F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Newey o Vettelovim slabostima: Bit će mu vraški teško osvojiti naslov

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Adrian Newey kaže da bi Vettela njegove “glupe pogreške” mogle koštati naslova, te da će biti “vraški teško” stići Hamiltona osim ako Britanac ne bude odustao iz neke utrke.

Vettel je prošlog vikenda u Singapuru mogao samo gledati kako Hamilton odmiče na 40 bodova prednosti, a unatoč pretjecanju Maxa Verstappena na početku utrke – čak je i drugo mjesto izgubljeno nakon loše strategije Ferrarija.

Nije to prvi put da Vettel i Ferrari griješe ove sezone, a protiv nevjerojatno preciznih Hamiltona i Mercedesa na taj način će biti nemoguće vratiti se u borbu za naslov.

Adrian Newey komentira Vettelove slabosti:

“On radi nevjerojatno marljivo i ponekad je previše ustrajan. Teško ćete naći ikog tko je više samokritičan od njega,” kaže Newey.

“Ako ima slabost – onda bih rekao da ponekad radi glupe pogreške koje se dogode u vrućim trenucima. Ako vodi utrku – skoro je nepobjediv. Ali u direktnim duelima ponekad pogriješi.”

“U sportu, kao i u životu, ljudi se različito nose s pritiskom. Za trkaće vozače to može biti pogotovo teško. U bolidu nije odgovoran samo za sebe već i za cijelu momčad i garažu, sve je to na njegovim ramenima.”

“Neki vozači ne mare za to. Pogledajte naprimjer Fince Kimija Raikkonena ili Miku Hakkinena. Ali, imate vozači koji pred kraj sezone osjete pritisak naslova. Što više vozač radi – to veći pritisak osjeti.”

Red Bullov dizajner smatra da će Vettelu sad biti vrlo teško uhvatiti Hamiltona:

“Ako to želi – morat će se dogoditi barem jedno odustajanje s Lewisove strane. U protivnom će biti vraški teško.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

47 komentara

  1. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    I Botas je finac!



    1

    1
    • Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

      Ali Kimi i Mika su WDC!



      2

      0
      • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

        Lako je njima, oni su vozili najjače bolide kad su osvajali titulu.



        1

        0
      • Pierre Gasly Perica9 Prikaži

        Bottas je prošle godine imao najbolji bolid , pa gdje je završio?



        4

        0
      • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

        Zoka, Kimi je titulu osvojio u 2 po brzini bolidu te sezone. McLM je definitivno bio najbrži bolid 07 i 08. Dok svi drugi prvaci u zadnjih 20 godina su imali najbrži i najbolji bolid u sezoni kad su osvajali titulu.



        4

        4
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        McL nije bio najbrži bolid 08. Te godine je Ferrari bio najbrži bolid.



        1

        2
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Nisu svi @Ciki ;)


        0

        0
      • Perica9 … odlično pitanje , a odgovor je … na 3. mistu sa 12 bodova manje od seba i 58 bodova manje od kolege LH . iz ovoga je očito da si u pravu jer da je u pitanju najjači bolid onda bi VB osvojia titulu , a ovako je osvojia lewis koji nije vozija najjači , najbolji bolid :) :) :) a jesi li moga npr u svoju “jednadžbu” kojom ukazuješ kako je komantar zoka “Lako je njima, oni su vozili najjače bolide kad su osvajali titulu.” pogrešno gledanje uvrstit neke parametre ? npr da je 2017 . bila rookie sezona VB u mercedesu i da je vjerovatno postojala razlika u vožnji williamsa i mercedesa ? da je 2017 . bila 4. sezona LH u timu i da je konstantno moga “vršit prilagodbu” na bolid koji je kroz te sezone evoluirao šta VB nije moga ? i ono možda najbitnije … da je VB vozija i bolje , da je moga ugrozit LH bi li mu dopustili da pobjedi i “odnese” titulu njihovom šampionu ? jer npr NR je ima duži staž u mercedesu od LH pa se mora “otelit” da osvoji titulu jer su u timu bili malo naklonjeniji englezu . da si ovo “uvrstija u jednadžbu” možda bi ti rezultat izaša drugačiji pa svoj komentar ne bi ni napisa ;)


        0

        0
  2. Jenson Button senad22 Prikaži

    Ako itko to moze onda je to vettel,hamilton je dobar ali nije nepobjedljiv vidjeli smo to vise puta puca i on pod pritiskom samo je do vettela da ga stavi u tu poziciju.



    9

    8
  3. Nelson Piquet Piquet Brabham Prikaži

    hahaha čovjek 10 god ne daje nikakve izjave i onda daje komentare o švabi fetlu…..pih britanska mašinerija ne može podnijet da imaju konkurenta a kamoli da golden čajldu odnese neki naslov……sve poluge će upregnut…ne muči ga ni b ni c ni a spec motora ni odlazak rica u renault…….ufffff……nije lako švabi…e tek sad mu iskreno želim da ih ušutka



    9

    15
  4. Fetel moze samo pobediti ako ima brzi bolid za 1 sekundu u odnosu na konkurenciju( primer Red Bulla pre par godina). Ako imaa jednak bolid ili malo brzi u odnosu na protivnika sto je slucaj ove godine onda su mu sanse za pobedu jako male. Bolje taj auto ustupi Alonsu, Rikardu, Verstapenu.

    0 0



    6

    18
    • Sebastian Vettel 5 ZamaF1 Prikaži

      Isti onaj Alonso koji je upropastio sanse 2007. i 2010.???
      Isti onaj Ricciardo koji ne more prismrdit Verstappenu???
      Isti onaj Verstappen koji se u prosjeku svaku drugu utrku slupa( cak i uz sve svoje greske Verstappen, kojih ima masu vise nego Vettel, je isprid Ricciarda)…



      10

      9
      • Od kad to Riciardo ne moze prismrditi verstapenu? sad kada mu je zadnje 3 trke krepo auto i od kad je objavio da odlazi pa vise nije ni blizu isti tretman u ekipi ili mislis na prosle sezone gdje ke max igrao destruction derby a ovaj uredno brisao pod njime.



        5

        2
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Od kad to Riciardo ne moze prismrditi verstapenu?

        Od VN Monaka.
        I nema veze sa odlaskom.



        2

        3
      • Sebastian Vettel 5 ZamaF1 Prikaži

        Ni blizu isti tretman? Sta, bice su mu skinuli krilca s bolida pa ne more brzo vozit? Max ga uredno dobiva od Kanade u kvalama i u utrci…cak i pred kraj prosle sezone je se to vidilo…kada vozi kako zna i umije (bez sudara i glupih incidenata), Ricciardo mu nista ne moze.



        3

        3
      • samo ti zivi u tom uvjerenju…. zanimljivo je to da sada je najednom Max bolji nakon objave o odlazku u Renault. Zanimljivo je kako Riciju gore novi motori jedan za drugim. A bilo je jis takvih obrata u momcadskim odnosima kroz povjest gdje bi jedan vozac kada bi objavio da odlazi najednom postao losiji od ovog drugog. Nema ga od Monaca a kada ga je bodovno presao? Ispao je na spa zbog sudara. Na Monzi Austriji i Njemackoj je odustao zbog kvara. Imao je i grid kazne gsje je kretao sa zacelja. Max je odustao ako se nevaram u madarskoj zbog kvara i velikoj britaniji svojom greskom nakon sudara sa riciardom iza kojeg je inace do sudara bio. Znaci Riciardo je vodio uvjerljivo u pocetku godine , i nakon Monaca Riciardo je odustao 4 puta Max 2. Sveukupno gledano zavrsili su skupa nakon monaca utrku u kanadi i singapuru. Max je tu bio bolji no omjer odustajanja i kvarovi te grid penalty bi itekako trebali biti u toj analizi. Jer da je Riciardo zavrsio jednak broj utrka bez kvarova bio bi on jos uvjek bodovno ispred Maxa. i To jos pogotovo sada kada je cijela ekipa iza njega.



        3

        1
      • neda mi se nekoga uciti nesto tko je slijep i nevidi. Ajde pozz….. procite povjijest F1 i sto se kada dogadalo pa vam mozda bude jasnije i dari cu vam smjernicu Grosjean Kimi Lotus 2012…. Uzivaj



        1

        1
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Opet …
        Nema veze sa odlaskom.
        Ricciardo je donio odluku nakon VN Mađarske.
        Daj mi logičan razlog, zašto bi ekipa sabotirala Riccarda?
        Max je bio brži od Riccarda svaki vikend od VN Monaka. Bez obzira na DNF.



        5

        1
    • ljuba7… ne vide ljudi ka šta ti vidiš kako je lako istinu spoznati tj da sebu za pobjedu treba 1 sec brži bolid od konkurencije , a ako nije tako onda ga “nema” na stazi . odličan primjer ti je RB samo…. RB NIKAD nije bija NAJBRŽI bolid . ova rečenica mi je jako simpatična i ukazuje na tvoju “analitičnost” … “Ako imaa jednak bolid ili malo brzi u odnosu na protivnika sto je slucaj ove godine onda su mu sanse za pobedu jako male. ” možda da si malo pažljivije gleda rezultate seba ove sezone jer nju spominješ u ovoj rečenici MOŽDA bi primjetija da seb ima 5 pobjeda , a LH , glavni pretendent na titulu 2018 . ima 7 pobjeda u 15 trka tj tek 2 više ;) njih dvojica zajedno 12 , tek 3 pobjede su “prepustili” ostalima , 2 X ricciardu i jednom maxu . virujem da ti imaš objašnjenje za ovih 5 sebovih pobjeda tipa … bar 5 X je ove sezone ima 1 sec brži bolid na što bi se svaki ozbiljniji ( a da ne spominjem one ozbiljne koji par desetljeća prate i poznaju F 1 ) gromko nasmija … do suza :) :) :) ovo o ustupanju auta alonsu , ricciardu , maxu izaziva dodatno smijanje jer se tvoj “prijedlog” zasniva na špekulacijama . btw , fernando je 2010./12. ima bolid koji za RB nije zaostaja 1 s po brzini pa je li osvojia titulu ? pogledaj tablice 2012. … posli 13 trka FA je ima 39 bodova više od seba i ? je li ih uspija “sačuvat” i osvojit prvenstvo ? “moje” tablice “govore” ne ;) a možda je 13 trka ferarri FA bija brži , a preostalih 7 je sebov RB bija 1 s brži ? :) :) :) ne treba se seba volit ali ne treba ni pisat gluposti ako ti njemac nije drag ka vozač . ako se želi pronač razloge ovog neuspjeha onda ih je lako pronač u greškama samog seba i/ili tima , a ne pričat o njegovoj nesposobnosti da pobjedi ako nema bolid 1 s brži od konkurencije jer … bi li neko moga napisat da je LH svoje titule u mercedesu osvaja samo zato jer mu je bolid bija 1 s brži od konkurencije pošto je u McL osvojia tek jednu titulu ? moga bi i to bi donekle bilo bliže istini od ovoga šta ti pišeš za seba jer merc je dominantniji ovih “turbo sezona” nego šta je RB bija u vrime kad je seb osvaja titule . no uz brzinu , dominaciju mercedesa pobjedama , titulama je “nešto malo” pridonijela i vještina LH isto ka šta je vještina seba pridonijela titulama seba/RB ……



      4

      1
      • Fernando Alonso Lux14 Prikaži

        RB NIKAD nije bija NAJBRŽI bolid

        :shock:



        1

        1
      • Lux14 … evo i ja sam šokiran jer valjda je trebalo pažljivije pratit F 1 u eri o kojoj pišem ( 2010. – 2014. ) pa bi se možda saznalo i shvatilo ( a neke stvari su bile tako očite ) da je RB je u eri V8 koristija tkz “baby KERS” ( ušteda na težini ) bija nešto slabiji i sporiji od konkurenata ali je ima savršenu harmoniju motora i šasije . zato i jesu “ubijali” konkurenciju 4 sezone uzastopno . razlika je u biti najbrži i biti najbolji zbog “kompletnog paketa” . npr TR , FI ili williams su znali biti najbrži u speed trap – u pa kakve su koristi imali od toga u trkama . RB je na nekim stazam u FP prolazija neke šikane punim gasom sa OTVORENIM DRS – om , a navedeni ni sa zatvorenim to nisu mogli ;) šta bi ti više volija .. veću brzinu na pravcu ili veću brzinu sa boljom trakcijom na izlasku iz šikana i stabilnošću na kočenjima ? ja ovo drugo ;) to je RB ima dok drugi baš i nisu pa im je bila za kur max brzina . i danas se zna desit da williams ( iako kompletno loš ) ili FI budu među najbržima na FP dok RB često “struže” po pisti , iskre lete na sve strane ( to si valjda zapazija ) zbog podešenosti više down forca pa šta ? imaju li u trci ti brži koje navodim neku korist u konačnici ?



        1

        1
      • Fernando Alonso Lux14 Prikaži

        Pod najbrži bolid se podrazumjeva kompletni paket ako već pričamo u sekundama (šta ovaj bulazni da su bili 1 sec brži), tj da taj bolid završi krug brže od svih. Kakve veze uopće ima straight line speed? Nikakve, ako i šta sam kažeš. Stoga to uopće nije bitno u ovoj raspravi. To šta RB nije dominirao speed trapom ne znači da nije bio dominantan, što je, jer je rasturao u drugim segmentima. Iako nikad nisu bili brži od ostalih za 1 sek.


        0

        1
      • Lux14… čini li mi se ili si se malo “pogubija” ? jesi li pročita ovo u mom komentaru “….nešto SLABIJI I SPORIJI od konkurenata …” , sad sam istaknija pa možda …. kakve veze ima “straight line speed” ? pa valjda je onaj koji tu postigne najveću brzinu i najbrži samo jbga , staza se sastoji i od šikana . kad ih ne bi bilo onda RB sigurno ne bi po brzini bolida pobjeđiva šta bi valjda značilo da nije najbrži ka šta se tvrdilo pa je zbog toga bitno kad repliciran ljubi7 na njegovo o brzini RB prije par godina ( kako je napisa ) . ka i tada i ove godine je renaultov motor slabiji , sporiji od mercedesovog i ferrarievog ( ili misliš da nije ? ) pa su ipak uspili ostvarit 3 pobjede . btw , nigdi nisam napisa da RB nije bija dominantan zato šta nije bija najbrži , dapače moj drugi komentar “objašnjava” zašto su bili NAJBOLJI , NAJUSPJEŠNIJI iako nešto slabiji i SPORIJI od konkurenata .



        1

        0
      • Fernando Alonso Lux14 Prikaži

        Ja se nisam pogubija sigurno. Ajmo jednostavno- RB nije imao najveću max brzinu- dakle po tome nije najbrži (u km/h). Ali, RB je rasturao u zavojima i na kraju bi najbrže dovršio krug (sa svim zavojima i ravnicama) – dakle, možemo reći da je RB bio najbrži (u sekundama). A nećemo reći “RB ima najbolje krugove” nego “najbrže”. Nisam shvatia na šta si mislija na prvom komentaru (al si mi ti nedavno reka da ti sve kužiš pa mi je drago za tebe), sad kužim, slažemo se, nema problema, mirna bosna. Ne triba kontrirat



        1

        1
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Kakvo je onda Webber tek smeće od vozača kad sa 1 s bržim bolidom nikad nije uzeo ni drugo mjesto…



      1

      0
  5. Ferrari AMG Prikaži

    “Pritisak”- Primas 20M €, 4x si do sada bio prvak, imas osigurano mjesto u jednoj od najboljih momcadi.

    Kakav tek onda “pritisak” ima npr. Ocon ?



    6

    10
    • Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

      Pa upravo to sve što si nabrojao je izvor pritiska. Ne kužim problem?



      9

      0
      • Ferrari AMG Prikaži

        Pa sta ce se to dogodit s Vettelom ako ne osvoji ovu sezonu? Manje-vise nista…
        Kako je molim te to veci pritisak ? Bio prvi ili zadnji, ovu ce godinu uzeti cini mi se 25M €, sljedecu sezonu se ne mora brinuti za mjesto u Formuli 1, mislim da veci pritisak na sebi ima onaj koji to mjesto jos nije osigurao. A i da u nastavku karijere Vettel ne osvoji nista, bit ce upamcen kao jedan od najboljih vozaca koji su prosli kroz Formulu 1 i kao cetverostruki pobjednik iste! Dok za razliku, spomenut cemo malo Wehrleina, momak se pokazao kao dobar vozac, a gdje je sad? Kladim se da je on zadnjih par utrka imao vise “pritiska” nego Seb sada i do kraja sezone.



        2

        3
      • Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

        Ako Vettel ne osvoji naslov sa Ferrarijem, brzo će crvenima on dopizdit, a pritisak kad znaš da si imao bolji bolid a izgubio (najvjerojatnije) naslov je nevjerojatan. Ferrari je momčad koja nosi najveći mogući pritisak sa sobom, milijuni navijača žive za tu ekipu. Vjerujem da su i Wehrlein i Ocon bili pod velikim pritiskom, ali meni to nije usporedivo.



        7

        2
      • Ferrari AMG Prikaži

        @Multi 21

        Navijac si Sebastiana Vettela i zbog toga mogu razumjeti tvoje neslaganje jer je tesko biti objektivan prema nekomu koga favoriziras…

        Pa neka im i “dopizdi”, opet ce bit pozeljan u drugim ekipama.
        Najbolji bolid je imao samo dio sezone (bolid nije jedini faktor koji osvaja sezonu), mislim da ce nam to pogotovo bit jasnije u narednim utrkama.



        2

        6
      • stari moj de mi reci koliko imas godina dok tako razmisljas? Pa bas oni koji se nebore za naslov nemaju pritisak ni blizu kao nlr sada Vettel. Onoc je odlicam vozac koji nema mjesto nagodinu pa kako god vozio. No ono sto si gore sve naveo upravo stvara pritisak. Btw da je sve u parama onda bi svi vozili kao da ih b… k….! Evo tako vozi Kimi godinama i ide pa pa. Imas krivo poimanje pritiska. Mladi vozaci se moraju dokazat voznjom da zasluzuji mjesto nagodinu . Eto no ni to nije garancija kao kod Ocona. No ni blizu nema pritisak netko tko vozi za FI na granici bodova i netko u koga kamere negledaju cijelo vrijeme. Vettel prvo i osnovno ima ogroman pritisak jer je dobio alat u ruke s kojim se itekako moglo do naslova a trenutno je jako daleko od toga. A pritisak je jos veci jer vozi za Ferrari kojem jedino 1 mjesto znaci nesto. Sve ostslo je neuspjeh i protracena godina. Vettel je nazalost i lani u singapuru odradio kriminalni start i prelomio sezonu sebi -25 bodova a Lewis profitirao sa +13 samo na toj stazi. Slicno se dogodilo u njemackoj i on zna da je vecina te razlike u obje sezone nastala zbog njegovih glupih poteza u kljucnim trenucima.



        4

        5
      • Ferrari AMG Prikaži

        @Alonso1983,

        Stari moj…

        Balas, a ne vezes



        2

        4
      • eto ti ga vezes… sad bi rekao sta. Te teorije tvoje su ????? ne zelim uopce komunicirati s tobom…. pozz ( zaobidi me ubuduce)….



        2

        2
      • Alonso1983 …. čitam tvoje obično razborite komentare pa ovo ne mogu shvatiti “Pa bas oni koji se nebore za naslov nemaju pritisak ni blizu kao nlr sada Vettel. ” znači ako si sve odradija u nižim kategorijama , ako si se “satra” da postigneš cilj kokpit bolida F 1 zbog čega svi ti mladci voze karting pa idu prema jačim kategorijama nemaš pritisak kad shvatiš da cilj koji si konačno dostiga ( a konkurencija je jako žestoka , dosta ih žarko želi šta i ti ) gubiš , a hoćeš li se ponovno vratit u F 1 je pitanje … nije da osjećaš nekakav pritisak ? dobro ako si u pravu onda mi nije jasno zašto se vozači van bodova koji su npr 15. bore da osvoje npr 14 . msto ( ako ne mogu bolje ) kad ono ne donosi ništa , 0 bodova ? zašto te borbe znaju bit “ljute” mada se rijetko prikažu tokom prenosa trka ? za kur*evo zdravlje ili zbog pritiska da ih ne “frknu” iz F 1 pa da im sav prethodni put do dolaska u F 1 ne padne u vodu , bude uzaludan ? ja mislim zbog pritiska koji je tom “manjim vozačima” možda ravan ili
        tek nešto manji pritisku koji imaju oni koji se bore za titulu . otkazom bi njihov san bija uništen ,a naravno da si pod pritiskom , stresom ako i kad vidiš da ti san visi o niti , rasplinjuje se …..



        2

        1
      • Avalon ma tko kaze da nemaju pritisak? Imam i ja pritisak na svom poslu da obavim nesto sto je u planu. No mjeriti pritisak borbe za naslov s pritiskom vozaca koji je neka zlatna sredina trenutno odnosno vrlo dobar talent nema smisla. Jedan sjedi u ekipi koja je nakon 10 god napokon sklepala bolid za titulu i svojim greskama si nabio jos vec pritisak bas zbog te spoznaje. A kad pricamo o Ferrariju kojem je sve osim pobjeda i titula promasaj pritisak je jos veci. No gledati to koliko dobije tko para i da ih na kraju dana sve boli uho je zbilja smijesno kao u slucaju AMG-a. Imaju oni svi pritisak rezultata no Onon je priliku opravdao a mjesto nema iz drugih razloga pa ako i napusti F1 vjerovatno ce dobiti priliku kad tad. Vettel ako uprska ove i iduce godine mozda vise nece dobiti uopce priliku da se biri za naslov jer is Rba je otisao a ako ode iz Ferrarija kuda ce? Ili da skratim pricu ovako. Ocon je opravdao priliku i vjerovatno ce imati svijetlu buducnost. Vettel vec 2 godinu grijesi u kljucnim trenucima u borbi za naslov a placen je kud i kamo vise nego ocon isl vozaci samim time su i ocekivanja veca. Veca ocekivanja-titule i pobjede-ogroman pritisak. A kao sto sam rekao kad se doda tome da je zaostatak za Lewisom velikim djelom njegova krivica plus Ferrari to je nemjerljivo sa Oconom isl vozacima. I Vettel se je potrgao da dode do tu di je kao i ostali. No Ocon tek treba doci na taj nivo u buducnosti. Na kraju krajeva pamte se pobjednici i prvaci a ne gubitnici. Ocon trenutno nije u toj igri samim time ni blizu nije pritisak toliki na njemu. Po meni je po tom pitanju daleko veci pritisak na vozacima kao LS kojem stsri razbacuje milione da sin ima priliku. A na njemu je da nerazocara oca i ulozen novac. Svatko ima pritisak da uspije no odredene stvari imaju vecu medijsku paznju a druge daleko manju. Oconu nitko nece zamjeriti ako zavrsi 8,9,10 u prvenstvu dok Vettelu ce drugo mjesto itekako biti los rezultat.


        0

        1
    • James Hunt turbo Prikaži

      Pritisak – 31 godina, bolid ravnopravniji s rivalnim nego prije, 40 bodova zaostatka 6 utrka do kraja , reputacija na vagi, ispucao kvotu za greske

      Ocon vjerojatno na sebe stavlja pritisak, ali njegove rezultate, zaostatak u kvalifikacijama i poziciju u svakoj utrci ne mjere svi mediji i gledatelji svijeta.



      3

      2
  6. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Vettel je definitivno glavni faktor što Ferrari može konkurirati Mercedesu, no to je definitivno težak teret za jednu osobu. Ferrari je poseban slučaj i po meni žrtva svojeg imena.. u biti svi koji tamo rade su žrtve tog imena i nacije. Po meni vrlo nezdrava atmosfera.. sigurno bi mu bilo puno lakše raditi u timovima tipa FI, Mer i RB… gdje u pravilu vozači rade samo ono za što su plaćeni.



    12

    10
    • Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

      Samo je trebao pobijediti ili barem osvojiti 18 bodova u Njemackoj. To isto vrijedi za Monzu. Recimo nek je bio P3 to je15 bodova. Znaci recimo da je spusio 33 boda. To bi bila sasvim neka druga prica. To jednostavno nema veze sa Ferrarijem. Ima veze s njim koji pregori/izgori od velike zelje. Ima veze s njegovom glavom.



      5

      1
    • Fernando Alonso Lux14 Prikaži

      Mislim da je Vettel nepobitno jako važan faktor, ali po meni najzaslužnij za Ferrarijevu konkurentnost su oni iz tehničke ekipe (njih cca 1000) koji su razvili konkurentan bolid i unaprijedili PU i šasiju na razinu Merca. Tim je omogućio da konkuriraju, a vozač je onaj koji uz pomoć trkače momčadi isporuči rezultat. Mislim što je bolid konkurentniji i bolji, to je veći pritisak na vozaču, pogotovo ako je u crvenom kombinezonu.



      9

      2
    • iskljucivi faktor je trenutno Hamilton a ne Vettel. Hamilton vodi jer nije radio takve ogromne pogreske a kada je imao sranja stetu je minimalizirao maximalno. Ferrari je par puta fulao taktiku ali Vettel je prosuo bar 50 bodova ove godine naspram Lewisa.



      7

      4
  7. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Ferrari i Seb su se sami doveli u ovo sranje, sad nek se čupaju.Da bi Seb bio savršen do kraja sezone, mora i Ferrari. Vidjeli smo greške s obje strane, iako istina, Seb bi sigurno manje griješio da ne mora u bolidu voditi rasprave s timom. Ukratko mora imati ono što Lujo ima iza sebe. Baš zato sam i skeptičan jer Ferrari ništa nije naučio već jako dugo.



    8

    0
  8. Ayrton Senna maurich Donator Prikaži

    Eto s kakvim se demonima Rosberg borio. I uspio. Čisto da se podsjetimo u momentima kada ga pljujemo i omalovažavamo…
    Hamilton je i tamo naučio veliku lekciju, vozi izuzetno hladne glave, što se za Vettela, Nijemca, ne može reći…talijanski temperament kojeg je prigrlio i zbog kojega je mnogima postao drag prošle i ove godine uzima ogroman danak.
    Zbog prvenstva, cjelokupne F1, volio bih da se naslov odlučuje u zadnjoj utrci, ali nekako mislim da to u ovoj situaciji od +40 za Hamiltona i ovaj način njegova rada je praktički nemoguće…



    11

    1
  9. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Ferrari kao da je pod nekim ukletim lancima.. Smrt Allisonove žene je sasvim sigurno uzdrmala ekipu, onda ove godine smrt Marchionnea isto tako. Sve se ovo dešava i to bas kada je tim u nekoj uzlaznoj putanji.

    U Ferrariju trenutačno nema niko ko će lupnuti šakom od stol i reći: vi za pit wall-om ne hebite konju mater vise, saberite se i radite normalno, kao i Vettelu da očita bukvicu!

    Dva isključiva krivca za ovako loš rezultat su Vettel i strategija!

    Moze neko reci da sam lud, ali bolid je ove sezone ko bombona, na svim stazama je radio kako treba, ali Vettel i strategija su sami sebi podapinjali noge i to je ono što najviše boli.

    Mi sami sebe uništavamo bez veze..



    7

    4
    • Ferrari AMG Prikaži

      Ne znam sto tocno mislis kada kazes “lupnuti sakom od stol”… Ako tim mislis na stroze vodjenje, mislim da je to neizvedivo.

      Nije Ferrari elektro privreda pa da neki “sef” tu moze voditi konce autoritativno i da ce ljudi koji tu rade to morati i poslusati jer inace mogu ocekivati kaznu/otkaz.

      Ferrari jednostavno nije mjesto gdje bi takvo nesto prolazilo… Tko moze zapovjediti nesto Vettelu?
      Tko to u Ferrariju(i bilo kojoj drugoj F1 momcadi) moze npr. donijeti zakon da ako pogrijesis 3x strategiju u sezoni dobijes automatski otkaz? Tada ne bi imali ni jednog kvalitetnog inzinjera, a ni top vozaca, svi bi otisli u druge momcadi.

      Davno su prosla ta vremena, davno je Ciro bio trener…


      0

      1
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Gdje je god anarhija vladala, to nije bilo dobro. Svaka momcad treba da ima glavu i rep, kada se to izgubi, desavaju se ovakve stvari!

        Ovo sto sam rekao “lupanje sakom od stol” je vise bilo metaforicki receno, jer tim radi amaterske greske.

        Kada pogledamo kompletnu situaciju, mozemo zakljuciti da vozacki, kao i strateski dio tima su najvise pravili gresaka, jer tehnciki nivo je odradio najbolji posao. Tehnicki ili inzenjerski tim, je servirao dobar bolid, donosili su svaku utrku nadogradnje, bili su bas inovativni (produktivni), ali negdje je zapelo.

        Ne umanjujem razvoj Mercedesa, kao i njihovu velicinu, ali se mogu bazirati na greske koje su Ferrari kao i Vettel sami prouzrokovali.

        Mercedes je tokom sezone odradio nekoliko rokada u timu (nije bilo otkaza), jer pocetak sezone nije bas fino obecavao, Ferrari vec godinama ima problema sa strategijom i ne rade nista po tom pitanju!?

        Maurizio je sef svim sefovima u timu, a njemu su sefovi jedino predsjednik kompanije, kao i vecinski vlasnici tima (dionicari). Ako taj isti nema autoritet, vec ima samo simpatije, onda ce biti prva vreca za udaranje od strane medija, kao i nas navijaca.

        On je taj koji moze da podvuce crtu i “lupne sakom od stol” i da da´do znanja ko je prvi, a ko drugi vozac, ko se bori za titulu i ko je prioritet za istu. On je taj koji vidi da nesto ne stima po strateskom planu, da se odmah udje u srz problema, jer svaki rezultat ON mora da pravda.

        Jedina stvar koja moze da pobije ovu moju tezu jeste da on “nista” ne odlucuje, nego John Elkann!

        Nakon Monze svi smo bili zbunjeni! Status Kimija i Vettela je bio isti, bez obzira na tablicu. Vjerovatno bi i bilo timskih odredbi tokom utrke, da je Vettel bio prisebniji. Onda nakon utrke se rade radikalne stvari, a to je smijenimo Kimija za iducu sezonu (ovo me podsjeca na dane Luce Di M-a).

        Nemam nista protiv toga da Kimi ode, ali Kimi je bio najmanji problem ove sezone, ali kao i obicno biva kolateralna steta. Mislim da Kimijev komentar je sve rekao, kada su ga pitali hoce li pomoci Vettelu, on je odgovorio: “moze da vozi samo jedan bolid”, ako se cita izmedju redova, znaci ne moze da pomogne Vettelu u koliko ovaj pravi greske. Ko zna, mozda je i bilo dogovora oko rokade tokom utrke, da Vettel nije napravio glupost na samom startu utrke.

        Kada se sve sabere i oduzme u timu se desavaju glupe stvari, koje kompeteni ljudi uocavaju. U Mercedesu se sve zna, ko je prvi, a ko drugi vozac, ko je pretendent za titulu i kome se strategija servira kao na tanjiru, zato i jesu tu gdje je jesu.

        Ovdje neki spominju da Vettel vodi tim? Da je tako, vjerovatno bi bilo bolje, ali vidi se da njega nesto muci, a to ne smije javno da kaze, jer to sto ga muci dovodi do gresaka koje isto mora da pravda i onda je bolno kvit.

        Opet cu reci, sef je taj koji ima moc u svojim rukama, taj isti mora da ima jednog pretendenta za titulu i da istog vise pomaze, da se strategija bolje proucava i prilagodjava jednom vozacu, koliko god to bilo bolno. Nista manje nije bolno, cak sto vise gore je kada te smijene za narednu sezonu nakon utrke.

        A vozac/i isto tako, ako ima sve dobro servirano na tanjiru i pravi pocetnicke greske, mora na neki nacin biti sankcionisan, ne mislim prije svega na otkaz, vec na nesto sto ce se i on sam sloziti (btw neces dobiti 40 mil po sezoni, nego 20 pa gledaj sta ti je motivacija).

        Ali ovdje svi prave greske, tako da su svi nekako “slozni” i cuvaju jedan drugoga i zbog toga nam titula lagano klizi iz ruku..



        2

        0