Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
McLarenov sportski direktor Gil de Ferran kaže da mora paziti na svoj kompetitivan duh jer je ljut na McLarenove rezultate u posljednje vrijeme.
De Ferran je ovog ljeta došao na poziciju sportskog direktora nakon velikih rošada u momčadi i odlaska Erica Boulliera. 2018. je obećavala jer su s Honde prešli na Renault, a nakon VN Australije je čak i Fernando Alonso bio optimističan oko forme svoje momčadi. Ipak, trenutno su najsporiji na gridu i često ih samo vozači drže na stazi ispred Williamsa.
“Osobno, kako se nosim s tim? Moj kompetitivni duh me čini ljutitim, iskreno. U srcu sam natjecatelj i želim pobjeđivati.”
“Moram paziti na to i držati duh pod kontrolom i tako dalje. Vjerujte mi, u meni su jaki osjećaji, želim biti kompetitivan.”
McLaren je već ranije dijagnosticirao problem i poručio da ne može otkriti o čemu se točno radi jer na stazi vide stvari koje ne vide u zračnom tunelu.
Nadogradnje su u posljednje vrijeme rijetke i ekipa pada u poretku, a utrka u Suzuki sugerira da su trenutno najsporiji.
“Nikad ne znate gdje ćete biti kompetitivni jer su ciljevi pomični,” kaže De Ferran.
“Nikad ne znate kako će bolid reagirati na drukčije uvjete, nikad ne znate što drugi ljudi spremaju od nadogradnji, ne znate hoće li vaše stvari funkcionirati 1000%.”
“Ipak, bez obzira na to, očekivali smo težak vikend u Japanu.”
Fernando Alonso i Stoffel Vandoorne su se kvalificirali na posljednje pozicije, izuzev Marcusa Ericssona koji je razbio bolid. De Ferran kaže da ipak moraju biti zadovoljni jer su u utrci preskočili oba Williamsa:
“Konačan rezultat u Suzuki nije bio sjajan, ali s operacijske strane zadnja dva vikenda su prošla glatko. Strateška ekipa je dobra u iskorištavanju svake prilike koja nam se pruži. Nekad te prilike dođu, nekad ne.”
“Vozači obavljaju dobar posao. Ako nađemo još malo brzine – bit ćemo u potjeri. Bili smo razočarani brzinom u kvalifikacijama, ali sam imao bolji dojam u utrci,” zaključuje De Ferran.
Morate biti logirani za komentiranje.
Neznam sta bi komentirao,mislim da nema vise smisla ista komentirat do kraja sezone….ahhh znaci opet se nadamo boljoj sljedecoj godini,po ko zna koji put…?
4
0
Kao i Ferrari!?
HAHAHA
2
0
Hahahha…dobra ?
1
0
Idi kupit čokoladice
5
1
Nadajmo se samo da su prešutno prebacili koncentraciju na bolid za sljedeću godinu, a ovog zanemarili. Jer ako nisu, onda je ovo prestrašno
8
0
Od njemacke.
1
0
Valjda gore od ovog ne može. I dalje mi nije jasno kako su uspjeli ovoliko zaribat u dizajnu i sve ostalo što se već uprskalo. Valjda znaju što rade za 2019.
2
0
Ja imam savršeno rješenje. Treba jednostavno promjeniti ime i pustiti pokojnog Mclarena da se prestane vrtiti u grobu. Promjeniti ime u npr. Minardi, Spyker F1, Midland… i svi sretni i zadovoljni.
4
2
predlažem naziv ‘toyota’!
1
0
To si samo Zeko reko jer je Toyota najveci konkurent Hondi,al Mclaren meni od drazi ekipa ,stvarno ovo sto im se desava ne zasluzuju,al bojim se da u ovo doba je Red Bull ono sto je nekad bio McLaren!!
1
0
Jbt sta moze toliko proci po krivu..cudo..smraci mi se kad razmislim sta ce sve RB postići s Hondom..svaki japanac ce postati ovisan o toj maloj limenki RB a RB ce u F1 osvajati prvenstva..Mclaren ce propasti nastavi li ovako.
9
0
I mene toga strah, sreća njihoca da imaju koliko toliku lovu ali imam osjećaj da ih nekolicina glavešina samo sisa tu lovu dok ne propadne McLaren pa će onda ići dalje. Trebaju hitno mjenjati što god ih nazaduje tako :(
0
0
Vec sam se psihicki pripremio da ce Alonsovim odlaskom Mclaren unutar sezone-dvije biti u borbi za naslov. Evo me u dnevnoj sobi i pjevam “hello darkness my old friend”
4
1
Ovo mi je već dotužilo, nakon 2 lošije utrke na počeku sezone timovi prebacuju fokus na sledeću sezonu… Pa ja ostari čekajući da pojedini budu konkurentni :-)))
0
0
Neznaju dalje..nemogu otkriti problem a bez toga nema dalje.
0
0
Tipično menadžersko serinjanje.. a što će drugo reć.
1
1