F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Red Bull se vraća na B specifikaciju motora

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bull razmišlja o povratku na B specifikaciju Renaultovog motora, što bi značilo da će u Rusiji imati nove kazne na startnom poretku.

Bez obzira što je Max Verstappen u Singapuru uspio doći do 2. pozicije i u kvalifikacijama i na kraju utrke – Red Bull nije zadovoljan zbog problema s mapiranjem. Motor ga je izbacivao iz brzine kad god nije bio na punom gasu.

Red Bull se nada da se ti problemi mogu riješiti prije nego budu ponovo montirali C specifikaciju, a Christian Horner otkriva da postoji dobra šansa da se vrate na B specifikaciju.

“Nadamo se da se problemi mogu riješiti prije nego budemo ponovo koristili taj motor.”

“Velika je vjerojatnost da ćemo idućeg GP vikenda koristiti prošlu verziju. Moramo provjeriti uoči Sočija, ali nažalost izgleda da bismo mogli imati neke kazne.”

Prošla verzija motora nije jednako snažna kao trenutna, ali u Red Bullu računaju na bolju pouzdanost. Slično očito razmišljaju u McLarenu i u Renaultu jer su i jedni i drugi još uvijek na B specifikaciji.

“Motor nije bio prilagođen uvjetima u Singapuru,” kaže Horner

“To je bio problem cijelog vikenda, a najviše u sporim krugovima.”

“Dečki su odradili sjajan posao da zakrpaju sve što se moglo. Ipak, dobili smo nejednaku isporuku momenta i to je prouzročilo probleme s mjenjačem,” zaključuje Horner.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3322 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. A trebala vam je da prikupite podatke pa da usporedite s Hondinom :P Teorija samo!!! ?



    11

    0
  2. Ili su ludi jer su im dali poboljšanu verziju na korištenje ili je ona navlakuša (jer ni Renault ni Mclaren neće koristit). NE bi se čudio da na kraju sezone slučajno procure slike motora


    0

    0
  3. Mclaren KERS Prikaži

    Nemogu mapirati svoj motor..kud je sve to otišlo…F1 je nadmašila samu sebe.



    7

    0
    • a šta je zapravo to mapiranje i ima li kakve koristi od njega ? baš me zanima pa bi mi bilo drago da mi objasniš … ti ili neko od ove šestorice koji misle tj slažu se sa tobom .



      1

      1
      • Fernando Alonso Lux14 Prikaži

        Mapiranje PUa je jednostavno rečeno programiranje ECUa (jedinice za kontrolu motora). Mapira se niz parametara, kao što je odnos pedale i okretnog momenta na kotačima,
        protok goriva, omjer mixa (gorivo-zrak), vrijeme ubrizgavanja, tajmiranje paljenja u cilindru, a sigurno najkompleksniji dio je gdje se sinkronizira rad ICEa sa ERSom (pogotovo odnos mgu-h – ice), također se programira način isporuke snage i momenta duž staze (sjećam se da je Honda to ubrljala na Spa prošle godine), i još milijun stvari. A sve mora radit ko jedno i jako je važno da je dobro odrađeno za svaki bolid (npr. nisu potpuno iste mape u Mercedesu i Force Indiji)



        2

        1