Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

FIA nakon Ferrarijevog upita potvrdila da je dizajn Mercedesovih stražnjih kotača legalan

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA nakon Ferrarijevog upita potvrdila da je dizajn Mercedesovih stražnjih kotača legalan

Ante Vetma

FIA je potvrdila da je novi Mercedesov dizajn stražnjih kotača legalan nakon što je Ferrari tražio pojašnjenje oko njihove interpretacije tehničkog pravilnika.

Ferrari je FIA-u upitao zašto je Mercedesu dozvoljeno koristiti rupe u središtu kotača ako je sličan koncept zabranjen Red Bullu 2012. godine na VN Kanade.

Podsjetimo, Red Bull je tada morao mijenjati dizajn svojih prednjih kotača jer je FIA smatrala da su rupe koje kanaliziraju zrak iz kočionih diskova prema vanjskoj strani kotača zapravo pomični aerodinamički uređaj, što je zabranjeno.

Članak 3.15 tehničkog pravilnika kaže da “bilo koja komponenta koja utječe na aerodinamičke performanse mora biti čvrsto osigurana [statična] na bolidu”. Rotacija zraka u tim rupama je utjecala na protok zraka i zbog toga je proglašeno ilegalnim.

Ove godine na VN Belgije je Mercedes promijenio dizajn svojih stražnjih kotača nakon čega je uslijedila i blaga promjena ovjesa na VN Singapura nakon čega je bilo jasno da je Mercedes ponovo bolid koji ima značajnu prednost pred konkurencijom.

Kako bi se stvar raščistila, FIA je Ferrariju pojasnila da u tome ne vidi ništa ilegalno, te da Mercedesov dizajn ima drukčije namjere u usporedbi s Red Bullovim rješenjem iz 2012. godine zbog čega je ovaj sustav legalan.

Zadnji donatori:
288GTO
Vordas
dalmat

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9634 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 8 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3889 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Ferrari#FIA#Mercedes

Komentiraj

20 komentara

  1. Pazi pojašnjenje, ima drugačije namjere. Sigurno je sigurnosno pitanje.



    13

    1
  2. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    A nadoknada troškova za Mercedes, zato što su morali gubiti vrijeme objašnjavajući da su legalni?
    Redbull je iskorištavano zrak sa prednjeg krila (koliko se ja sjećam) pa je zabranjeno.
    Kod Mercedesa nema nikakvog duct-a prije točkova. Tako da iako izgleda slično, namjena je skroz drugačija. Drago mi je da je presuđeno kao legalno,.



    6

    12
  3. Kimi Raikkonen 7 Rajko Nen Prikaži

    A za ovo ne postoji senzor?



    5

    2
  4. Kako je Mercedes kažnjen za “tajno” testiranje guma kada je Hamilton “tvitao” kako surfa ili koji k već, a vozio je bolid sa desetom kacigom…
    A da, nije kažnjen…

    Mercedes, koji je od povratka Schumachera pa i kod dolaska Hamiltona bio bolid koji ima jako velike probleme sa gumama…



    12

    1
  5. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Mercedesov dizajn ima drukčije namjere

    ?‍♂️
    Sigurno zele pomoci gladnoj djeci u Africi. Ne zele osvojiti prvenstvo.



    10

    3
  6. Mclaren KERS Prikaži

    Bravo Mercedes, opet su više sile kontra Ferraria..hahaha



    6

    2
  7. Sebastian Vettel ferarista Prikaži

    Zar ste sumnjali da je ilegalan?



    8

    1
  8. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Ne vidim šta je sporno, RB je koristio kao aerodinamičko “oružje”, dok Mercedesu ovakav dizajn omogućava bolju kontrolu temperatura u gumama. Skroz druga svrha.
    Više me fascinira proječna reakcija ovdje.
    Kada se kod Ferraria ispituje legalnost neke komponente i ne nađe ništa tj. potvrdi se da je sve legalno onda je FIA u utroti sa MB da Ferrari gubi vrijeme na kontrole.
    Kada se ispituje legalnost neke komponentne kod MB i ne nađe se ništa, onda je to opet dokaz urote FIa-e i MB-a.
    Kako god okreneš ispada da je Ferrari žrtva belosvetskih urota :D



    7

    9
  9. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Standardne felge i gotovo.



    1

    0