Izdvojeno

Predstavlja li Williams zbilja prijetnju Ferrariju?

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Williams

Valtteri Bottas je u Kanadi osvojio prvo postolje ove sezone za Williams, pobijedivši Kimija Raikkonena. Iako se Ferrarijev vozač tijekom utrke izvrtio i tako sebi priuštio jedno više zaustavljanje u boksu, Kimi nije uspio sustići svog sunarodnjaka niti koristeći agresivnu strategiju i brže gume. Mnogi će se složiti da bi se Kimi uspeo na postolje da nije bilo izvrtanja, ali priča se polako mijenja i Williams sporo, ali sigurno izlazi iz sjenke talijanskog tima i konačno pokazuje zube i formu kakvu smo očekivali od njih još na početku sezone.

Ovim povodom se oglasio i Felipe Massa koji je uvjeren da se Williams može boriti s Ferrarijem u Austriji. Podsjetimo, Ferrari je u Kanadu došao s unaprijeđenim motorom, a njihovi vozači su utrku završili na četvrtom i petom mjestu, u sendviču dva Williamsa.

“Ako usporedimo poboljšanja koja je Ferrari napravio na svome motoru i Mercedesov motor, razlika je i dalje slična kao i prije Kanade. To znači da se možemo boriti s njima. Idemo dobrim putem i uvjereni smo da se možemo boriti za dobar plasman u Austriji. Slijedi jako važna utrka za nas na koju moram prenijeti sav momentum iz Kanade, a novi dijelovi koje donosimo će nam pomoći da u tome uspijemo,” rekao je Massa.

“Ne znam kada će Mercedes napraviti poboljšanja na svome motoru, možda kada to urade možemo biti još brži i popraviti se na tom polju.”

Da je vikend u Monaku bio samo bljesak loše sreće za Williams potvrdio je i Rob Smedley, ali je i upozorio da moraju raditi naporno kako bi ostali u koraku s Ferrarijem.

“Ferrari je u Kanadu donio novi, poboljšan motor i ipak smo uspjeli da odradimo jako dobar posao protiv njih. Ali, naš najveći posao tek slijedi, trebamo brzo pronaći i razumjeti naše slabosti i korak po korak ih rješavati, sve dok ne evoluiramo u dostojnog protivnika Ferrariju.”

S druge strane, šef Ferrarija Maurizio Arrivabene ne obraća veliku pažnju na Williams i priznaje da neće promijeniti zadani cilj od dvije pobjede u sezoni, ali prihvata činjenicu da neće biti lako poraziti Mercedes.

“Neću promijeniti naš cilj od dvije pobjede u sezoni, jer kada bih rekao da mijenjamo taj cilj bilo bi isto kao da kažem da se predajemo, a mi se nikada ne predajemo.”

“Možda postaje dosadno ako svaku utrku završimo na postolju, ali biti će puno teže ako svaku utrku ne završimo na postolju. Moramo zadržati trenutni tempo i osvajati postolja, i uvijek moramo raditi i pripremati se za pobjedu, jedino tako će one i doći. Ostalo je još puno utrka do kraja sezone, ali moramo biti realni i priznati da je Mercedes trenutno brži od nas i ne možemo očekivati da ćemo ih konstantno pobjeđivati ako smanjimo razliku.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    Williams možda,ali posada Williamsa protiv posade Ferrarija nema šanse! :chill:


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni