Izdvojeno

Hulkenberg bez razumijevanja za momčadi koje krše pravila

Piše: Nikola Klobučarić

Prije 4 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nico Hulkenberg kaže da mu nije žao što su Haas i Force India imali diskvalifikaciju po jednog bolida na VN SAD-a.

Haasov Kevin Magnussen je potrošio više od dozvoljenih 105 kg goriva tijekom utrke, dok je Ocon prekoračio limit protoka goriva od 100 kg po satu tijekom prvog kruga utrke. Obojica su nakon utrke diskvalificirani te su izgubili vrijedne bodove.

To je rezultiralo povećanjem Renaultove prednosti u poretku konstruktora na 22 boda u odnosu na Haas, a Force India je ostala na sedmom mjestu.

“Nije mi žao,” komentirao je Hulkenberg.

“Postoje razlozi zašto se to desilo, napravili su greške. Određena pravila su prekršena, a krajnji rezultat je kazna. Borimo se s njima i zbog toga ih nećemo tješiti. Ako koriste više goriva od dozvoljenog, onda ih neću žaliti.”

Tri utrke prije kraja prvenstva, Nijemac drži sedmo mjesto u u poretku vozača i nalazi se u najboljoj poziciji za osvajanje ‘best of the rest’ titule. Trenutno ima 61 bod, odnosno četiri više od prvog pratitelja Sergija Pereza.

“Vozačko prvenstvo je zasebna stvar i naravno da bih volio završiti sedmi, ali puno je važnije da momčad osigura četvrto mjesto u konstruktorima. Moramo nastaviti s dobrim poslom kao u Austinu. Staza u Meksiku bi nam morala odgovarati, trebali bismo biti konkurentni,” zaključuje Nijemac.

Komentiraj

6 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Evo mu podija u nedjelju :D



    4

    0
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Opet jedan Haas diskvalificiran.



    2

    0
  3. Dobro, nakon onog “Lick my balls”, ne očekujem da će Hulk ikad više reći nešto pozitivno za K-Maga.
    Teško i da će mu se ikad više obratiti. :chill:



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni