Red Bullov dvojac bio je najbrži i na drugom slobodnom treningu za VN Meksika. Poredak prve trojice nije se mijenjao u odnosu na prvi trening. Max Verstappen je uz probleme pri kraju treninga odradio najbrže vrijeme ispred momčadskog kolege Daniela Ricciarda i Renaultovog Carlosa Sainza.
U još jednom izmiješanom poretku do četvrte pozicije stigao je Sebastian Vettel (Ferrari), peti je bio Nico Hulkenberg (Renault), a šesti Brendon Hartley (Toro Rosso). Lewis Hamilton (Mercedes), Kimi Raikkonen (Ferrari), Valtteri Bottas (Mercedes) i Sergio Perez (Force India) zatvaraju prvu desetoricu.
Za Ocona, Alonsa i Leclerca ovo je bio prvi današnji trening pošto su ranije vozili Latifi, Norris i Giovinazzi. Već od samog početka treninga gledali smo sve tri komponente guma na stazi pa su se na vrhu izmjenjivali vozači koje obično ne gledamo na tim mjestima. Prvu veću razliku na vodećoj poziciju napravio je Verstappen na ultrasoftu.
Hamilton je pogriješio na kočenju u prvom zavoju, blokirao gume i prošao kroz travu, no nije bilo većih posljedica za vodećeg u prvenstvu. Red Bullov dvojac je nakon prvih brzih krugova bio uvjerljivo najbrži. Vettel je bio prvi od vodećih na hypersoft gumama, a ubrzo mu se pridružio i Raikkonen. Ferrarijev dvojac nije ugrozio Verstappenovo vrijeme kojeg je Red Bullov vozač odradio na ultrasoftu.
Hamilton i Bottas na najbržim gumama također nisu ugrozili vodećeg Nizozemca. Najbliži mu je bio Sainz koji je zaostajao pola sekunde. Na polovici treninga Verstappen je krenuo na stazu s ružičastim gumama i poboljšao svoje vrijeme za sedam desetinki. Činilo se da je Verstappen u ligi za sebe sve dok Ricciardo nije stigao na desetinku i pol zaostatka u odnosu na momčadskog kolegu.
Već po običaju, tijekom drugog dijela treninga gledali smo simulaciju utrke. Hypersoft gume su se počele raspadati već nakon nekoliko krugova i upravo bi te gume vozači trebali izbjegavati u utrci ako ne bude kiše. Desetak minuta prije kraja treninga Verstappen je zaustavio bolid u prvom sektoru. Usporena snimka je prikazala kako se Verstappenov bolid jednostavno ugasio prije ulaska u prvi zavoj. Loše vijesti za Nizozemca nakon što je Red Bull pokazao vrlo dobru formu. Do kraja treninga čuli smo još poneku žalopojku oko guma i tako stigli do kraja prvog dana u Meksiku.
Sutra nas očekuje treći slobodni trening koji se vozi od 17:00, a kvalifikacije su na rasporedu od 20 sati.
Pozicija | Vozač | Šasija | Motor | Krugovi+gume | Vrijeme | Zaostatak |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull | TAG | 21 HS | 1’16.720 | |
2 | Daniel Ricciardo | Red Bull | TAG | 32 HS | 1’16.873 | 0.153 |
3 | Carlos Sainz Jr. | Renault | Renault | 35 HS | 1’17.953 | 1.233 |
4 | Sebastian Vettel | Ferrari | Ferrari | 42 HS | 1’17.954 | 1.234 |
5 | Nico Hulkenberg | Renault | Renault | 36 HS | 1’18.046 | 1.326 |
6 | Brendon Hartley | Toro Rosso | Honda | 35 HS | 1’18.061 | 1.341 |
7 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes | 40 HS | 1’18.100 | 1.380 |
8 | Kimi Raikkonen | Ferrari | Ferrari | 42 HS | 1’18.133 | 1.413 |
9 | Valtteri Bottas | Mercedes | Mercedes | 40 HS | 1’18.140 | 1.420 |
10 | Sergio Perez | Force India | Mercedes | 24 HS | 1’18.167 | 1.447 |
11 | Esteban Ocon | Force India | Mercedes | 24 HS | 1’18.485 | 1.765 |
12 | Romain Grosjean | Haas | Ferrari | 39 HS | 1’18.733 | 2.013 |
13 | Charles Leclerc | Sauber | Ferrari | 39 HS | 1’19.024 | 2.304 |
14 | Pierre Gasly | Toro Rosso | Honda | 36 HS | 1’19.047 | 2.327 |
15 | Stoffel Vandoorne | McLaren | Renault | 30 HS | 1’19.096 | 2.376 |
16 | Lance Stroll | Williams | Mercedes | 25 HS | 1’19.219 | 2.499 |
17 | Marcus Ericsson | Sauber | Ferrari | 41 HS | 1’19.322 | 2.602 |
18 | Sergey Sirotkin | Williams | Mercedes | 37 HS | 1’19.335 | 2.615 |
19 | Fernando Alonso | McLaren | Renault | 31 HS | 1’19.543 | 2.823 |
20 | Kevin Magnussen | Haas | Ferrari | 35 HS | 1’19.670 | 2.950 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
:O kako mclaren nefunkcionira bar da je top 10 koja karampana od auta, sad se stvarno nerazumin pa da reno ima tolko bolji turbo na visini nemogu virovat
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije samo turbo…imaju i odlican ERS sustav
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
McLaren groblje, a ovi ostali Renaulti dominiraju …
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zero size at its finest. Koncept koji nosi plodove i godinama nakon napustanja
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Racing Point Force India ce ih 2x obici u konstruktorskom prvenstvu :D
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
FP 1 4 bolida sa renaultovom PU , FP 2 od prvih 5 su opet 4 sa renaultom . možda je to zbog nadmorske visine ali možda ova PU i nije tako loša ka šta u RB misle ( i popriličan broj forumaša kad kompariraju sa hondinom PU ) šta znači da ima potencjala samo treba sve “ugladit” . ako to naprave za sezonu 2019 . onda bi moglo bit napeto u dvobojima RV Vs ricciarda mada uz šasiju AN i sa tek solidnim motorom RB je opasan konkurent . ako renault bude ima i DONEKLE bolju PU od honde šasija bi to mogla anulirat .
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao što kažu iz Renaulta, nisu ništa posebno uradili. Tek su par desetinki ispred konkurencije iz sredine poretka, a za Red Bullom zaostaju 1.2 s. Samo su Mercedes i Ferrari van svojih pozicija. Ostalo je otprilike isto.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jako zanimljiv poredak.. Mercedes se dosta muči.. Mislim da će biti zanimljivo u nedjelju.. Pogotovo ako će merc startati iz kakve sredine.. Zanimljivo da je i Honda(Hartly) ispred njih.. Mislim da je ovo jako dobra najava za sljedeću sezonu..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nitko se nije pamakao značajno u odnosu na prvi trening. Vremena su tu negdje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U Renaultu kao da u zracnom tunelu testiraju motore umjesto aerodinamike… a RB bikove ocito uzgaja negdje na Mont Blancu…
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Glupost je pomisliti kako je Mercedes samo 0,1 sek brzi od FI. Ocito je kako RBR ima prednost, ali 1,5sek nema sanse. Isto tako mislim za Ferrari. Ocito strasno stede motore.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da li je moguće da će Mc Laren do kraja sezone preuzeti zadnje mjesto od Wiliamsa??
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po formi da, bodovno nikako
8
0