Izdvojeno

Nasljednik Ecclestonea je… Christian Horner?

Piše: Luka Maloić

Prije 7 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Christian Horner, Bernie Ecclestone

Christian Horner, Bernie Ecclestone

U F1 paddocku se već naveliko priča kako vrijeme Berniea Ecclestonea polako dolazi kraju – ili bi tako neki eminentni igrači htjeli – no priča se zakotrljala i neka imena su isplivala na površinu.
Imena izglednih kandidata koji bi bili sposobni preuzeti čelnu poziciju F1.

Priču su pokrenuli, tko drugi, nego Britanci i njihov medijski stroj. Kevin Eason iz The Timesa tvrdi da je 84-godišnjak nije spreman krenuti u 21. stoljeće sa ostalima i da ga treba smijeniti prije ili kasnije. Priču je začinio komentarom da bi svoju poziciju Bernie trebao prepustiti Christianu Horneru. Točnije, povući ga iz Red Bulla i dati mu ključeve sporta. Razlozi su Christianova mladost, modernost u trendovima i smisao za posao.

Britanskom novinaru nije palo na um da će o Bernieu i njegovoj sudbini ipak prvenstveno odlučivati – njegovi dioničari, ljudi koji mu daju svoj novac na povjerenje i koji žele oploditi svoj nagomilani kapital o čemu smo pisali u kolumni o Ecclestoneu.

Jonathan McEvoy iz Daily Maila, također misli da je 41-godišnji Horner pravi čovjek za taj posao.

“On je inteligentan, relativno mlad, pun energije, sjajnih verbalnih vještina, uspješan, diktator slobodnih misli – upravo što F1 treba. Horner se dokazao kao šef Red Bulla. Postavljanje Hornera kao nasljednika, za Berniea, bio bi sjajan potez za okončati karijeru.”

Je li Horner pravi čovjek za taj posao i tko je uopće pokrenuo ove glasine? Tko u svemu vidi interes i priliku?

Komentiraj

2 komentara

  1. Šta će nam Horner, da ukine aero tunele čim dođe :prcnjau:

    Pa zna se već par godina da su Bernie i Horner bliski, čak su bili zajedno na odmoru na Jadranu. :D
    Ne bih me iznenadilo kada bi do toga došlo, i to uskoro.


    0

    0
  2. Horner je svakako najadekvatniji za tu poziciju, ako ne za tu poziciju onda barem za toliki utjecaj u F1. Dream-team kombinacija za vodeće pozicije u FIA-i i CVC-u bili bi Arrivabene (njega bi radije stavio u ovaj medijski žanr CVC-a) i Horner (više je u racingu što se tehničke strane tiče, pa bi dobro došao za motosport u globalu.. znači FIA). Mislio sam baš tu nekako ugurat Brawna, no on mi se čini kako preveliki autoritet, mislim da bi u tom svijetu dosta toga uništio i otjerao svojom politikom.. izvrstan je autoritet (recimo Gestapo starog kova) no pitanje je kako bi se to odrazilo na sport kao takav.. jedno je tim, a drugo je sport u globalu sa hrpa usijanih i svadljivih glava, on ima uber-ego i mislim da to nebi funkcioniralo u nikakvom pogledu nekakvih pregovora i dogovora.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni