F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda se vratila na staru specifikaciju motora, Gasly kažnjen zbog promjena

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Honda se za VN Meksika odlučila vratiti na staru specifikaciju motora. Vozači Toro Rossa u posljednje su dvije utrke na raspolaganju imali najnoviju specifikaciju, ali će za ovu utrku biti vraćeni na staru.

Razlog tome su promjene u postavkama koje se moraju napraviti zbog velike nadmorske visine meksičke staze koja utječe na ponašanje motora. Iz Honde smatraju kako je bolje da za te prilagodbe koriste staru verziju motora zbog boljeg razumijevanja iste.

Gasly i Hartley obojica mogu koristiti staru pogonsku jedinicu bez kazni.

Pierre Gasly ipak neće proći bez kazni te će drugu utrku zaredom startati sa začelja poretka. Njegove kazne nemaju veze s povratkom na staru verziju, već je riječ o problemima s novom.

Na njegovom motoru pojavili su se određeni problemi zbog kojih je on poslan u Hondinu tvornicu u Sakuri. S obzirom na to da je moguće da taj motor više neće biti upotrebljiv, odlučeno je da će Gasly dobiti novi motor koji će koristiti samo na prvom slobodnom treningu samo kako bi ga dodao u svoj roster. Zbog toga je dobio 15 mjesta kazne na gridu, što gotovo sigurno znači start sa samog začelja.

Hartleyjev motor nema te probleme i on će ovdje proći bez kazni. Toro Rossov dvojac inače je uvjerljivo vodeći po pitanju korištenja elemenata pogonskih jedinica s trenutno ovakvom situacijom:

Motor Turbo MGU-H MGU-K Baterija Elektronika
Brendon Hartley 8 8 8 7 3 4
Pierre Gasly 8 8 8 6 3 3

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Har Kl.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
549 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. James Hunt Martin089 Prikaži

    A Helmut Marko se planira s ovim PU boriti nagodinu za naslov…



    3

    2
  2. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Sve po starom u hondi.



    2

    1
  3. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Paa da riciardo u problemima startat ce iza red bulla pa ce morat palit maglenke kad red bullovci zadime



    1

    1
  4. Pa dobro vodimo u necemu barem :P To je i plan od pocetka sezone testirat pogonske jedinice za Red Bull! Ironicno je sto je elektronika i baterija Francuske proizvodnje ?


    0

    0