Izdvojeno

Imola ponovno u kalendaru Formule 1?

Piše: Marko Rakić

Prije 7 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Michael Schumacher slavi pobjedu u Imoli 2006.

Michael Schumacher slavi pobjedu u Imoli 2006.

Održavanje Velike nagrade Italije na legendarnoj Monzi je pod upitnikom već neko vrijeme, a sada je novo/staro ime isplivalo kao potencijalni spasitelj. Riječ je o Imoli, koja bi mogla u kalendar upasti umjesto Monze i tako sačuvati Vn Italije. Čelnik staze, Daniele Manza, sastao se jučer s Berniem Ecclestoneom kako bi mu predstavio plan za povratak Formule 1 na slavnu Imolu.

“Htjeli smo pokazati Ecclestoneu da se želimo vratiti u Formulu 1, no prije svega nam je važno da se nastavi održavati Vn Italije. Predstavili smo što smo do sada napravili te planove za buduće radove na infrastrukturi.”

Ako će se utrka održavati na Imoli, to neće biti moguće prije 2017. godine:

“Postoje problemi koje trebamo rješiti, a ekonomija je jedan od njih. Ecclestone je pristao dati vremenski okvir i uvjete pod kojima bi se Imola mogla vratiti u Formulu 1. Cilj je 2017.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    bilo bi dobro da se u budućnosti mjenjaju Monza i Imola kao što je to bio slučaj Nurburgringa i Hockenheima.


    0

    0
    • Emerson Fittipaldi
      diesel Prikaži

      A bilo bi još bolje kada bi imali kao i 2006., Vn Italije na Monzi i Vn San Marina na Imoli. Ali ta su vremena nažalost prošla. Još nekako imam vjere da će se vratiti Magny Course.


      0

      0
  2. Odlična staza, starog kova. Budi uspomene na neke nezaboravne trke i dvoboje, ali na žalost i nesreće. Šteta što je F1 došla u takvu situaciju da jedna Monza ispada iz kalendara, a da je Imola (koja je već ispala) mijenja. Niko sretniji od mene da imamo ponovo (kao što reče diesel) VN San Marina na Imoli, i naravno, VN Italije na Monzi.


    0

    0
  3. Lijepe želje, ali nema šanse, kao ni Zandvoort, koji je napravljen novi cijeli sa zaštitnim ogradama, pa je opet ispao, jer su i te ograde oko staze preopasne postale za nove kriterije, a holandezi jednostavno nemaju alternativu, jer im je zemljište svo podijeljeno u takva relativno mala polja sa nasipima oko njih koji ih štite od poplava, preskupo bi im bilo raditi takve stvari za formulu jednom godišnje, kada se to može iskoristiti za stanove ili “poljoprivredu”
    Isto je s Imolom, i jeftinije bi bilo napraviti novu stazu drugdje nego nju preraditi da zadovolji kriterije.
    Kada se Berger spuco u zid u tamburellu, msm ’92. nisam siguran, pričao je da su on i Senna išli poslije gledati kako bi poboljšali sigurnos i pomakli taj zid, nije bilo moguće jer je na rubu terena, to je blizu San Marina koji je na brdu, planini, cjeli zguran i staza je prostorno ograničena, što je i Senna nažalost platio životom. zato sam rekao da bi bilo jeftinije napraviti novu stazu, negdje na sjeveru u nizini Poa, ali tko će to platiti, pa onda još Berniju keširati da dođe, Italija ima puno manje novčanih i svih ostalih resursa od Njemačke, da bi to bilo realno, a germanima je problem zadovoljiti Bernija.
    Jedino što ima nade i nekakve perspektive je Francuska, o stazi bi se dalo pričati, ima izbora, ali uvjet je da se vrati Renault kao tim, pa da država i kompanija i svi ostali zainteresirani udruže sredstva radi nacionalnog ponosa.
    Za Italiju je jedina nada da isto država i Fiat i tko god još, isprse kesu i održavaju Monzu te plačaju Berniju njegovo, adut bi mogao biti da Ferrari ucjeni starog, i da ovaj ne diže cjene, ali to bi im se moglo odbiti natrag, ako ovaj ne popuši blef, a ako i popuši, ferrari je ispucao svoj metak, koji još nikada nije, jer ga mudro čuva znajući da uvijek mogu doći i gora vremena i da se taj metak čuva kako se već čuva zadnji metak.
    Ne želim biti pesimista, ali je to realnost evropskih utrka i mislim da je jedino rješenje udruživanje preostalih evropskih staza u povijesnu jezgru formule i zajednički nastup prema FOM-u i ostalima, možda i kroz neki oblik zaštite od strane viših tijela tipa EU ili same FIA-e, jer ako sami tako nešto pokušaju neće uspjeti , pošto će opet svatko gledati svoj interes i takav savez bi se lako raspao, a onda bi Berni, ili onaj tko ga nasljedi (bez iluzija da će biti bolji od njega – može biti samo gori, bio Horner ili bilo tko drugi) proveli odmazdu i vratili svoju lovu uz kamate, što bi značilo i kraj neke evropske F1 sezone, i ostale bi možda dvije tri trke.
    ni Austrija se nebi nikada vratila, da matešić nije pokrenuo RB projekat, pa u sklopu toga utukao i masu para u stazu i dadžbine starom, pa neka ljudi i dalje govore da su tvornica pića koja nema što tražiti u F1..
    Ne izgleda lijepa budučnost, ali ostaje nada da će razum prevladati, i da će bar ove staze opstati kao tradicija formule, i što se toga tiče, kada je u pitanju Njemačka, radije bih se odrekao španjolske nego njemačke ili talijanske ili francuske trke, ako bih morao birati, ipak su te tri zemlje kolijevke autosporta, a ne Engleska, kako to Blaž zna reći, očito je zaboravio, da kada je ustanovljen Grand Prix, na otoku je utrkivanje autima još bilo zabranjeno zakonom, i počinje tek poslije rata, no to je neka druga tema..


    0

    0
    • oprostite ljudi što sam zabrijo, ljut sam na situaciju u F1 i nai Bernija, pa sam ljut i na engleze općenito, mada nisu ništa krivi.
      Želim da ode više, a istovremeno me strah da će poslije biti još gore, nisam pesimista inače, ali toliko je lošeg učinjeno u formuli u zadnjih 15 godina da bih imao razloga biti optimist u pogledu sporta, korporacije i tržišni uvjeti ne idu u istu korpu sa pojmom sporta kao takvog , bez obzira na tehnologije i sve – trebalo bi biti bolje zbog tog , a ne gore!.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni