Hamilton 181 (-15)

        Pošto je Vettel udario u zid, a Hamilton spletom okolnosti i spretnim odlukama došao do pobjede, to znači da Vettel ne uzima nijedan bod, a Hamilton se pomjera poziciju iznad, znači dobija 7 bodova više.

        1.Hamilton 188
        2.Vettel 171 (-17)

        Znači on je spao sa +15 na -17.
        Od +15 do – 17 imamo koliko? Saberemo ta 2 broja i paj’ sad ovo – 15+17=…dobijem 32!!!!!

        Ili jednostavno, Vettel je izgubio 25, čime je Lewis dobio 7 bodova više pomjeranjem sa 2.(?) koje vrijedi 18 bodova na 1. mjesto. koje je 25 bodova – 25+7=32.

        Ili gledaj to ovako – 25 bodova izgubljenih fulanjem jedne tačke kočenja i poklon ovih 7 bodova vozaču koji je bio iza tebe na P2(?), dok si ti vozio na P1. 25+7=32

        Može meni 100 pluseva kad već @dzalac dobija 100 minusa + onih 7 odozgo kao poklon :D



        6

        4
      • pa ajd kada nam je jadna majka i nasa matematika pojasni drugacije. Sto je krivo napisano i koji dio nerazumijes? Jel tebi moze sjest u glavu to da je Vettel pobjedio u njemackoj da bi osvojio 25 bodova a Hamilton minimalno 7 manje. Jel to dopire do glave?



        3

        3
  8. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    No sikiriki Sebo. Biti ce bolje dogodine ili one tamo godine.



    2

    0
  9. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    izgorio od zelje za naslovom



    1

    1
  10. je, zavrsilo je u singapuru. No njegove geske posebice ona u njemackoj su pridonjele da naslov zavrsi u mexicu odnosno da nakon singapura nemaju gotovo nikakve sanse. Da se nisu dogodile neke njegove greske singapur bi bio nebitan.



    3

    1
  11. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Možda je Vettel pomiješao sezone 2017. i 2018.
    Prošle godine je bio Singapur odlučujući.
    Ove godine je Italija.



    7

    3
  12. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Možda, ali nije trebao biti odlučujući da nije bilo grešaka prije. Izgorio je u crvenoj boji ove godine :/



    4

    3
  13. Fernando Alonso
    Lux14 Prikaži

    Nekako mi se čini ko da hoće većinu krivice svaliti na bolid i tim, “na kartu” te 3 utrke. Međutim, iako je bolid bio lošiji u te 3 utrke, u Sinagapuru i Sochiu je završio 3., šta je sasvim ok, a u Japanu je napravio grešku (koju je itekako mogao izbjeći, iako sam incident sigurno nije 100% njegova krivica). Da nije bilo njegovih grešaka, vjerovatno bi još uvijek bio u borbi za naslov…
    Al šta ćeš, sam Alonso je stao u obranu Seba, jer svima se dešavaju greške, u većem ili manjem obimu. Čemu sad pljuvat i likovat nad nečijim neuspjehom i greškama. To je bit žešći no life. Da je Seb loš ili mediocre vozač ne bi imao ni jedan naslov, a kamoli 4.
    Mislim da je za Seba 2019. bit ili nebit… Radujem se zanimljivoj idućoj sezoni.



    7

    2
  14. Alfa Romeo
    rapante Prikaži

    Samo ti si kriv,ne krivi Ferrari jer si imao kad je najviše trebalo odličan bolid a ti si uprskao!!Nisam ja jedini koji tako razmišlja,jer tako razmišljaju i ljudi koji su veći znalci od mene gledatelja..



    5

    7
  15. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    U pravu je. Zato što je do Singapura sve bilo otvoreno. Još su sve imali u svojim rukama. Da su te tri utrke (Singapur, Rusija, Japan) pobijedili, i vidimo kako su ove druge dvije poslije tih završile, sve bi bilo otvoreno. Ali desile se te pogrešne nadogradnje koje su ih udaljile od borbe. Evo da su barem odmah nakon jedne utrke shvatili problem, bilo bi lakše, ali bi već počeli zavisiti od rezultata Mercedesa. A po meni je tu još bila ključna Mercedesova felga. Vidimo kako završavaju kada začepe te rupe…



    2

    2
  16. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    U Hamiltona i njegove rekorde uloženo je više nego u englesku kraljevsku obitelj i svaki rezultat osim osvajanja WDC,za Engleze bila bi katastrofa.Tko razumije,razumjet će a tko ne,nek mi pukne minus i problem rješen!
    Edit::
    Ovo seciranje Vettelovih grešaka I “grešaka”samim tim po meni ispada kao totalna besmuslica.



    5

    7
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Slažem se, daju apsolutno sve i ne biraju sredstva za to. Samo ono guranje bolida za vrijeme kvalifikacija apsolutno svaki drugi vozač bi pokupio takvu kaznu a on niti….ništa, baš ništa. Zato on za mene ne vrijedi koliko govore statistike, dobar je ali ne i odličan.



      4

      6
      • Alfa Romeo
        rapante Prikaži

        Navijam za Ferrari ali po meni Hamilton je najbolji vozač,a Vettel kako je rečeno je jedini krivac da nije osvojio prvenstvo.Imao je najbolji bolid u trenutku kad je pogriješio…a uloženo je u Vettela jako puno samo on nije Hamilton i kraj priče.Hamilton će izgubiti prvenstvo samo kad se on ispuše i kad nebude imao više motivacije ili takve želje za pobijedom.Iako mislim da ćemo već iduće godine imati i treću momčad koja će se priključiti. A vozač kojeg su svi na početku pljuvali je po mom mišljenju nadolazeći prvak,mali je opasan i ne preza pred nikim a to je Max.



        5

        3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni