F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Arrivabene nezadovoljan rezultatom u Kanadi

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Maurizio Arrivabene

Izgleda kako Ferrarijev šef Maurizio Arrivabene nije zadovoljan rezultatom na jučeršanjoj VN Kanade. Podsjetimo, momčad iz Maranella je za ovaj vikend pripremila unaprijeđeni motor s više konjskih snaga, što se nije primijetilo u praksi, s obzirom da su pretrpili najgori poraz od Mercedesa otkako je počela sezona. Usput je i pohvalio Sebastiana Vettela:

“Ritam u utrci je bio dobar, ali mnogo okolnosti nas je spriječilo da postignemo bolji rezultat. Sebastian je odvozio odličnu utrku danas, napredovao je za čak 13 mjesta. Zadovoljni smo nadograđenim motorom, ali vikend jednostavno nije bio dobar za nas.”

S druge strane, Talijan nije bio zadovoljan Kimijem Raikkonenom, koji je zbog greške na izlasku iz 10. zavoja izgubio mjesto od Valtterija Bottasa u Williamsu.

“Ta pogreška je možda bila nemar, s obzirom da se isto dogodilo prošle godine. Odbacili smo postolje koje smo imali u rukama i bolje je da sada ne kažem što mislim. Za to ne postoje isprike. Osvajanje postolja se sada čini dosadnim, ali ne biti na njemu je ustvari još gore.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Itekako je bijesan i nezadovoljan….
    I umijesto da je Ferrari na guzici Mercedsa svaki krug,mi se mučimo ….
    Seb ajde barem je tu u blizini uvijek,ali Kimia se treba riješiti…..
    Jer Ferrari ima speed da bude vrlo blizu Mercedesa,,,


    0

    0
  2. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Ništa čudno, nakon updatea motora se očekivala puno manja rupa za Mercedesom, kad ono ispade prava katastrofa.


    0

    0
    • Chase Carey hattrick Donator Prikaži

      Ma rupa je manja, no ostali splet okolnosti su dali katastrofu.. nikakve veze sa novom nadogradnjom.
      Treba pričekati Austriju i nadati se da će biti čist vikend. Predpostavljam kad jedamput dobro raskopaš oko mašine radi nečeg desi se ovako neočekivani problem kao što je to bila elektronika kod oba bolida. Već sljedeći put bi trebalo biti sve OK.


      0

      0
    • Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

      Da da, to velim, da je utrka ispala katastrofa, a ne update sam po sebi.


      0

      0
  3. To je tako kako jest, Mauru nebi falilo malo diplomatičnosti prema van kakvu je pokazivao stari pas Dennis, da sačuva dobru atmosferu u ekipi.
    Ljudi su nezadovoljni Kimijem, ali treba biti pošten i reći da je imao dosta pehova, a da je za razliku od drugih i previše fair play vozač kada se utrkuje i kada netko drugi napravi glupost, radije će ga propustiti nego rizikovati kraš, kao posljedica je da zna izgubiti mjesto u ponekom dvoboju, radi sigurnosti, ali ipak češće dobiti, jer je izvrstan vozač, što je vidljivo na startu, jer mu kvalifikacije nisu jača strana sa ovim autima, ali i da jesu i da izvlači u jednom Q krugu kao i seb, što bi to promjenilo? kada je mercedes već 2013. bio brži u jednom krugu, i RB je spašavalo što je seb taj auto znao u dušu i postavljanjem nekih sitnica na setupu i korištenjem te konfiguracije, u zavojima nadoknađivao zaostatk za mercom u snazi, te uspijevao i u jednom krugu biti najbolji na stazama gdje je to bilo moguće (i u ovisnosti o gumama i mnogim drugim parametrima iz kojih se cijedilo sve moguće).
    Sada nije takva situacija i ako williams ili pak lotus unaprijede aute, a takva je tendencija već viđena,i može se i dalje očekivati napredak (ako nova FI bude “pogođena” to je još 2 auta) moglo bi im biti još teže u kvalama nego je do sad, i tu kimi treba poraditi, tj cijela njegova garaža, pa ako treba više aero slojeva na prednjem krilu, ili više površine ili strmije zadnje krilo, neka isprobaju – nemoraju imati iste komponente na autu, a ferrari si to može priuštiti, a to se provjeri u prvih pola sata treninga, odnosno u simu prvo, nebitno, treba poraditi na tome.
    Ovaj je vikend bio takav, da su prvo to dali sauberu – nije garancija da im se to nebi desilo, jer je bila stvar elektronike i hibridnih sustava očito, bar koliko sam čuo na TR za vrijeme P3 je bio K sistem. pa u Q je to bio H, neznam više ni sam što je korijen problema, ali je očito integracija hibrida i ICE-a, dakle elektronika + mehanika.
    Da je vrijeme bilo regularno, i da se vozio petak u cjelosti i po boljem vremenu, možda bi se te stvari ranije manifestirale i do subote otklonile, ali to je iznad mogućnosti bilo koga, vidjet će se potencijal motora u Zeltwegu.
    Kimi se izvrtio, evo nisam ni znao da je ostao u pit lane modu, ali kada sam vidio snimak odozgo, bilo mi je jasno kako je to moguće, u tako sporom zavoju, pogotovo ako motor ima nešto više snage nego ranije lako se okrenuti, mnogi su se vrtili i ovaj vikend i prije – problem je što ga je to iznerviralo, (tako sam bar ja mislio, ako je elektronika onda mi je i to jasnije), i što je nakon okretanja kod ponovnog ulaska u trku spalio tek gume, totalno ih rastopio i skinuo najvažniji sloj, da je izgubio dvije sekunde više, ali krenuo iz druge ako treba, uglavnom laganije, to bi ipak uštedjelo više vremena nego dodatni ulazak u boks. i to je jedino što je po meni krivo napravio, ali ako je imao problem sa glavnim postavkama režima rada, onda nije niti to.
    Jer uzmimo realno, da je sve trke odvozio bez greške, ali i drugi onda, to treba reći:
    prva dva mjesta nose 43 boda, druga dva 27 bodova, dakle 16 * 7 je 112 bodova zaostatka ferraria za mercom, a imamo 105 – dakle :)
    A da je neki mlađi i borbeniji vozač? možda bi bio koji bod više sa tog auta, ali bi sigurno bilo i više grešaka, pozicije koje je izgubio u Q je na startu obično već vraćao, ili u trci, pogledajmo grosjeana – koji je držao lotus iznad vode, kada imaju najbolju formu on napravi glupost, a protiv toga nitko nije cijepljen – jednostavno je bio takav vikend, nije se ni ferrari proslavio sa strategijom, pogotovo njenim odrađivanjem, ali to je u mnogočemu do pravila koja ograničavaju testiranja, tako da umjesto izjednačavanja pridonose raslojavanju, jer onaj tko upadne u problem ima puno manje vremena da ga ispravi, pa to traje po pola sezone, tu treba mijenjati stvari, jer bi te troškove prihvatili rado baš mali timovi koji moraju inžinjerstvom nadoknađivati razliku budžeta.
    Mislim, tj siguran sam da je kimi ključan u ovom momentu u ferrariju, pa i još nagodinu, zbog dobre atmosfere u timu, koja neće ometati, već pridonositi razvoju auta, a kako auto bude bolji, pouzdaniji, biti će i kimi, i netreba ga upozoravati na nedostatke, jer ako je itko svjestan svojih ostvarenja i mogućnosti onda je to finac, koliko ja pratim formulu.


    0

    0
    • Chase Carey hattrick Donator Prikaži

      Slažem se sa tobom.. veliki je plus za ovu sezonu, dok sve ne stane na noge lagane, je ta atmosfera.. a to je u svakom slučaju priča Vettel-Kimi-Arrivabene. Ovo oko taktike, predpostavljam kako si mislio što se tiče nadogradnji kroz sezonu? Tu ih je najviše nazadovalo ono kad su skužili skoro na samom početku sezone problem pucanje bloka mašine.. i tu je počelo nizbrdo, pa su imali prvu promjenu “bačenu u vjetar”.. vjerujem da se većina dijelova iz početne konfiguracije (prije promjene) još može koristiti, npr tokom slobodnih treninga i testova i na nekim manje zahtjevnim stazama za neke od tih komponenti.. tipa MGU-H, baterije (i sl.) i na što nisu morali trošiti tokene ili nisu vršili neke bitne preinake. Stoga i nije tako loše kako izgleda. da sigurno Vjerujem ove godine znaju što rade.. jedini problem u svemu tome što mi ne znamo. :D


      0

      0
      • Da neznamo, a nema mi goreg nego kada najave neke nadogradnje za neku trku, pa to onda prolongiraju, bolje da ne najavljuju ništa dok nije gotovo – ispečeno, ili napravljeno i montirano na stolu bar, ako se radi o pogonu, pa da najave u utorak – srijedu, ali da je sigurno da je u petak na autu, bilo bi bolje i lakše za sve. Npr ovo sa FI B-spec mi već ide na jaja, na kraju će u suzuki bit spremna ;)
        A što se tiče kimija, mislim da njega još uvijek muči taj pull road ovjes, na koji se teško naviknuti (i McL ga je ukinuo), a on je vozio i konkurentniji i mirniji ferrari (u doba procvata aerodin. komponenti), pa mu s ovom generacijom, poslije isto dobrog lotusa ovo nije baš idealno, i treba mu izaći u susret još malo.
        Seb je nakon katastrofalnog RB-a lani po dolasku u maranello, prvo testirao F 14T, koji je isto bio katastrofa, ali na totalno drugačiji način, i nakon vožnje i testiranja u njemu, kada je sjeo u ovogodišnji auto, koliko god on bio iznutra i izvana drugačiji od RB-a, ali i od ostalih auta, bio je napredak u odnosu i na njegov i na ferrarijev lanjski bolid, i sa svojim pristupom, koji je dosta studiozan, nije mu se bilo teško priviknuti, pogotovo što je od početka davao inpute o svim aspektima auta i mijenjalo se ili poboljšavalo sve što je bilo moguće i potrebno. i kimi je imao iste mogućnosti, i šef je to rekao, ali kako kažeš, mi neznamo neke ključne stvari, već nagađamo, a ja nagađam iz informacija od lani da ga taj ovjes dosta muči, a da tu možda ima nečega govori i činjenica da dosta teško grije gume, i da mu je auto često nemirniji nego sebu pogotovo u letećim krugovima, te na kraju – često se žali na nedostatak gripa, možda griješim, i kažem da nagađam, ali vjerujem da mu taj ovjes baš ne odgovara..
        No tko zna, rekli su da ga nisu mijenjali jer nije bio prioritet, sad, poznato je da je teži za upravljivost auta, i kompliciraniji kod izvedbe cijelog ovjesa, ali da je bolji za gume i ono glavno, puno bolji u aerodinamičkom smislu, što je s ovim pravilima još naglašenije, tako da ako se seb navikne na njega, a nisam primjetio da je imao nekih primjedbi, i ako ga još malo dorade konstrukcijski, mogli bi ga i zadržati, čak to i vjerujem, i mogao bi to postati standard kroz godinu – dvije, vidjet ćemo, nagađati možemo do sutra. :)


        0

        0