Izdvojeno

Hamilton: Nisam osjetio pritisak niti u jednom trenutku

Piše: Ante Vetma

Prije 8 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lewis Hamilton, Mercedes

Lewis Hamilton, Mercedes

Lewis Hamilton je u Kanadi ostvario svoju četvrtu pobjedu ove sezone, čime je povećao vodstvo u ukupnom poretku na 17 bodova ispred momčadskog kolege Nice Rosberga, a jučerašnja pobjeda bila mu je i ukupno četvrta u Montrealu. Utrku je završio s dvije sekunde prednosti u odnosu na Rosberga, iako je izgledalo da će ga Nico možda sustići u završnici, Lewis je izdržao pod pritiskom i došao do jako važne pobjede, obzirom na fijasko u Monaku.

U izjavi za britanski Sky Sports, Hamilton je rekao da nije bio presretan s balansom bolida, ali da ni u jednom trenutku nije osjetio pritisak momčadskog kolege.

“Cijelo vrijeme sam osjećao da kontroliram utrku, iako sam imao dosta podupravljanja, nisam osjetio pritisak niti u jednom trenutku. Osjećao sam da imam još malo brzine koju sam cijelo vrijeme čuvao i koju sam mogao iskoristiti ako mi zatreba. Utrka je bila sjajna, ne znam kakva je bila za gledatelje, ali za mene je bila prilično intenzivna i dinamična, uživao sam.”

Još od prvog zaustavljanja u boksu, Hamilton je imao prednost od oko dvije sekunde nad Rosbergom, a tu je prednost održavao do kraja utrke, iako su obojica preko dobivali poruke upozorenja od svojih trkaćih inženjera. Rosberg je imao probleme s kočnicama, dok je aktualni svjetski prvak morao paziti na potrošnju goriva. Ali prema riječima Hamiltona, situacija s gorivom nije bila kritična.

“Momčad mi je predložila da odmah ubrzam, čim se javio problem s potrošnjom goriva, da napravim što veću prednost nad Rosbergom i čuvam gorivo na kraju utrke. Ali se meni nije svidjela ta opcija, znao sam da ću tako potrošiti gume, da ću imati probleme pri kraju utrke i jednostavno izgubiti previše vremena. Odlučio sam da odmah čuvam gorivo da bih mogao ubrzati na kraju. Tada se Nico približio, ali sam ga uspio zadržati izvan dometa DRS-a. Na kraju utrke sam iskoristio gume i gorivo koje mi je ostalo i ponovo napravio prednost.”

Hamilton se požalio na to da njegov motor koristi više goriva od motora u Rosbergovom bolidu, ali da nije previše zabrinut za narednu utrku.

“Na startu smo obojica imali istu količinu goriva, vozili smo isto, čak sam ja više čuvao gorivo od samog početka, i na kraju je ispalo da sam ja u problemu s gorivom. Još u petak, moj je motor koristio više goriva zbog različitih podešavanja. Ali Kanada je posebna po tome pitanju, ovdje ako ste iza nekoga znači da imate zavjetrinu i odmah koristite manje goriva. Zadovoljan sam našim performansama u Kanadi, očekivao sam nešto bolji tempo u utrci, ali nakon razočarenja u Monaku, sretan sam što smo osvojili pole poziciju i pobjedu.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Emerson Fittipaldi
    diesel Prikaži

    Odličan je bija ovaj vikend, ako isključimo mrvicvu blesiranja na slobodnim treninzima hehe :)


    0

    0
  2. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    Srećom,nisu mu se ohladile gume,kako bi opet izveo nekakvu stilsku vježbu,samo njemu slićnu. :chill:
    Opčenito mislim da za Austriju ima nekog asa u rukavu!


    0

    0
  3. Da je Ferrari imao čist vikend i Seb se plasirao u prvi ili drugi red, vidio bi kako pritisak raste, kada više nije zabavno i kad se umjesto nasmiješene pojavljuje “tatin kauč u getu” osobnost i ponašanje iz kneževine, koje već postaje tradicija: “malom Luji ukrali bombone, pa se neće više igrati – Martine reci im!”


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni