F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hulkenberg brani odluku Renaulta oko taktike u Q2

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iako Nico Hulkenberg priznaje da je Renaultova odluka da ne voze u Q2 na jučerašnjim kvalifikacijama za VN Rusije učinila poslijepodne “dosadnim”, Nijemac smatra da je to bila ispravna taktika.

Zbog kazni koje ih očekuju na gridu, Red Bullovi Daniel Ricciardo i Max Verstappen te Toro Rossov Pierre Gasly nisu izlazili na stazu u Q2, a u tome su im se priključili i vozači Renaulta.

Francuska momčad donijela je takvu odluku jer kazne za ostale vozače znače da će Hulkenberg i Carlos Sainz startati s 11. i 12. pozicije.

Bez obzira na to što ova odluka znači da imaju slobodan odabir guma za start današnje utrke, mnogima se Renaultova taktika nije svidjela.

“Bilo je jako dosadno,” komentirao je Hulkenberg.

“Obično ne želiš raditi ovakve stvari u kvalifikacijama, ali ponekad moraš igrati na taj način. Morali smo odabrati ovu taktiku kako bi bili u boljoj poziciji u utrci.”

Renaultov šef Cyril Abiteboul također brani taktiku svoje ekipe.

“Pomalo neobično i čudno što dobrovoljno nismo dali sve od sebe.”

“Ovaj događaj govori nešto o cijeloj situaciji s kaznama, gumama, njihovoj degradaciji i pravilu da morate startati na gumama iz Q2. Ako ništa drugo, šalje poruku ljudima koji određuju pravila.”

“Već neko vrijeme pričamo o mogućnosti ostvarivanja 11. i 12. mjesta u kvalifikacijama zato što je poprilično očito da je to prednost. Ovog puta nam je to uspjelo zbog mnogobrojnih kazni,” zaključuje Abiteboul.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Ljudi se popišali na pravila, iskoristili situaciju, …, sve regularno. Sutra vrlo moguće da profitiraju u odnosu na ove što su prošli u Q3 na hyperu.



    11

    0
  2. Ferrari jura718 Prikaži

    ne znam čemu sva ta frka, ljudi su majstorski iskoristili situaciju, svaka im čast na tome



    9

    0
  3. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Sve je regularno, čudi me samo glupost ostalih.



    3

    0
  4. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Greska je bila sta se ovi drugi nisu na softu kvalificirali zadnji tren i sjebali in sve


    0

    2
  5. Aston Martin PharaohAthem Donator Prikaži

    Zna li netko odgovor na ovo pitanje:
    Iako se to do sad nikada nike desilo, sto bi bilo kad u Q2 6 ili vise vozaca ne bi napravilo vrijeme? Tj, tko bi u tom slucaju isao u Q3?
    To sam se zapitao kad su jucer ovi iz renaulta donijeli odluki da nece izlazit, sto bi bilo da je jos jedna ekipa donijela talvu odluku?



    2

    0
  6. Odlicno ! Neka su iskoristili ponudjeno, a ujedno pokazali glupost kazni startnih pozicija.
    Cemu se trgat, jurit i pokusavati napraviti sto bolje vrijeme i osvojiti cim bolju startnu poziciju kad ce takoionako szartati odostraga.



    3

    1
  7. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Interesting tactics Renault.



    2

    1