Vijesti

Raikkonen: Moje izvrtanje sigurno nije pomoglo

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kimi Raikkonen, Ferrari

Kimi Raikkonen, Ferrari

Kimi Raikkonen izgledao je u prvom dijelu utrke kao najbolji kandidat za posljednju stepenicu pobjedničkog postolja, ali ga je greška nakon izlaska iz 10. zavoja spriječila u tome i završio je iza Valtterija Bottasa.

“Četvrto mjesto nije rezultat koji smo željeli. Gume su funkcionirale manje-više dobro, ova staza je jako zahtjevna što se tiče potrošnje goriva, pa nas taj aspekt danas spriječio da budemo brži. Izvrtio sam se na istom mjestu kao i prošle godine, i to nam definitivno nije pomoglo.”

Ipak, Raikkonen ne vjeruje da se radilo o vozačkoj pogrešci jer je primijetio da je papučica gasa čudno reagirala, a nije pomogla ni činjenica da su svježe montirane gume još bile hladne.

“U oba izlazna kruga se događalo nešto jako čudno, papučica gasa reagirala čudno i nije bilo lako kontrolirati hladne gume. Imali smo te probleme ovdje i prošle sezone, mislili smo da smo ih popravili, jako je čudno. Radimo treninge i probe, pokušavamo simulirati mnoge dijelove utrke, ali ove sezone nismo imali sličnih problema na drugim stazama, samo ovdje.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni