Alexander Albon favorit za mjesto u Toro Rossu?

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 6 godina 2 min 21 komentara

Pouzdani portal motorsport.com piše kako je Alexander Albon postao favorit za mjesto u Red Bullovoj juniorskoj momčadi iduće sezone. Daniil Kvjat već je potvrđen kao zamjena za Pierrea Gaslyja, dok su šanse Brendona Hartleyja za zadržavanje mjesta očito minimalne.

Problem s potpisivanjem Albona mogao bi biti njegov postojeći ugovor s Nissanom u Formuli E. Tajlanđanin je prošlog mjeseca potpisao ugovor za sezonu 2018./19. upravo zato jer nije vidio priliku u Formuli 1.

Formula E je upravo danas započela predsezonska testiranja u Valenciji, a zanimljivo je da Albon nije vozio, već je u oba bolida vozio Sebastien Buemi. Nissan ne želi izgubiti već potpisanog vozača, no Helmut Marko trenutno pregovara oko mogućeg raskida ugovora. Koliko će Marko biti uspješan bismo trebali saznati kroz idućih nekoliko dana.

Albon je ranije u karijeri bio pod okriljem Red Bulla, ali je izbačen iz programa 2012. Kasnije je uspio ostvariti treće mjesto u Formuli Renault 2.0 te drugo mjesto u GP3 seriji 2016. iza Charlesa Leclerca.

Od 2017. vozi Formulu 2 gdje nakon debitantske sezone bez pobjede vozi fantastičnu sezonu i drži drugo mjesto u ukupnom poretku. Albon je jedini čovjek s teoretskim šansama da oduzme naslov budućem Williamsovom vozaču Georgeu Russellu, a takva forma očito je impresionirala čelnike Red Bulla koji očito više ne računaju na Brendona Hartleyja.


Odgovor

21 komentara

  1. Ferrari
    Hercegovac_ Prikaži

    Do kojeg datuma se moraju objaviti vozaci za 2019-tu? Postoji li neki rok?



    1
    1

    0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Ne postoji rok za sezonu, za svaku trku rok je četvrtak.



      1
      1

      0
      • Marlboro
        McKruno Donator Prikaži

        Ali mislim i da je najviše 4 vozača po timu. Naravno, trening se ne računa nego samo kvalifikacije/utrka.



        3
        3

        0
      • Marlboro
        McKruno Donator Prikaži

        Za jednu momčad u sezoni mogu voziti najviše četiri vozača. Svi vozači moraju posjedovati FIA-inu superlicencu. Za njeno dobivanje je potrebno zadovoljiti više kriterija.
        Kriteriji za stjecanje superlicence su od 2016. postroženi. Od najbitnijih stvari ističe se minimum od 18 godina, dvije godine provedene u juniorskim kategorijama jednosjeda, ostvareni rezultati, važeća vozačka dozvola i položen test sportskog pravilnika Formule 1. Moraju obaviti i 300 km testiranja u novijem F1 bolidu. Ako vozač izgubi trkaće mjesto u Formuli 1, ostvareni bodovi na superlicenci mu vrijede sljedeće tri godine.
        Za vrijeme trkaćeg vikenda momčad može promijeniti vozača bilo kada prije početka kvalifikacija, ali nakon dopuštenja sudaca. Novi vozač mora koristiti motor i gume koje su dodijeljene vozaču kojeg mijenja. Osim toga, na svakom slobodnom treningu u petak za momčadi mogu voziti dva dodatna vozača (bilo tko sa superlicencom), ali suci o momčadskim planovima moraju biti obaviješteni prije kraja početnog tehničkog pregleda u četvrtak prije slobodnih treninga.

        Nisam stavio link jer članak nije s F1puls nego sam copy/paste taj dio.



        1
        1

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        U pravu si. Evo originalnog teksta pravilnika za 2019. Nema više initial scrutineering nego se sad kaže 18 sati prije P1.

        26) CHANGES OF DRIVER
        26.1 a) During a season each team will be permitted to use four drivers. Changes may be made
        at any time before the start of the qualifying practice session provided any change
        proposed less than 18 hours before the scheduled start of P1 receives the consent of
        the stewards.
        Additional changes for reasons of force majeure will be considered separately.
        Any new driver may score points in the Championship.
        b) In addition to the above each team will be permitted to run additional drivers during P1
        and P2 provided :
        i) The stewards are informed which cars and drivers each team intends to use in
        each session no less than 18 hours before the scheduled start of P1, changes after
        this time may only be made with the consent of the stewards.
        ii) No more than four drivers are used in any one session.
        iii) They carry the race number that has been allocated to them.
        iv) They use the engine and tyres which are allocated to the nominated driver.
        v) They are in possession of a Super Licence.
        c) If one of the team’s nominated drivers is unable to drive at some stage after the end of
        initial scrutineering (18 hours before the scheduled start of P1), and the stewards
        consent to a change of driver, the replacement driver must use the engine, gearbox and
        tyres which were allocated to the original driver (see Articles 23.3, 23.5 and 24.4).



        1
        1

        0
  2. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Koji lik je taj Marko. Sposobnost razmišljanja 2 koraka unaprijed – nula. Sad se posipa pepelom i vraća vozače koje je škartirao.



    7
    6

    1
  3. Nando
    Lux14 Prikaži

    Sezona 2019. će biti smjena generacija.
    U Ferrariju mladi vozač, u RB oba, u Torro Rosso novi mladi vozač, u Williams novi mladi (*perspektivni*), u McL isto, u Sauberu Gio. Koliko god F1 gubi s Alonsovim odlaskom, mislim da dobiva jako puno sa ovolikom količinom jako dobrih (prvenstveno Lec i Max) mladih vozača.



    6
    6

    0
  4. F1puls
    Krstas Donator Prikaži

    Sto da ne. Mnogi su dolazili i vozili. Sto nebi on. Vjerujem da ima sta pokazati.



    3
    3

    0
  5. Mclaren
    KERS Prikaži

    Nekada si grid mogao nabrojati pijan u pola noci..



    8
    7

    1
  6. Sergio Perez 11
    LedeniSplicanin Prikaži

    Hartley nije ima sriće. Nije neki talent, ali rezultati su mu mogli bit puno bolji da je ima malo vise srice. Zao mi je tog momka vise nego Vandoorna i Ocona zajedno.
    F1 jede svoju djecu brže nego crvena revolucija


    0
    -4

    4
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      hartley treba bit sretan što je uopće dobio priliku.
      nije ju iskoristio, idemo dalje.



      6
      6

      0
    • avalon Prikaži

      Kic …. “… pola njegovi dijelova od ove godine su iskoristeni radi njegovih sudara…” bi li ti ovako i na “sudu?” hartley je do sada u 2018 . ima 7 odustajanja , od toga 4 zbog teh problema . sudara … 3 ali npr u MC za sudar je kriv leclerc , a ne hartley , kanada … na samom startu stroll je u sred šikane zbog oversira “izgura” hartleya u zid . ili je trkači incident ili je stroll krivac , a ne brandon . u monzi “stisnut” između vandoorna i ericssona oštatija je prednji spojler i prednuju desnu gumu na samom startu i odusta . ispada da je u 17 TRKA ima 7 odustajanja od kojih ni za jedno nije kriv . btw , lani je odvozija 4 trke uz 2 odustajanja zbog teh problema ( PU i curenje ulja ) .. znači od 21 . trke u karijeri vozača F 1 hartley je ima 9 odustajanja bez svoje krivice = zapravo je odvozija/završija samo 12 trka pa da vridi i više nije se moga u tako malo trka pokazat/dokazat . istine radi ima je hartley krševa i na FP ali nisam sve treninge gleda pa ne mogu komentirat , govorit o krivici …



      2
      2

      0
    • Sergio Perez 11
      LedeniSplicanin Prikaži

      40 posto dnf-ova koji nisu njegova krivica. Je legendo ima je srice. Sad ga minjaj za novog balavca. Logicno


      0
      0

      0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.