Izdvojeno

Honda se vratila na staru specifikaciju motora, Gasly kažnjen zbog promjena

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Honda se za VN Meksika odlučila vratiti na staru specifikaciju motora. Vozači Toro Rossa u posljednje su dvije utrke na raspolaganju imali najnoviju specifikaciju, ali će za ovu utrku biti vraćeni na staru.

Razlog tome su promjene u postavkama koje se moraju napraviti zbog velike nadmorske visine meksičke staze koja utječe na ponašanje motora. Iz Honde smatraju kako je bolje da za te prilagodbe koriste staru verziju motora zbog boljeg razumijevanja iste.

Gasly i Hartley obojica mogu koristiti staru pogonsku jedinicu bez kazni.

Pierre Gasly ipak neće proći bez kazni te će drugu utrku zaredom startati sa začelja poretka. Njegove kazne nemaju veze s povratkom na staru verziju, već je riječ o problemima s novom.

Na njegovom motoru pojavili su se određeni problemi zbog kojih je on poslan u Hondinu tvornicu u Sakuri. S obzirom na to da je moguće da taj motor više neće biti upotrebljiv, odlučeno je da će Gasly dobiti novi motor koji će koristiti samo na prvom slobodnom treningu samo kako bi ga dodao u svoj roster. Zbog toga je dobio 15 mjesta kazne na gridu, što gotovo sigurno znači start sa samog začelja.

Hartleyjev motor nema te probleme i on će ovdje proći bez kazni. Toro Rossov dvojac inače je uvjerljivo vodeći po pitanju korištenja elemenata pogonskih jedinica s trenutno ovakvom situacijom:

Motor Turbo MGU-H MGU-K Baterija Elektronika
Brendon Hartley 8 8 8 7 3 4
Pierre Gasly 8 8 8 6 3 3

Komentiraj

5 komentara

  1. James Hunt
    Martin089 Prikaži

    A Helmut Marko se planira s ovim PU boriti nagodinu za naslov…



    3

    2
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Sve po starom u hondi.



    2

    1
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Paa da riciardo u problemima startat ce iza red bulla pa ce morat palit maglenke kad red bullovci zadime



    1

    1
  4. Pa dobro vodimo u necemu barem :P To je i plan od pocetka sezone testirat pogonske jedinice za Red Bull! Ironicno je sto je elektronika i baterija Francuske proizvodnje ?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni