Stoffel Vandoorne vjeruje da njegova karijera može ići u smjeru Kevina Magnussena koji je nakon otkaza iz McLarena nastavio karijeru u Formuli 1.
Podsjećamo, Magnussen je nakon 2015. godine i samo jedne sezone u McLarenu dobio otkaz, te se našao bez vozačkog mjesta. Zatim je otišao u Renault, a onda u Haas.
“Osjećam da imam podršku od velikog broja ljudi u paddocku. Recimo da shvaćaju kakva je situacija bila tu u McLarenu,” kaže Vandoorne.
“Pitajte Kevina, on je bio u sličnoj situaciji i mislim da mu je zaista godio novi početak. Radujem se sličnom scenariju. Htio bih imati novi početak i vidjeti što budućnost nosi.”
Prošlo je deset godina otkad je McLarenov vozač osvojio naslov, ali to nije toliko zabrinjavajuće koliko pad u formi od 2013. godine.
Magnussen je postavljen u ulogu rezervnog vozača putem e-mail poruke, kako sam tvrdi, a bez obzira na tešku godinu u Renaultu – sad je procvjetao u Haasu. Vandoorne, bez obzira na sve, ne želi kriviti momčad:
“McLaren je došao u ranom stadiju moje karijere.”
“Pomogli su mi kroz GP2 i kroz Super Formulu u Japanu. Pružili su mi priliku da dođem u Formulu 1 i na tome ću im uvijek biti zahvalan.”
“Vozačko tržište je bilo malo neobično, a sjedala nestaju svakog dana, recimo.”
“Šanse za iduću sezonu su vrlo male, ali dok sve nije riješeno – nastavljamo s razgovorima i dajemo sve od sebe. Samo to možemo učiniti u ovom trenutku.”
Ako se poželi okušati u drugim serijama, Vandoorne je dobio poziv Dale Coyne Racinga da dođe u IndyCar iduće sezone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam siguran kako gledati na njegove rezultate u F1. S jedne strane je razmak u odnosu na Alonsa u kvalifikacijama mali(osim u zadnjim utrkama) dok u samoj utrci uglavnom izgleda blijedo. U ove dvije godine je skoro pa neprimjetan. U izjavama počitički korektan, čak i nakon vritnjaka od strane McL-a. Mlako, mlako i opet mlako. Da, bolid je loš. Da, odnosi u ekipi su poljuljani. Sve u svemu, ekipa izgleda nepovezana. Loša struktura, gluhi telefoni među odjelima ili nešto treće….nebitno je. Da li će Zak i restrukturiranje ekipe uroditi plodom, znati ćemo do kraja 2020. Možda i prije. No,nikako se ne mogu oteti dojmu da Stoffel nije bio na visini zadatka. A u posljednjim utrkama izgleda potpuno demotivirano. U jednu ruku razumljivo. Možda stvarni proradi u drugoj ekipi, no ta druga prilika…..jako teško. Nema u tom sportu milosti. Ocon, Wehrlein, Di Resta…da ne nabrajam dalje. Kako bilo, želim mu uspješnije utrkivanje gdje god vozio.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Niti smrdi niti mirise. Od svih koji odu ove sezone, on će najmanje falit.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dečko ako nije siguran ili nema zlatnu sponzorsku polugu neka dobro razmisli prije odbijanja ponude DC Racinga za Indy jer propuštaš uživanje , a godine brzo idu.. Niti FE nije za odbaciti ali su sva sjedala za ovu sezonu zauzeta..
1
0