Ferrari je stavio sve na crveno i – vjerojatno pogriješio

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 2 min 8 komentara

Nakon prvog dana na Suzuki stvari ne izgledaju dobro za Mercedesovu konkurenciju. Srebrne strijele imale su više od 8 desetinki sekunde prednosti ispred prvih pratioca, a to ne samo da je najveća prednost ove sezone već i najveća prednost još od VN Azerbajdžana prošle godine.

Ferrari je za ovaj vikend odlučio donijeti čak po 10 setova najmekših supersoft guma za Raikkonena i Vettela, što je više nego bilo koja druga ekipa. Agresivna taktika koja se zasad ne isplaćuje jer su stražnje gume na Vettelovom bolidu imale vidljive blistere.

“Mislim da smo previše proklizavali, a u tom slučaju temperature rastu i uzrokuju blistering,” rekao je Vettel.

Pirellijev Mario Isola također je bio iznenađen Ferrarijevom taktikom:

“To je prilično agresivan odabir. To znači da za slobodne treninge planiraju koristiti uglavnom supersoft.”

“Nemojte zaboraviti da se odluke o gumama donose 14 tjedana ranije [oko VN Austrije, op.a]. Vjerojatno su ciljali malo više testiranja na supersoftu, za razliku od drugih ekipa koje su se fokusirale više na soft.”

Pitanje je i koliko bi Red Bull mogao biti daleko od drugog startnog reda jer RB14 ima potencijala, a momčad je testirala različite nagibe stražnjeg krila danas što nije ništa neobično za njih s obzirom na to da su puno puta dosad tražili idealan balans između otpora i downforcea, često birajući različite setupe za svoja dva bolida.

Borba za Q3 bi mogla biti zanimljivija nego inače jer čak 4 ekipe pretendiraju na posljednju kvalifikacijsku rundu. Force India i Esteban Ocon izgledaju dobro, Haas također, a Toro Rosso i Honda bi s novim motorom također mogli biti u igri. Četvrta ekipa je Sauber, a iako je Ericsson danas bio uvjerljiviji od Leclerca – ne bi bio prvi put ove sezone da Leclerc pronađe još brzine s petka na subotu.

Bez obzira na borbu u sredini poretka, glavno pitanje preostaje može li se Ferrari vratiti u igru unatoč ogromnom zaostatku na prva dva treninga i skrpati nekakvu pristojnu taktiku s preostalim gumama.


Odgovor

8 komentara

  1. Ferrari
    pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Ferrari je stavio sve na crveno, čak i nove naljepnice.



    2
    2

    0
  2. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Po meni Sauber izgleda najbolje u sredini poretka. Ni Toro Rosso ne izgleda loše sa novim Hondinim motorom. S obzirom da su na drugom treningu kod oba tima lošiji vozači bili ispred, a bili su visoko plasirani. Po tempu za utrku, prema AMuS-u, Sauber bi mogao biti glavni konkurent Force Indiji za četvrtu najbolju ekipu.



    1
    1

    0
  3. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Koma.. Ne kužim zašto toliko forsiraju sa tim mekanim komponentama.. Pa stvar očito ne funkcionira.. I to već nekoliko utrka ista priča.. Pucaju sami sebi u nogu.. Do kraja sezone još će ih i Red Bull prestići.. Nevjerojatno kako uvjek uprskaju drugi dio sezone.. I to konstantno već duži niz godina.. Krenu super.. Brzi su.. Taktika.. Sve odlično a onda nakon ljetne pauze koma.. Sve zajebu i uprskaju.. Mislim da će ako tako budu nastavili brzo izgubiti i Leclerca.. Malom će dopizditi svake godine gubiti naslove pred kraj sezone zbog šlamperaja.. Mali bude otišao u Mercedes pa će ih lijepo naguziti sa srebrnom strijelom..



    1
    1

    0
  4. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Jel netko primjetio da ove godine te mekse gume na vecini staza nedonose nista. Evo primjer koji mi je najsvjeziji je Max u russiji kada je presao na US i vozio vremena kao na starom softu. Pa se pitam kakve su te gume ako su im perfomanse iste kao softu a traju krace. Tko tu koga je??? Nekada se vidjela razlika medu gumama sada ako se i vidi to bude par krugova i onda odrzavanje tih istih guma. Imam dojam da je Pirelli ukakio s ovogodisnjim gumama i brzinom istih.



    1
    1

    0
  5. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Nije vjerovatno, nego sigurno…



    2
    2

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.