Izdvojeno

Massa: Austrija bi nam trebala odgovarati kao i Kanada

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Felipe Massa, Williams

Felipe Massa, Williams

Felipe Massa je danas bio jedan od protagonista utrke u Kanadi zbog problema u kvalifikacijama koji su ga natjerali da se danas probija kroz grid. Na kraju je završio na šestom mjestu, tri mjesta iza svog timskog kolege Valtterija Bottasa.

“Utrka je bila zabavna, mnogo pretjecanja i morao sam naporno raditi tijekom cijele utrke. Na početku, u jako bitnim trenucima, gubio sam dosta vremena iza sporijih bolida, ali smo uspjeli izvući dobar rezultat taktikom jednog zaustavljanja u boksu. Drugi stint na super mekanim gumama sam odvozio jako dobro, uspio sam ih sačuvati 30-ak krugova. Mislim da smo sve odradili najbolje što smo mogli danas. I Valtteri i ja smo izgubili nešto vremena u boksu, ne znam da li je postojao neki problem, ali nisam siguran da bih ostvario bolji rezultat čak i da smo imali brža zaustavljanja.

Na pitanje da li očekuje bolje rezultate od Williamsa na narednim stazama, Massa je odgovorio:

“Mislim da je ova staza odgovarala našem bolidu, bila je ovo jako važna utrka za nas. Sljedeća je u Austriji, također staza koja bi nam trebala odgovarati, donosimo i neke nove dijelove koji su jako bitni u cijeloj priči. Sada je vrijeme da zapnemo i vrijedno radimo, i da pokažemo što sve možemo. I prošle sezone smo u Kanadi pokazali prve znakove dobre forme i napretka, u nastavku očekujem da isto ponovimo i ove godine, radimo jako vrijedno i na stazi i u tvornici, te se radujem narednim utrkama.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Haha, odličan odabir slike. :thumbs: :D


    0

    0
  2. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    Zanimljivi obrati s Massom i oko njega.Pored Alonsa usta otvorio nije a gle ga sad,puni su ga portali,pametuje,svađa se,savjetuje i na koncu sasvim se dobro nosi s novim bolidom.Samo oštro!


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni