Renault radi na potpuno novom motoru za 2019.

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault radi na potpuno novom motoru za 2019.

Ante Vetma

Renault je odlučio napraviti potpuno novu pogonsku jedinicu kako bi uklonio zaostatak za Mercedesom i Ferrarijem koji je bio evidentan i ove sezone iako se radi o 5. godini ovih motora.

Iako se nagađalo da će C specifikacija koju su uveli prije nekoliko tjedana biti temelj za novi motor, u Viry-Chatillonu je odlučeno da će se napraviti potpuno novi proizvod.

Cyril Abiteboul kaže da je razlog za takvo što jasan – trenutni dizajn ima svoja ograničenja i to su shvatili sad kad su uveli spomenutu C specifikaciju.

“Radi se o novom motoru,” kaže Abiteboul.

“Jedan od razloga je taj da ne želimo biti ograničeno strukturalnim ograničenjima trenutne pogonske jedinice. Idući motor će uglavnom biti kompletno nov.”

“Moramo biti pomalo pažljivi i jako drastični uz puno discipline kad planiramo ciljeve i moramo osigurati da se na početku sezone ne stavimo u težak položaj.”

Renault je ohrabren rezultatima koje vide na dinamometru, a Abiteboul tvrdi da se napredak nije toliko vidio na stazi jer su bili ograničeni oko dovođenja novih komponenti, obzirom na kazne koje bi dobili:

“Puno smo napredovali gledajući rezultate testova. Prešli smo puno kilometara. Imali smo dvije komponente koje su bile problematične ove sezone – turbopunjač i MGU-K.”

“To je glupo u trenutnim pravilima. Čak i ako imate bolje komponente spremne – ne možete priuštiti njihovo uvođenje jer bi dobili svakakve kazne. To je ludo.”

“Trošite novac da se poboljšate, poboljšate se na dinamometru, sve je dostupno, napravljeno, dostupno na stazi – ali ih ne smijete montirati u bolid. To je ludo. Nešto je zaista krivo ovdje.”

Zadnji donatori:
288GTO
Vordas
dalmat

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9621 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 8 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3882 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Abiteboul#Renault

Komentiraj

13 komentara

  1. Ma više ništa ne vjerujem dok nevidim rezultate na stazi. Zaboli me i za simulator i za dinamometar i za Abiteboula i njihova PR sra**. Na stazi pokaži snagu pajdo! Jedino to zanima sve renaultove navijače i sve navijače momčadi koje koriste renaultove strojeve ispod haube! Ako zbog nečega vjerujem u napredak, to je zbog Budkowskog i Ricciarda, nadam se da se tu nešto stvarno dobro kuha, ali o tom potom..



    5

    2
    • Slazem se sa tobom u ovom slucaju u potpunosti isto mislim i kada je Honda u pitanju jer sam na njihovoj strani ali samo kada vidim jasne rezultate.Honda je pocela pokazivati znake u Japanu da su na putu da naprave konkurentan motor ali su se morali vratiti na mapiranja sa manje snage jer jos nisu valjda iskalibrirali to sve kako treba.Uglavnom njemacki portali pisu da je Honda prisla na samo 50 ks zaostatka ukupno a Italijanski portali pisu da je Honda prisla na samo 20 ks zaostatka za Ferarijem i Mercom.Uglavnom dok nevidim jasan znak da je tako necu se nesto nadati mada su me kvale u Japanu ohrabrile jer su valjda tu imali skoro pa punu snagu ovog novog paketa to jeste Hartli je imao dok je Gasli vozio sa konzervativnijo varijantom mapiranja.



      4

      0
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Pitam se što bi moglo poći naopako…. :)


    0

    0
  3. Robert Kubica Stipe Prikaži

    Ali nisu i 2016 napravili potpuno novi dizajn motora iz istih razloga?



    1

    0
  4. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    I Honda je za 2017. imala potpuno novi motor pa su katastrofalno ušli u sezonu, iako im se sad to isplaćuje.



    1

    0
  5. Williams Montoya Prikaži

    Triba vratit testiranja. Nije to ni upola skupo ko ove MGH ili kako već pi……darije a ukinuto zbog troškova.



    2

    0
  6. Red Bull Maxi09 Prikaži

    Sada se sa ovom izjavom čini kao da je Red Bull uzeo superbingo sa Hondom, ako će biti problema kao i kada je Honda mijenjala dizajn onda se opaki prolom oblaka nadvio iznad glava Renaulta i Mclarena.



    2

    0
    • Lando Norris 4 AMG Prikaži

      Moze to izgledati totalno drugacije…

      Meni se cini da se McLaren uz to sto s Hondom stvarno nije islo i ovo sada sto cujemo okrenuo Renaultu. Red Bull s Hondom, znaci nemaju ozbiljnu konkurenciju osim tvornicke momcadi Renaulta. Bilo kako bilo, vjerujem da je ovo jedno od obecanja Renaulta svojim korisnicima PU u slucaju da ove godine ne budu na nivou, jer tko bi inace normalan kupovao motor koji nema brzinu + nema potencijala.

      Ukratko, motor ce biti bolji ili losiji, plakat ce Red Bull ili McLaren


      0

      1
      • Red Bull Maxi09 Prikaži

        Više mislim da će plakat McLaren. Ipak su osjetili na koži mijenjanje dizajna motora, a to u pravilu znači ili manjak snage ili manjak pouzdanosti ili čak oboje.
        Jedino ako Reno ima skrivenog aduta u rukavu.

        Recimo Honda po pokazanom ove sezone ima samo prostora za naprijed, a i zadnji spec motor im nije loš po izjavama.


        0

        0
  7. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Eh kad bi F1 bila kao career mode u igrici. Sirotkin pobjeduje u Monaku, nadogradnje dolaze u 2-3 tjedna, a regulacijske promjene naprave dar mar u poretku ?



    1

    0