Izdvojeno

Hamilton najbrži i na drugom slobodnom treningu u kišnom Austinu

Piše: Nikola Klobučarić

Prije 4 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lewis Hamilton u Mercedesu bio je najbrži na kišnom drugom slobodnom treningu za VN SAD-a. Do drugog mjesta stigao je Toro Rossov Pierre Gasly, a treći je bio Max Verstappen u Red Bullu.

Fernando Alonso (McLaren) završio je četvrti, Nico Hulkenberg (Renault) peti, a Brendon Hartley (Toro Rosso) šesti. Marcus Ericsson (Sauber), Stoffel Vandoorne (McLaren) te Ferrarijevi Kimi Raikkonen i Sebastian Vettel zatvaraju prvu desetoricu.

Iako se činilo da bi drugi slobodni trening mogao započeti u nešto boljim vremenskim uvjetima nego prvi, pola sata prije druge sesije za danas ponovno je počelo kišiti. Opći potop dao je naslutiti kakav nas trening očekuje.

Bespući pit-lanea

Prema očekivanjima, nakon zelenog svjetla nismo imali vozače na stazi. Vandoorne i Hartley su se vratili za svoje volane nakon što su na prvom treningu umjesto njih vozili Norris i Sean Gelael. Tek nakon 50 minuta na stazu su izašli upravo Hartley i Vandoorne. Obojica su koristili wet gume, a Toro Rossov vozač je prvi zabilježio vrijeme. Na stazi im se ubrzo pridružio i Raikkonen.

Hrabri trojac potaknuo je Sauberove i Williamsove vozače za odlazak na stazu. Raikkonen je bio uvjerljivo najbrži ispred Hartleyja, Strolla, Ericssona, Leclerca i Sirotkina. Finca je s vrha skinuo Gasly u svom prvom mjerenom krugu. Prvi koji se odlučio za intermediate komponentu je bio Sirotkin, no to mu nije pomoglo jer je na stazi bilo previše vode.

Gasly je u međuvremenu popravio svoje vrijeme i odvojio se na sedam desetinki u odnosu na Raikkonena. Posljednjih desetak minuta drugog slobodnog treninga ipak nam je donijelo nešto više akcije. Mnogi su koristili već korištene intermediate gume iz prvog treninga. Na kraju su skoro svi vozači izašli na stazu, a najbrži je ponovno bio Hamilton.

Sutrašnji treći slobodni trening na rasporedu je u 20:00, a kvalifikacije od 23:00.

Poredak

Pozicija Vozač Momčad Motor Krugovi+gume Vrijeme Zaostatak
1 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 3 I 1’48.716
2 Pierre Gasly Toro Rosso Honda 10 I 1’49.728 1.012
3 Max Verstappen Red Bull TAG 5 I 1’49.798 1.082
4 Fernando Alonso McLaren Renault 3 I 1’51.728 3.012
5 Nico Hulkenberg Renault Renault 6 I 1’52.208 3.492
6 Brendon Hartley Toro Rosso Honda 19 I 1’52.505 3.789
7 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 9 I 1’53.070 4.354
8 Stoffel Vandoorne McLaren Renault 10 I 1’53.354 4.638
9 Kimi Raikkonen Ferrari Ferrari 7 W 1’53.443 4.727
10 Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 8 I 1’53.912 5.196
11 Charles Leclerc Sauber Ferrari 9 I 1’54.101 5.385
12 Lance Stroll Williams Mercedes 5 I 1’54.637 5.921
13 Sergio Perez Force India Mercedes 6 W 1’54.963 6.247
14 Esteban Ocon Force India Mercedes 6 I 1’55.348 6.632
15 Sergey Sirotkin Williams Mercedes 8 I 1’55.446 6.730
16 Carlos Sainz Renault Renault 2 W

Komentiraj

3 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Prekinulo mi tocno kada su objavljivali…jel to Fetel kaznjen s 3 mjesta? Fakat nepotrebno.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni