Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Arrivabene zabrinut oko curenja informacija iz FIA-e ili Ferrarija

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Arrivabene zabrinut oko curenja informacija iz FIA-e ili Ferrarija

Ante Vetma

Ferrarijev šef Maurizio Arrivabene je izrazio zabrinutost zbog činjenice da je informacija o drugom FIA-inom senzoru tako brzo izišla u javnost. Podsjećamo, tu informaciju prvi je prenio njemački Auto Motor und Sport koji je poznat po provjerenim vijestima i očigledno dobro pozicioniranim i informiranim izvorima unutar Formule 1.

Arrivabene je RTL-u potvrdio postojanje drugog senzora koji je dodan na zahtjev FIA-e, a sve u svrhu boljeg kontroliranja funkcioniranja unikatnog dizajna Ferrarijevog sustava za obnovu energije.

“Naš dizajn baterije je prilično kompleksan,” kaže Arrivabene. “Složili smo se s FIA-om da ćemo surađivati i da bismo to ispoštovali – dodali smo drugi senzor. To ni u kom slučaju ne utječe na performanse našeg bolida.”

“Sad kad svi znaju o drugom senzoru nadam se da u budućnosti neće baš svi biti informirani o našim projektima. To bi mogla biti ozbiljna stvar.”

Arrivabene poriče da je dodavanje drugog senzora utjecalo na očigledan pad Ferrarijevih performansi u posljednjih nekoliko utrka.

“Nipošto. Imamo i podatke koji to potvrđuju.”

“Na pravcima smo bili brži u Singapuru, a u Rusiji smo bili uglavnom jednako brzi kao Mercedes. Gubili smo u sporim zavojima.”

“Dodavanje drugog senzora nije imalo utjecaja na brzinu na pravcu,” zaključuje Arrivabene.

Sebastian Vettel je potvrdio njegovo razmišljanje:

“Mislim da nismo izgubili brzinu na pravcu. Imali smo punu snagu. Očigledno, u Rusiji nismo bili kompetitivni. Ali, mislim da smo gubili više u zavojima nego na pravcima,” kaže Vettel.

Zadnji donatori:
jenson
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10070 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4050 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Ferrari#FIA

Komentiraj

36 komentara

  1. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    U Rusiji su gubili u zadnjem sektrou, čak je Kimi imao prednost u zadnjoj rundi i zadnjem pokušaju u prva 2 sektora i onda uprskao u zadnjoj krivini.
    Ako ovoliko znamo mi kao navijači, sta tek znaju glavni ljudi u FIA ili Mercedesu?



    9

    1
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Gubili su zato jer su brzinu na pravcu išli kompenzirati stražnjim krilom s manje downforcea. Čini mi se da se Maurizio tu pravi malo grbav. Kao, “nismo ništa izgubili na motoru, vidite da imamo dobar top speed”, a to što moraju žrtvovati downforce zbog tog top speeda ne spominje.



      7

      2
      • Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

        Nisu izgubili nego je Mecka dobila na snazi



        1

        1
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Nisu ništa kompenzirali. Upravo suprotno. Imali su krila sa više downforce-a u Sochiju, na kvalifikacijama i na utrci. Samo su u petak na prva dva treninga imali zadnje krilo sa manje downforce-a, ali su ga promijenili u subotu, jer su previše trošili gume. Evo isto kao u Japanu. I opet imaju veliku potrošnju guma…

        Ne znam zašto odjednom imaju preveliku potrošnju guma na zadnjim utrkama. Možda zbog novih nadogradnji. Ali mislim da motor nije problem.



        5

        0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Kimi je imao prednsot u prva dva sektora, samo u odnosu na svoj prethodni pokušaj. Imao je zelena prva dva sektora. Ali svejedno, nisu puno kasnili u tim sektorima za Mečkom. Samo su u zadnjem sektoru dosta kasnili.



      3

      0
      • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

        Istina pastor, sad sam pogledao snimak, u prva 2 sektora je kasnio 0.041s odnosno pola stotinke, bukvalno isto vrijeme.
        Zadnji sektor je bio los. Ili su im gume izasle iz optimalne temperature ili je nesto drugo u pitanju.



        3

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        A treba se još uzeti u obzir da su bili blizu mečkama u prva dva sektora zato što je Hamilton bio brži od Bottasa u prvom sektoru za 0.2 s, a Bottas od Hamiltona u drugom…



        3

        0
  2. Marlboro Alonso1965 Prikaži

    Jedna stara i poznata recenica:”Mito i korupcija.”



    4

    0
  3. Cudno je i to da svi znaju kakvu bateriju ima Ferrari ili bilo tko drugi, zar to ne bi trebalo da budu interne informacije i samo za FIA-u kao i za bilo koji dio, najbolje i konstrukciju bilo kojeg dijela od bilo kojeg tima da javno objave



    3

    0
    • pa u ovom slucaju ispada da su u ferrariju budale. Ja bi lijepo njih sve kao organizaciju tuzio . Na Fiu mislim. Jer ti potrosis vrijeme resurse i novac da ti to sutra netko isprica konkurenciji uz obrazlozenje jer su se ovi zalili pa im Fia pojasnila o cemu se radi. Ja ne znam ako je to legalno a ocito da je jer i dalje to imaju zasto se uopce zna da Ferrari ima 2 baterije i takav sustav. To smije znati kontrola koja kontrolira legalnsot bolida i drugi nitko.



      16

      1
      • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

        Mislim sve što si napisao u zadnjoj rečinici je istina, ali nema veze sa Ferrarijevim gubitkom performansi.
        Bateriju u dva dijela nema nitko osim Ferraria tako da i ako se neko iz FIA-e izlajao džabe kad druge ekipe to ne mogu primjeniti ove sezone.


        0

        3
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @smr201
        zašto teoretski ne bi neki drugi proizvođač primijenio ‘bateriju iz dva dijela’ do kraja ove sezone?
        nema više tokena, pa me zanima na što ciljaš.



        4

        0
      • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

        Isto tako su odali Renoov amortizer mase u nosu bolida, koji se nije vidio a nije bio protiv pravila!
        Zašto to odaju?! Zamislite da su ’14 pokazali Mercedesov motor, pa da svi vide šta tu ima? Kako bi onda Mercedesovi šefovi reagovali?
        Nije pošteno sa ove strane gledišta.



        8

        1
      • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

        @zeko
        Pričalo se o tome čim se doznalo da ovi imaju bateriju u dva dijela, nema vremena za napraviti R&D za ovu sezonu.
        Sljedeće godine možda da, ali ove sezone se ne stigne.


        0

        2
      • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

        Zeko nema vremena da se sve napravi i testira.
        Zato ekipe pred kraja sezone ne donose nadogradnje nego fokus ide na sledeću godinu.



        1

        2
      • Ferrari je jednostavno zaobisao pravilo i sa dvije baterije stekao prednost, to je jasno kao dan… To sta Maurizio izjavljuje da to nije razlog pada performansi LAZE jer lagati u ovom slucaju MORA…

        Alarmantno je da je FIA svima obznanila sta Ferrari radi i kako je konstruirana baterija a to je protivno pravilima…
        Ako su rekli da je baterija legalna onda nitko nebi smio znati o kakvoj se bateriji radi ali na pritisak Merca FIA je stavila dodatni senzor kako Ferrari vise nebi smio koristiti sav potencijal baterije jer sa drugim senzorom ocito baterija postaje nelegalna…
        Uglavno Merc i FIA su u teskoj suradnji da nastete Ferrariju…



        6

        4
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        zahvaljujem na odgovorima. propustili ste ono ‘teoretski’. ;)



        4

        0
      • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

        @ferrari
        Mislim da bi do kraja sezone protivničke ekipe same skužile, ako se dobro sjećam čitao sam da su ostali znali već na kraju 2014. da Mercedes korisiti ulje, a tamo nije bilo nikakvih istraga dakle manje je ljudi bilo in the loop.
        S obzirom da takva postava baterija nije legalna ili ono što isporučuje nije legalno onda nije ni bitno dal ostali znaju ili ne.
        Neće nitko razvijati nešto šta ne mogu koristiti.



        2

        3
      • Krivo. Tech manageri teamova to znaju , vjerovatno ne detalje, ali znaju. Dakle, Ferrari ima 2 baterije i to je prihvaćeno i tolerirano kao specifičnost. No, o ugradnji dodatnog senzora javnost nije znala, a nije niti trebala znati. Da li je ugradnja drugog senzora prouzročila nekakve radnje koje su doprijnijele da 2 baterije nemaju utjecaja vjerovatno znaju samo u SF. Sa druge strane ako 2 baterije nisu zabranjene i ta je tehnologija donijela prednost na nekim utrkama onda je to samo inovacija koja je donijela prednost i zašto je ne bi koristili do isteka sezone, a konkurenti neka istražuju i neka ugrade 3 baterije, a FIA onda neka razmišlja o ogrančenjima za 2019. Ako je MP Team opet napravio neke poboljšice u skladu sa pravilma onda nema beda. Prava istina ostati će javnosti nepoznata. Ono što je meni fascinatno kako je moguće da RBR odjednom na dvije posljednje utrke ima pace ravan Ferrariu i to sa Renaultovom pogoskom jedinicom. U tajnama je draž, hehehe.



        2

        0
  4. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Na aparatima svi koji su se izivljavali komentarima kako je cijeli svijet protiv Ferrarija i kako je novi senzor “srusio” totalno perfomanse bolida :).

    Šalu na stranu , drago mi je da je ta dilema rijesena da se ne spama sa teorijama zavjere.



    6

    3
    • A sta bi Maurizio trebao reci da su izgubili performance zbog drugog senzora?
      Pa naravno da je to razlog… Samo je problem u tome sta je FIA svima obznanila o kakvoj se bateriji radi tj automatski se odaju povjerljive informacije o dijelu PU…



      5

      7
  5. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Ne mogu se sjetiti za Singapur, ali za Sochi je istina da su gubili najviše u sporim krivinama. Dok su na pravcu bili tu negdje, iako su imali postavke sa više downforce-a.



    2

    0
  6. Marlboro M_M 1983 Prikaži

    Mercedes je od Australije najbrža momčad nikakvi senzori nisu presudni za prvenstvo jednostavno su oni uvijek korak ispred, a ostali bi se trebali zapitati zašto su dozvolili da se usvoji pravila i motor koji su oni razvijali puno prije ostalih !



    7

    7
    • da ti negledas neki drugi sport? Od austrije?hahahha


      0

      3
    • Marlboro AMG Donator Prikaži

      Je li najbrza ili nije tesko je raspraviti, mislim da je Ferrari imao brzi bolid na isto onoliko utrka koliko i Mercedes, odnosno “cista brzina” koja izlazi iz bolida je par utrka bila na strani jednih par utrka na strani drugih.

      Ali…

      Mercedes je od pocetka ove sezone bolja momcad, zato se i trenutno nalaze na prvom mjestu kako u vozackom tako i u konstruktorskom poretku. Bilo nekom krivo ili ne, to je jednostavno tako.



      4

      2
      • Marlboro M_M 1983 Prikaži

        Oni su bolji od 2014 i bit će bolji sve dok su ova pravila jedino ako sljedeće godine Honda ubaci dobar motor u RBR!



        1

        0
      • Renault Renault_F1_team Donator Prikaži

        Stvarno misliš da Honda može napraviti tako JAK i IZDRŽLJIV motor da Red Bull može osvojiti prvenstvo. Stvarno nemam ništa protiv Honde, ali to je isto kao da kažeš da će Anderlecht osvojiti Europa Ligu ove godine. Inače dubrovčanin sam i ponosan dinamovac, kao i svi moji sva ova desetljeća!!



        1

        4
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @rf1
        Jako loša usporedba.



        2

        0
      • Honda je inace svjetski no1 u proizvodnji motora. Hibridi su im bili strani pojam a ocito su i upali u sivilo Mclarena. Ali ako mislis da je Renault kroz povijest veci brend i bolji proizvodac motora od Honde onda pojma o Hondi nemas. Honda je izgradila svoje ime na vtec motorima koji su se vrtili do 9000 u min a bili nepoderivi. 3 Honde sam vozio do sada i okrenuo preko 700 000km sa njima. A vjeruj mi auti nisu vozeni 120kmh po autoputi. Ganjani su i motori su nepoderivi. Naravno to se nemoze porediti sa F1. No i u F1 je Honda nekada harala. Ovo su neka druga vremena i nema ni jednog razloga zasto Honda ne bi uspjela. Ostalim zar ti stvarno mislis da su ovi u RB u budale?



        3

        0
  7. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Arrivabene poriče da je dodavanje drugog senzora utjecalo na očigledan pad Ferrarijevih performansi u posljednjih nekoliko utrka.

    Ako je ovo istina, onda nije Ferrari ništa izgubio već je Benz dobio.
    Možda taj novi Benzov ovjes?
    Međutim, apsolutno nebitno.
    Odmah prijava, pa neka malo idu inspektori do Benza.
    Čisto neka im smetaju i malo pokvare pobjedničko slavlje.



    5

    0
  8. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Ma mercedes je samo skuzio sta radi ferkan…pa ljudi moji Allison i Sassi su u Mercedesu a ferrari koristi taj koncept jos od 2014te ako se ne varam…rijeci su suvisne


    0

    0