Izdvojeno / Vijesti

Vettel: Nadam se da su gledatelji uživali

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel, Ferrari

Sebastian Vettel, Ferrari

Već se nakon jučerašnjih kvalifikacija znalo da će Sebastian Vettel danas u utrci imati puno posla, obzirom da je startao sa 18. pozicije, a ispred sebe je imao neke bolide pogonjene Mercedesovim motorom kojima odgovara ova staza sa dugim pravcima.

Unatoč lošem zaustavljanju u boksu koji je potrajao više od očekivanog, Vettel je u cilj ušao peti, iza svog momčadskog kolege, Kimija Raikkonena.

“Ovo je bila dobra utrka, mislim da smo danas postigli maksimum. Prava je šteta, ovdje je jako lijepo postolje, bez kazne smo mogli imati priliku za postolje, ali što je tu je. Odlično sam napredovao tijekom utrke, bio sam jako sretan bolidom, pogotovo pri kraju utrke, osjećao sam se dobro i postajao sve brži. Nisam zadovoljan kako sam odvozio prve krugove utrke, bio sam jako agresivan, ali ponekad jednostavno nije bilo prostora za neko preticanje. Moramo pogledati gdje i kako sam mogao odvesti bolje, početni krugovi su jako bitni jer se puno vremena može nadoknaditi, ali i prosuti. Ponekad vam se posreći, ali ponekad vam je teško u tim trenutcima i morate biti strpljivi.”

Na pitanje je li uživao u utrci, Sebastian je odgovorio:

“Jako, a mislim da su i gledatelji uživali. Svaki put kada sam pretekao nekoga, pogleda sam na tribine i svi su pljeskali i navijali. Nisam siguran jesu li aplauzi bili upućeni meni ili nekome drugom, ja sam ih prihvatio i bili su jako motivirajući.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Vrlo pozitivna utrka za Vettela na kraju krajeva. Ferrari se pokazao vrlo dobro u njegovim rukama, nadam se da će i Kimi pregledati gdje je štekalo ovaj put, je mislim da je uspoređujući Vettelov race pace i oduzevši onaj deficit uzrokovan piruetom mogao puno bolje. Nadam se da će sljedeća utrka biti čista.


    0

    0
  2. Obavio si odličan posao Seb.,za razliku od svog kolege Kimia :( …
    Za kojeg mislim da 2016 sezonu neče dočekati u Ferrari bolidu….


    0

    0
  3. Emerson Fittipaldi
    diesel Prikaži

    Jeste, uživao sam. Da nije bilo tebe i Masse, vjerojatno bi zaspao.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni