Izdvojeno

Esteban Gutierrez cilja na mjesto u Williamsu

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Bivši vozač Saubera i Haasa, Meksikanac Esteban Gutierrez otkrio je kako radi na povratku u F1 te kako bi se on mogao dogoditi već iduće sezone.

Gutierrez je u F1 debitirao sa Sauberom 2013. gdje je proveo dvije sezone te samo jednom završio u bodovima. Nakon nimalo impresivnih rezultata izgubio je mjesto, ali je postao Ferrarijev testni vozač što mu je 2016. omogućilo trkaće mjesto u Haasu. Ni tamo nije bio ništa bolji, svih 29 bodova za momčad donio je njegov momčadski kolega Grosjean te je ponovo izgubio mjesto u F1.

Nakon toga je nastupio na 3 utrke Formule E te 7 utrka IndyCara, a od ove sezone ponovo je uključen u F1 jer je postao Mercedesov vozač za simulator.

Gutierrez nije imenovao momčad, ali je za Motorsport.com izjavio da postoje šanse da će se naći na F1 gridu iduće sezone. Jasno je da mjesto u Force Indiji ide Lanceu Strollu, u Toro Rosso najvjerojatnije stiže Alexander Albon, stoga je jedina realna opcija Williams koji je zasad potvrdio samo jednog vozača, vodećeg čovjeka Formule 2 Georga Russella.

“Radim vrlo naporno, puno sam se pripremao ove godine i vrlo sam motiviran. Radio sam s Mercedesom, vrlo profesionalnom momčadi, aktivno u simulatoru, radio različite stvari te sam zbilja pozitivan oko budućnosti”, rekao je Gutierrez.

S obzirom na to da Russellov ugovor navodno nije povezan s Mercedesom, drugo mjesto u Williamsu moglo bi otići najizdašnijem ponuđaču. Šanse Estebana Ocona sve su manje, a u igri za mjesto još se spominju Robert Kubica i njihov trenutni vozač Sergej Sirotkin. Gutierrez je uvijek imao bogatu sponzorsku pozadinu, stoga se ova opcija ne čini nemogućom. O Williamsu je rekao:

“To je odlična momčad. Jedna je od najcjenjenijih u Formuli 1. Imali su teške godine, ali uz ljude koje imaju i uz činjenicu kakva su momčad, prilično sam siguran da se mogu dobro oporaviti.”

Upitan smatra li da ima nedovršenog posla u F1 odgovorio je potvrdno:

“Da. Definitivno. Osjećam da imam puno toga za dati u Formuli 1 i vrlo sam motiviran za to. Imam prilike, tu sam. Početkom godine nisam bio povezan s F1 momčadi, a sad sam s Mercedesom, koji je u ovom trenutku jedna od najvažnijih momčadi u Formuli 1.”

“Naporno sam radio, nije bilo lako, ali vrlo sam pozitivan oko budućnosti. Mislim da me u karijeri čeka još puno toga, a također ima i dosta toga što ja mogu dati.”

Smatra da je danas bolji vozač nego prije 2 godine kad je zadnji put bio u F1.

“Kad prođete kroz takve teške trenutke, to vas natjera da znatno napredujete kao osoba i kao profesionalac. Znam što danas želim te razlog zbog kojeg sam ovdje.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Williams
    Montoya Prikaži

    Niš posebno ni on ni Nasr.
    Više mi žao Wehrleina i po svemu sudeć Ocona.



    6

    0
  2. To ti je kao da u tenisu ciljaš na mjesto sakupljača loptica.



    9

    1
  3. Samo ne njega,rađe Kubicu.



    2

    0
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    Pa, ima puno boljih pay drivera



    4

    0
  5. Bernie preuzmi taj Williams, spašavaj ih!!!



    3

    0
  6. Mika Hakkinen
    Green11 Prikaži

    Nije li Albon potpisao za Nissan u Formuli E? On onda ne bi trebao biti konkurencija za Toro Rosso.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni