Vijesti

Grosjeanu 3 mjesta kazne za Meksiko i novi korak ka zabrani nastupa; Oconu i Magnussenu prijeti diskvalifikacija

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Romain Grosjean zaradio je 3 mjesta kazne na gridu za VN Meksika idućeg tjedna te za njega možda još gore – još jedan kazneni bod čime ih sad ima ukupno 10. To znači da Haasovom vozaču sad nedostaju samo 2 kaznena boda do zabrane nastupa na jednoj utrci, a prvi bod briše mu se tek nakon VN Meksika.

Grosjean je kaznu zaradio zbog sudara s Charlesom Leclercom u prvom krugu VN SAD-a nakon kojeg je on odustao, a Leclerc pao na samo začelje te kasnije odustao.

Uskoro bi moglo stići još loših vijesti za Haas jer je njihov drugi vozač Kevin Magnussen pod prijetnjom diskvalifikacije s VN SAD-a u kojoj je ciljem prošao kao 9. Magnussen je navodno tijekom utrke iskoristio više od dozvoljenih 105 kg goriva.

Ista sudbina mogla bi dočekati i Force Indijinog Estebana Ocona koji je utrku završio kao 8., ali je navodno njegov protok goriva u bolidu prešao dozvoljenih 100 kg/h.

Kazne nakon utrke dobili su još i Carlos Sainz te Lance Stroll. Sainzu je dodijeljen jedan kazneni bod nakon kazne od 5 sekundi za vrijeme utrke zbog izlaska sa staze i stjecanja prednosti, dok je Stroll zaradio 2 kaznena boda zbog sudara s Alonsom koji ga je u utrci koštao drive-through kazne.

Komentiraj

4 komentara

  1. Groznom treba zabranit natjecanje…



    2

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Meni je ovo prestroga kazna, pogrijesio je sigurno…dijelom su krivi ovi aero zahtjevni bolidi a drugi vecinski dio krivnje je ON….samo mi se cini da je 3 place grid penalty NA SLJEDECOJ utrci prestroga kazna…..ova situacija sa nekonzistentnosti u dodjeli kazni mi je vec jako smijesna



    1

    0
  3. Bila kazna smiješna ili ne,ipak bi se trebao malop kontrolirati,nasljedio je Maldonada po pitanju kazni,i još mu produžili ugovor da bude bolje,ajde barem če mehanićari natući prekoivremene sate :).


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni