F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Što ćemo pamtiti s VN Meksika?

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nemojte propustiti

I ovogodišnja VN Meksika bila je odlučujuća što se tiče vozačkog prvenstva. Iako je do pobjede stigao Verstappen, sve oči nakon utrke bile su uperene prema novom peterostrukom svjetskom prvaku.

#HiFive

Hamilton se još jednom upisao u povijest. Ispred njega je sada još samo Michael Schumacher. Iza sebe je ostavio Prosta i Vettela, a s novom titulom izjednačio se s Juanom Manuelom Fangiom. Sama utrka nije bila za pamćenje jer je Mercedes imao velikih problema s gumama. Dodatna zaustavljanja na kraju su im donijela velike zaostatke za vodećima, a Bottas je zaostao za cijeli krug. Bez obzira na to, Hamiltonu je četvrto mjesto bilo i više nego dovoljno za osiguravanje naslova. Mnogi bi se složili da je ovo bila jedna od najboljih Hamiltonovih sezona u njegovoj karijeri. Vozio je skoro bez greške, uvijek na najvišoj razini. I kad Mercedesu nije išlo, osvajao je pole positione, postolja i pobjede. Britanac već sad odlazi u legendu, a ispred njega je sigurno još nekoliko godina u kojima može stići Schumacherove rekorde. Mercedesova titula još uvijek nije osigurana pa njemačka momčad mora još malo pričekati s velikim slavljem. Fangiu su se divili 50-ih, Schumacheru 90-ih i 00-ih, a Hamiltonu se moramo diviti sada. Kao i on sam, nismo svjesni da će se o ovome periodu pričati baš kao i onima iz 50-ih, 80-ih ili 00-ih.

Pošto se Hamilton sve više uspoređuje sa Schumacherom, evo male usporedbe između njih dvojice nakon 12 sezona u F1 (Hamiltonu fale 2 utrke):

Schumacher 5 – 5 Hamilton
33 Godine 33
172 Utrke 227
12 Sezone 12
61 Pobjede 71
108 Postolja 132
46 Pole positioni 81
42 Odustajanja 26

Veselje i razočaranje u Red Bullu

U Red Bullovoj garaži ovog je vikenda bilo puno emocija. Sve je bilo spremno da Verstappen postane najmlađi vozač u povijesti Formule 1 na pole positionu, ali njegov momčadski kolega imao je drukčije planove. Ricciardo mu je pred nosom uzeo pole i svi smo očekivali da će biti vatreno na startu utrke. Do novog okršaja Red Bullovih vozača ipak nije došlo. Verstappen je stigao do lagane pobjede – pete u svojoj karijeri. A Ricciardovo veselje nakon pole positiona pretvorilo se u još jedno razočaranje – osmo ove sezone.

Renault, Sauber, McLaren i Toro Rosso u bodovima

Hulkenberg ponovno najbolji u “B” prvenstvu. Bili bi i dvostruki bodovi za Renault da nije bilo Sainzovog odustajanja. Sjajan posao odradio je i Sauber. Švicarska momčad imala je oba vozača u Q3, a u deset najboljih zadržali su se i u utrci. Konačno dobre vijesti i za Vandoornea. McLarenov se vozač vratio u bodove nakon 6 mjeseci i donio momčadi vrlo bitne bodove u konstruktorima. Odustajanja nekoliko vozača donijela su jedan bod i Toro Rossu. Gasly je napravio vrlo dobar posao i stigao do posljednjeg boda sa samog začelja.

Vrijedno spomena

– Hamilton je jedini u povijesti koji je u tri navrata naslov osigurao bez postolja (VN Brazila ’08. – 5., VN Meksika ’17 – 9., VN Meksika ’18. – 4.)
– Hamilton je izjednačio Schumacherov rekord po broju naslova s istim motorom (5)
– Hamilton je stigao do 5. naslova u 12. sezoni, baš kao i Schumacher; Fangiu je to uspjelo u 7.
– Hamilton je postao peterostruki svjetski prvak s 33 godine, 9 mjeseci i 21 dan, Schumacher s 33 godine, 6 mjeseci i 18 dana, a Fangio s 46 godina, 1 mjesec i 11 dana
– Prvi startni red za Red Bull nakon VN SAD-a 2013.
– Vandoorne u bodovima nakon 14 utrka
– Prva back-to-back pobjeda (Meksiko ’17. i ’18.) za Verstappena  (vodio 138 od 142 krugova u te dvije utrke)
– Ericsson je izjednačio svoj rekord po broju bodova za sezonu (9)

Summa summarum

Vozačko prvenstvo je odlučeno. Mercedesu odlazi vozački naslov petu godinu zaredom, no borba za konstruktorski se nastavlja u Brazilu. Ferrari je sada na 55 bodova zaostatka, ali s malim šansama za neko čudo. Mercedes bi morao imati vrlo slabe predstave ili odustajanja na posljednje dvije utrke kako bi Ferrari stigao do naslova. Renault je vrlo blizu četvrte pozicije. Pobjegli su Haasu na 30 bodova i čini se da američka momčad gubi ovu bitku. McLaren je s Vandoorneovim bodovima povećao prednost u odnosu na Force Indiju koja je imala vikend za zaborav. Britanska momčad je u prednosti od 15 bodova i treba im još barem jedan dobar vikend kako bi zadržali šesto mjesto. Od posljednje tri momčadi, Sauber je s dvostrukim bodovima prestigao Toro Rosso, a Williams ostaje na dnu nakon ukupno 17. utrke bez bodova.

Za dva tjedna slijedi nam pretposljednja utrka prvenstva u Brazilu.

Rezultati VN Meksika vozača “B” prvenstva

Pozicija Vozač Momčad Zaostatak
1 Nico Hulkenberg Renault
2 Charles Leclerc* Sauber +10.893
3 Stoffel Vandoorne McLaren +28.742
4 Marcus Ericsson Sauber +41.448
5 Pierre Gasly Toro Rosso +42.801
6 Esteban Ocon Force India +46.061
7 Lance Stroll Williams +47.441
8 Sergej Sirotkin Williams +48.603
9 Brendon Hartley** Toro Rosso +52.441
10 Kevin Magnussen Haas +58.302
11 Romain Grosjean Haas +1:01.026
Sergio Perez Force India DNF
Carlos Sainz Renault DNF
Fernando Alonso McLaren DNF

* Najbrži krug utrke
** Dobio kaznu od 5 sekundi zbog incidenta s Oconom

Poredak vozača “B” prvenstva

Vozač Bodovi
1 Nico Hulkenberg 243
2 Sergio Perez 202
3 Carlos Sainz 202
4 Esteban Ocon 194
5 Kevin Magnussen 178
6 Fernando Alonso 156
7 Pierre Gasly 133
8 Charles Leclerc 131
9 Romain Grosjean 119
10 Marcus Ericsson 107
11 Stoffel Vandoorne 102
12 Lance Stroll 60
13 Brendon Hartley 55
14 Sergej Sirotkin 33

Poredak momčadi “B” prvenstva

Momčad Bodovi
1 Renault 445
2 Haas 297
3 McLaren 258
4 Sauber 238
5 Toro Rosso 188
6 Force India 177 (396)
7 Williams 93

Pobjede, postolja, pole positioni i najbrži krugovi vozača “B” prvenstva

Vozač Pobjede Postolja Pole positioni Najbrži krugovi
Nico Hulkenberg 6 10 3 3
Esteban Ocon 2 8 4 0
Carlos Sainz 0 8 2 0
Fernando Alonso 2 6 0 1
Kevin Magnussen 2 6 5 3
Sergio Perez 3 6 1 3
Romain Grosjean 1 4 3 3
Charles Leclerc 1 4 0 1
Pierre Gasly 2 3 1 0
Stoffel Vandoorne 0 2 0 2
Marcus Ericsson 0 0 0 2
Lance Stroll 0 0 0 1
Brendon Hartley 0 0 0 0
Sergej Sirotkin 0 0 0 0

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donator je: zekohonda.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

19 komentara

  1. Služi je dakle u 130 završenih trka 108 bio na postolju ???
    Dok hamilton od 201 završena i 132 postolja isto nevjerojatnih 66%



    3

    2
  2. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Prikaži

    I opet je Ricci odustao zbog RB.



    3

    2
  3. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Trka ko i svaka druga koja ne odlučuje o ničemu osim skayevaca-Brundle,Herbert,Croft,Merčereš&co-od kojih mi se povrača.Gdje li su ih takve našli,svaka im čast.
    Kod pretjecanja Botasa od strane Vettela došlo je do sitnog dodira koi nije bio ni blizu da Botasu upropasti trku, odmah je iskočila grafika,duboloumne analize “bojnog polja”,dok je u Austinu bilo-Ko ga je.e,sam si je kriv jer žuri-Kome treba treba,osim gore navedenih potkapacitiranih mamlaza,ovakav dječji način navijanja i sugeriranja kolko koga treba kaznit,pojma nemam.Meni sigurno ne!



    7

    8
  4. Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

    Bila bi dobra utrka da ishod nije “odlučio prvaka”. Jedinstveni uvjeti koji su pridonijeli spektaklu, tj pomogli Red Bullu. Ricciarda mi dođe žao skoro ko Vettela koji se pokušao držati dostojanstveno u porazu i donekle je uspio. Gesta čestitanja i zagrljaja, a najradije bi propao u zemlju, a poslije ulaska u Mercedesov boks… kapa do poda. Nekako sumnjam da bi Ham napravio isto (barem što se boksa tiče). Pokazala je utrka koliko su zapravo Botas i Kimi iza Vettla i Hamiltona.

    Čekamo 2019.-tu :)



    11

    2
  5. Michael Schumacher Kaiser Prikaži

    Svaka čast Renaultu i Hulku, ne bi nikad rekao da će osvojit B prvenstvo prije 3–4 utrke.



    8

    0
  6. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Ja ću također pamtiti Vettelovu sportsku čestitku Hamu, a još više kasnije kada je otišao u box Mercedesa i čestitao Tottu i inženjerima, svaka čast.



    26

    1