Fernando Alonso i Stoffel Vandoorne na sutrašnjoj će VN Japana startati s 18. i 19. pozicije. Da nije bilo udesa Marcusa Ericssona, momčad McLarena na današnjim bi kvalifikacijama bila na samom dnu. S druge strane, Toro Rosso na Hondin pogon zauzeo je 6. i 7. mjesto i tako dodao još soli na ranu momčadi iz Wokinga.
“Težak dan, najsporija smo momčad. Spori smo tijekom cijelog vikenda u svakoj sesiji, s bilo kojim gumama. Ova nam staza nikako ne odgovara.”
“Aero učinkovitost je ono što nam nedostaje, a pogotovo ovdje gdje vam je potreban bolid s puno downforcea i vrlo malo draga za duge pravce. Znamo u kojim se područjima moramo poboljšati, i to je ono na čemu radimo u posljednjih nekoliko utrka – pokušavamo osigurati da bolid za sljedeću godinu bude bolji od aktualnog.”
“Balans bolida je bio dobar u kvalifikacijama, što znači da nismo mogli pronaći više vremena. Ovo je naša brzina, sutra nas očekuje teška utrka.”
“Težak vikend za momčad, no to nije iznenađenje. Tijekom cijelog vikenda nismo konkurentni i naše performanse su slične kao i u Rusiji.”
“U kvalifikacijama ne možemo napraviti korak naprijed. Nadamo se da će u utrci biti malo bolje. Na ovoj su stazi pretjecanja vrlo teška, vidjet ćemo.”
“Nadamo se da će biti događanja u utrci kako bi profitirali od toga. Još uvijek imamo veliki zaostatak kojeg moramo nadoknaditi. Bilo bi dobro kad bi u utrci imali visoke temperature. To će stvarati blistering, a mi smo dobri oko brige s gumama. Strategija bi mogla biti odlučujuća.”
“Očito je da smo razočarani ovakvim pozicijama u kvalifikacijama i našom brzinom.”
“S tehničke strane nije bilo nikakvih problema (osim što ste zaboravili prijaviti odabir guma), a naši vozači su dali maksimum.”
“Radujemo se utrci iako se ne čini da ćemo imati prilike za nekakve varijante sa strategijom. Nastavljamo s radom i dat ćemo sve od sebe u utrci.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zalosno
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemate sto biti razocarani jer je to vasa slika tokom cijele sezone. Zalosno ali tako je…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
de ferran poriče da su zaboravili izabrati gume, ali priznaje da su falili sa izborom. : :D
https://www.racefans.net/2018/10/06/mclaren-admits-its-suzuka-tyre-selection-was-wrong/
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednostavno katastrofa i ne vidim kraj,mnogi su pricali da nemogu potonut dalje,e pa mogu i to iza Willamsa…znaci dno dna…i onda se ljudi cude kad vozac kalibra kao Alonso napusta F1,pa nebi se vozio u toj kanti sigurno
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevjerovatno.. Ali istinito.. Pali su iza Williamsa.. Jeli moguće da se 2 nekad najpoznatije i najjače momčadi raspadaju i odlaze u povjest.. A valjda tako mora biti.. Prirodni tjek i ciklus.. Ništa i nitko nije vječan..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
osim Hajduka :D
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Ferrarija
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema vise izjava kako voze gp2 motor i slicno…
Alonso mi je bio omiljeni vozac, ali nakon desavanja s Hondom, politike i svega, mislim da bolje nije ni zasluzio.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McL na dnu, oba TR u top deset, sa najboljim kvalama ove sezone. Sol na ranu za McL i to u malo većoj količini. Karma is a bijač.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pocetak propasti mclarena je kad su raskinuli ugovor s hondom. Honda bi kad tad proradila a ovako nece nikad. Williams je ispred njih
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali ekipi iz Honde je bolje što više ne surađuju s njima. Prasci iz McLarena bi i ove sezone svoj nemar svaljivali na njih i skrivali se iza Honde. Ovako Honda ima slobodu kreiranja motora za Toro Rosso, a to im je donijelo i partnerstvo s Red Bullom. Hondinim odlaskom maske su pale i McLaren je zasluženo gdje mu je mjesto. Jedini problem što začelje nisu zaslužili vozači koji dobiju krajnji proizvod nerada zadnjih nekoliko godina nego menadžment.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Početak propasti je počeo kad su prestali biti inovativni u pogledu aerodinamike
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je bio kraj početka propasti. Početak propasti je prtljavina s Alonsom 2007, pa raskid s Mercedesom koji je bio posljedica toga, pa tjeranje Rona i dovođenje Bojlera, to su već bili čavli u lijes…. I onda su si još jednom priuštili Alonsa. To je bi konačan udarac…. Sad ih samo dragi Bog može spasiti.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, počeli su propadat 2007., iako su 2008. osvojili naslov (i to im je bio prvi naslov nakon ’99) i bili naredne četri godine top 3 momčadi. Raskid s Mercom nije većinom uzrokovan McLarenovim cestovnim automobilima i jer su odbili biti Mercova glavna momčad (pa si je Merc kupio momčad), nego Alonsovom majmudiranju, iako je ekspresno dobio šut kartu iz tima i nije imao više išta s momčadi. I da, očito je da je Alonso i sad kriv za radikalnu grešku u dizajnu bolida koji ima jako puno unutarnjeg draga i BS performanse makar bio i na karting stazi.
Al slažem se da nisu smjeli otjerat Dennisa, a uzet onog panja od Bojlera.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dennis i Bojler nisu zamjena jedan drugom. I dodao bih još jedno. Iako nisam bio za povratak Alonsa, čovjek je pošteno i više nego korektno obavio svoj posao. Čak je stoički trpio nesposobnost Honde da napravi dobar i pouzdan motor i McLarena da napravi šasiju
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razočarani??? Pa što su uopće očekivali?. Šasija koma već duži niz godina. Nije ni motor kriv za sve. Šutim, trpim i uživam gledajući što drugi rade. Jebi ga, možda se pokrenu za 5-6 godina
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve što su Dennis i ekipa stvarali godinama, ovi će upropastiti u par godina.
0
0